LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uitleg gevraagd
-
uitleg gevraagd
Beste forumgasten,
Ik zie nu even door de bomen het bos niet meer.
In augustus 2001 zijn wij getrouwd. In oktober 2001 heeft mijn man
een WVD afgesloten bij Legio. Ik heb nooit niet iets getekend hiervoor.
Ik ben ondertussen geregistreerd bij Eegalease.
In oktober 2004 is mijn man met een vette schuld blijven zitten.
Ik heb de vernietigingsbrief in juli 2004 verstuurd, de verjaringsbrief is in oktober 2004 bij mij de deur uitgegaan op de dag dat de WVD contract sluitte.
Kan ik nu naar alles fluiten!!!!?????
Ik snap die verjaringstermijn van 3 jr niet, is dat v.a. 2001 gerekend of v.a. moment van sluiten!!!???
Ter info: mijn vent heeft ten einde raad het aanbod geaccepteerd.......was ik dus ruud gullit maar of Estelle in dit geval
Ik heb de vernietigingsbrief in juli 2004 verstuurd, de verjaringsbrief is in oktober 2004 bij mij de deur uitgegaan op de dag dat de WVD contract sluitte.
Kan ik nu naar alles fluiten!!!!?????
Ik snap die verjaringstermijn van 3 jr niet, is dat v.a. 2001 gerekend of v.a. moment van sluiten!!!???
Ter info: mijn vent heeft ten einde raad het aanbod geaccepteerd.......was ik dus ruud gullit maar of Estelle in dit geval
Re: uitleg gevraagd
Hoe kan iemand zo stom zijn om vlak na 11 september 2001 in aandelen te stappen, of speculeerde uw man dat de beurs toen op z'n laagst zou staan. Dan is het bewuste speculatie, en daar moet een prijs voor betaald worden.
We zijn allemaal gelukkig niet zo snugger als dat jij bent, Dubio.
Met achteraf gel.l kun je je inderdaad best wel snugger voor doen.
Dubio,
Aanvangkelijk leek je mij een aardige vent maar ik begin daar steeds meer anders over te denken.
Aanvangkelijk leek je mij een aardige vent maar ik begin daar steeds meer anders over te denken.
Omdat ik de waarheid poneer pluutje?
Of omdat ik niet met de tendens op dit forum meega dat iedereen erin geluisd is. Er zijn er echt wel die wel wisten hoe het werkte, zoals ikzelf, ik merkte wel zelf dat ik na het afsluiten van het contract het toch wel link vond. Dit had ik bij het tekenen nog niet.
Of omdat ik niet met de tendens op dit forum meega dat iedereen erin geluisd is. Er zijn er echt wel die wel wisten hoe het werkte, zoals ikzelf, ik merkte wel zelf dat ik na het afsluiten van het contract het toch wel link vond. Dit had ik bij het tekenen nog niet.
Ga maar knikkeren, Dubio.
Dubio,
Lees het hieronder ''gequote'' nou eens goed?
Ben je er nou ''ingetuind'' of niet
Lees het hieronder ''gequote'' nou eens goed?
Ben je er nou ''ingetuind'' of niet
Er zijn er echt wel die wel wisten hoe het werkte, zoals ikzelf, ik merkte wel zelf dat ik na het afsluiten van het contract het toch wel link vond. Dit had ik bij het tekenen nog niet.
Dubio geeft nooit antwoord als hij schaakmat staat!!
Ik wil graag een vraag stellen aan:
wasikruudgullitmaar
Als ik me goed herinner, was de beurs eind 2001 al behoorlijk gedaald, zelfs zo, dat er toen voor mij al redenen waren om te willen stoppen. Ik wilde voorkomen dat de tweede en derde aankoop plaatsvonden. helaas ,dat kon niet.
Als je op een zeer laag nivo instapt hoe kom je dan aan een vette schuld? lager dan laag kan haast niet.
Janny
wasikruudgullitmaar
Geplaatst op 14 Feb 2005 21:50 door wasikruudgullitmaar
--------------------------------------------------------------------------------
Beste forumgasten,
Als ik me goed herinner, was de beurs eind 2001 al behoorlijk gedaald, zelfs zo, dat er toen voor mij al redenen waren om te willen stoppen. Ik wilde voorkomen dat de tweede en derde aankoop plaatsvonden. helaas ,dat kon niet.
Als je op een zeer laag nivo instapt hoe kom je dan aan een vette schuld? lager dan laag kan haast niet.
Janny
-
wat denk je van Ahold
van € 30 naar 6.38
van € 30 naar 6.38
inderdaad dat is een ferme duikeling. Mijn excuses. voor de gedachte.
de aandelen die ik had waren nl al vrij snel na aanschaf gereduceerd tot minimaal. Waardoor wij al heel snel met de daling werden geconfronteerd.
en doordat er berichten in de media gonsden over dit soort aangelegenheden.
Mijn eerste reactie : wat stom om met geleend geld te beleggen. nee dat had "ik" niet gedaan! tot dat het duveltje uit het doosje sprong.
janny
de aandelen die ik had waren nl al vrij snel na aanschaf gereduceerd tot minimaal. Waardoor wij al heel snel met de daling werden geconfronteerd.
en doordat er berichten in de media gonsden over dit soort aangelegenheden.
Mijn eerste reactie : wat stom om met geleend geld te beleggen. nee dat had "ik" niet gedaan! tot dat het duveltje uit het doosje sprong.
janny