Als mede-slachtoffer probeer ik via dit forum wijs te worden. Helaas lees ik hier erg veel emotie. Ik kan op dit forum uren lezen zonder dat ik erg veel wijzer wordt.
Even concreet: Via een tussenpersoon (Private Planners, Zeist) heb ik van LaBouchere een Profit Effect gekocht. Met het oog op het sparen voor de studiekosten van mijn dochter werd dit product door hun zeer aanbevolen.
Nu bestaat de tussenpersoon al enkele jaren niet meer en ben ik maandelijks geld kwijt ipv dat ik een bedrag spaar...
Kan ik nog ergens verhaal halen, of sta ik nu 'alleen' tegenover Dexia.
Aanvullend: ik ben aangesloten bij leaseverlies. Eegaverlies heeft geen zin, want mijn vrouw heeft het contract getekend. Ja, ik heb een brief (stuiting) gestuurd. Nee, ik heb het Dexia-aanbod terzijde gelegd. Maandelijks ben ik plm 70 euro kwijt. Een rechtzaak aanspannen is relatief duur t.o.v. de contract/schuldwaarde.
Wat nu?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tussenpersoon
Re: Tussenpersoon
hanss,de keus is aan jou waar je voor kiest.
mmm, 'n paar keer gelezen, een wel erg cryptisch antwoord.
Hanss, op de site van http://www.platformaandelenlease.nl/ en ook die van payback http://www.pay-back.nl/ staat meer info over gezamenlijke acties m.b.t. de afzonderlijke produkten. Ook profit-effect of korting-kado staan hierbij.
vr.groet, Ruud
vr.groet, Ruud
-
Hanss
Zoek op de belangrijke topics naar de informatie die je nodig hebt.
Ga zeker niet in zee met ene Croosjes, want dat is een charlatan.
Liefs Ad
Zoek op de belangrijke topics naar de informatie die je nodig hebt.
Ga zeker niet in zee met ene Croosjes, want dat is een charlatan.
Liefs Ad
Hanss,
Heb je al geinformeerd of je in aanmerking komt voor toevoeging? (pro deo advocaat). de proces kosten zijn dan relatief laag en daarmee rendabel.
Kijk voor informatie op www.rvr.org onder infobalie, daar vindt je een tabel en meld je dan bij de werkgroep Korting kado/ Proffit effect die de vereniging payback organiseert. Lourens heeft hierboven al de linken geplaatst waar je deze informatie kunt vinden.
denk niet te snel dat je niet voor toevoeging in aanmerking komt. Er bestaat een mogelijkheid voor voorwaardelijke toevoeging. Dit houd in dat je bij verlies de toevoeging behoud en bij winst de advocaat kosten zelf moet betalen.
Mocht je geen toevoeging en of wel voorwaardelijke toevoeging verkrijgen en ook de rechtszaak winnen. Dan dien je te overwegen of de kosten en de baten tegen elkaar opwegen.
Gezien je maandelijkse termijn schat ik zo dat je een directe schade post hebt van rond de 4000,- (inleg) Een reken model is te vinden op http://www.pay-back.nl/advocaatkosten/A ... Matrix.htm
Let wel dit is puur een indicatie in de kosten bij een fictieve 15 uur aan arbeid en het wilt absoluut niet zeggen dat dit rekenmodel iedere persoonlijke situatie dekt. Te denken valt hierbij aan persoonlijke immateriele schade die je probeerd te verhalen op de aanbieder etc.
Mvg Pieter
Vereniging Payback
Heb je al geinformeerd of je in aanmerking komt voor toevoeging? (pro deo advocaat). de proces kosten zijn dan relatief laag en daarmee rendabel.
Kijk voor informatie op www.rvr.org onder infobalie, daar vindt je een tabel en meld je dan bij de werkgroep Korting kado/ Proffit effect die de vereniging payback organiseert. Lourens heeft hierboven al de linken geplaatst waar je deze informatie kunt vinden.
denk niet te snel dat je niet voor toevoeging in aanmerking komt. Er bestaat een mogelijkheid voor voorwaardelijke toevoeging. Dit houd in dat je bij verlies de toevoeging behoud en bij winst de advocaat kosten zelf moet betalen.
Mocht je geen toevoeging en of wel voorwaardelijke toevoeging verkrijgen en ook de rechtszaak winnen. Dan dien je te overwegen of de kosten en de baten tegen elkaar opwegen.
Gezien je maandelijkse termijn schat ik zo dat je een directe schade post hebt van rond de 4000,- (inleg) Een reken model is te vinden op http://www.pay-back.nl/advocaatkosten/A ... Matrix.htm
Let wel dit is puur een indicatie in de kosten bij een fictieve 15 uur aan arbeid en het wilt absoluut niet zeggen dat dit rekenmodel iedere persoonlijke situatie dekt. Te denken valt hierbij aan persoonlijke immateriele schade die je probeerd te verhalen op de aanbieder etc.
Mvg Pieter
Vereniging Payback