LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toch denk ik dat dit voorstel er door komt!!
Toch denk ik dat dit voorstel er door komt!!
Hoop het tenminste voor alle partijen laten we er een punt achter zetten met zijn allen!!??
Re: Toch denk ik dat dit voorstel er door komt!!
Stop nouw eens met dat gestook ANKIE !!!
Jij bent duidelijk geen gedupeerde !!!
Leg ons hier maar eens uit hoe gedupeerd jij bent !!!
Moet jij b.v. net als ik elke maand t/m eind 2010 450 Euro per maand aan DEXIA betalen ???
Moet ik blij zijn met het huidige compromie van kwijtschelding van de restschuld van 2/3 ???
Gebruik toch eens je verstand ANKIE !!!
Nee die 75000 EURO die ik al betaald heb aan Legio Lease (DEXIA)
moet terug naar mij + rente + smartengeld.
Geen maanbetalingen meer en geen RESTschulden meer !!!
450 EURO per maand ANKIE t/m eind 2010 (DECEMBER)
heb je daar van terug???
Kees
Jij bent duidelijk geen gedupeerde !!!
Leg ons hier maar eens uit hoe gedupeerd jij bent !!!
Moet jij b.v. net als ik elke maand t/m eind 2010 450 Euro per maand aan DEXIA betalen ???
Moet ik blij zijn met het huidige compromie van kwijtschelding van de restschuld van 2/3 ???
Gebruik toch eens je verstand ANKIE !!!
Nee die 75000 EURO die ik al betaald heb aan Legio Lease (DEXIA)
moet terug naar mij + rente + smartengeld.
Geen maanbetalingen meer en geen RESTschulden meer !!!
450 EURO per maand ANKIE t/m eind 2010 (DECEMBER)
heb je daar van terug???
Kees
-
Ik zou er best een punt achter willen zetten ankie, maar ik lees net op de site van dexia dat ik niet in aanmerking kom voor dit voorstel van duisenberg.
Ik ben nl. gestopt met betalen (na vernietiging door mijn vrouw) en heb mijn restschuld niet betaald.
Daarnaast vind ik het asociaal t.o.v. niet eegaleasers die zelfs nog minder krijgen dan in het voorstel van Oosting en eveneens asociaal tegenover die grote groep van mensen die op het 1e dexia voorstel(onder grote angst en druk) zijn ingegaan en nog meer moeten betalen.
En dan het verhaal van keessie..
Nee ankie, die punt komt wel.. eens.. een keertje..
Maar tegen dit voorstel zeg ik N E E! Ik kan niet eens anders!
Ik ben nl. gestopt met betalen (na vernietiging door mijn vrouw) en heb mijn restschuld niet betaald.
Daarnaast vind ik het asociaal t.o.v. niet eegaleasers die zelfs nog minder krijgen dan in het voorstel van Oosting en eveneens asociaal tegenover die grote groep van mensen die op het 1e dexia voorstel(onder grote angst en druk) zijn ingegaan en nog meer moeten betalen.
En dan het verhaal van keessie..
Nee ankie, die punt komt wel.. eens.. een keertje..
Maar tegen dit voorstel zeg ik N E E! Ik kan niet eens anders!
ik ben er mee eens om NEE te zeggen. vooral omdat het voorstel te mager is.
Alleen de Eegaleesers die de adviezen van de stichting Eegaleese hebben opgevolgd door onmiddelijk na afloop van het contract over te gaan tot betaling van de Restschuld ((onder voorbehoud en met behoud van alle rechten), kunnen een beroep doen op de schikking.
Zij krijgen dan( zoals in de schikking staat) en als de schikking er door komt de reeds betaalde bedragen van de Restschuld terug.
Alle eegaleasers die op advies van advokaten( logischer wijze!!!) gestopt zijn om aan hun verdere verplichtingen aan de bank te voldoen vallen buiten de regeling (100% restitutie Restschuld).
Deze eegaleasers hebben de bank extra kosten bezorgd, doordat zoals de bank stelt, ... ze noodgedwongen de bank hebben gedwongen om incassobureau's in te schakelen.
Hierbij wordt aan de kern van de vernietiging volgens BW artikel 1.88
voorbij gegaan.
Iedere eegaleaser die dus niet aan zijn verplichtigen tot betaling van de Restschuld heeft voldaan valt buiten de schikking.
Voor hen is in de toekomst alleen een uitspraak via de rechter het einde van de Leaseellende.
Daarbij de hele schikking is echter ook voor niet Eegaleasers een waardeloze schikking.
Zeg nee!!
Komt allen op 1 juni naar den Haag om te protesteren tegen deze nieuwe poppenkast en wanvertoning!
Breed uitgemeten in de pers en op de TV als een zogenaamd joviaal gebaar om een MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM op te lossen.
De bank beweert dit te doen dit vanuit humanitaire overwegingen, zonder echter schuld te bekennen.
Het stelt in wezen niet veel voor!Flauwekul!
Hans2
Zij krijgen dan( zoals in de schikking staat) en als de schikking er door komt de reeds betaalde bedragen van de Restschuld terug.
Alle eegaleasers die op advies van advokaten( logischer wijze!!!) gestopt zijn om aan hun verdere verplichtingen aan de bank te voldoen vallen buiten de regeling (100% restitutie Restschuld).
Deze eegaleasers hebben de bank extra kosten bezorgd, doordat zoals de bank stelt, ... ze noodgedwongen de bank hebben gedwongen om incassobureau's in te schakelen.
Hierbij wordt aan de kern van de vernietiging volgens BW artikel 1.88
voorbij gegaan.
Iedere eegaleaser die dus niet aan zijn verplichtigen tot betaling van de Restschuld heeft voldaan valt buiten de schikking.
Voor hen is in de toekomst alleen een uitspraak via de rechter het einde van de Leaseellende.
Daarbij de hele schikking is echter ook voor niet Eegaleasers een waardeloze schikking.
Zeg nee!!
Komt allen op 1 juni naar den Haag om te protesteren tegen deze nieuwe poppenkast en wanvertoning!
Breed uitgemeten in de pers en op de TV als een zogenaamd joviaal gebaar om een MAATSCHAPPELIJK PROBLEEM op te lossen.
De bank beweert dit te doen dit vanuit humanitaire overwegingen, zonder echter schuld te bekennen.
Het stelt in wezen niet veel voor!Flauwekul!
Hans2