Thoompy merkt terecht op dat er weer meer nieuwe mensen op het forum komen.
Veel met een vijfjarenplan (bespaarplan etc), die lopen als ze in 2000 gesloten zijn nu namelijk af. De meerderheid van de WV3D's liepen in meerderheid in 2003 af.
Toch ging de show in 2002, eerste Dexiaprogramma van de TROS, voornamelijk over (kleine aankoopverschillen) in de koersen bij aan- en verkoop. De restschulden kwamen nog niet aan de orde, dat kwam pas een jaar later, waarom?
Omdat de mensen nog steeds niet begrepen wat voor tijdbom de WV3D was, zoals nu de mensen met de 5-jaar contracten.
Ikzelf neem pas deel aan dit forum vanaf 2003, de restschuldenproblematiek speelde toen al, maar kijk maar eens naar de berichten uit 2002 van net na de uitzending, het feit dat er een restschuld aan zat te komen daagde toen nog niet.
Een argument dat de producten voor de afnemers toch moeilijk te begrijpen waren. Terwijl ik na die show, met de nog steeds dalende beurs wel voorzag wat er zou gebeuren. Ik wist niet dat zoveel mensen zo'n contract hadden afgesloten. Mijne was al een jaar eerder afgelopen met minder opbrengst dan inleg (vervelend KPN), maar dat beetje uitbetaling heb ik wel gekregen, zoals afgesproken.
Maar aangezien ik de ellende aan zag komen heb ik niet verlengd, hebben ze me niet gevraagd, maar was er toentertijds een telefoontje gekomen was dan was het een resoluut NEEN.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Toen de WV3D, nu de 5-jarenplannen
Re: Toen de WV3D, nu de 5-jarenplannen
Dubio,
Moet dit een advies voorstellen?
Wie van alle Gedupeerden heeft er belang bij om te weten hoe goed jij bent!
Achteraf!!
Moet dit een advies voorstellen?
Wie van alle Gedupeerden heeft er belang bij om te weten hoe goed jij bent!
Achteraf!!