De rechtbank van Breda locatie Tilburg heeft de behandeling van de uitspraak die vandaag op de rol stond opnieuw verschoven naar 30 Mei.
Het betreft hier een eegalease zaak die al drie jaar loopt.
Wat de reden is is mij nog niet duidelijk maar het gaat toch wel erg lang duren vindt ik.
Maar we houden er de moed maar in dit kan toch niet blijven duren.
Zijn er nog meer zaken opgeschoven?
Rachil
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Uitspraak kanton Breda locatie Tilburg weer uitgesteld
Re: Uitspraak kanton Breda locatie Tilburg weer uitgesteld
Jazeker,
Eegaleaseza(a)k(en) in Amsterdam zijn eveneens aangehouden tot 30 mei 2007. Dit heb ik net vernomen. Tureluurs wordt je ervan. Maar ja, dat krijg je als je nieuwe regeltjes gaat invoeren die achteraf toch niet zo goed blijken te vallen. Of dat een goed teken is weet ik niet. Het is natuurlijk wel goed dat er nog eens goed en diep over wordt nagedacht of de ingeslagen weg wel de juiste is.
Met vriendelijke groet,
Okerene
Eegaleaseza(a)k(en) in Amsterdam zijn eveneens aangehouden tot 30 mei 2007. Dit heb ik net vernomen. Tureluurs wordt je ervan. Maar ja, dat krijg je als je nieuwe regeltjes gaat invoeren die achteraf toch niet zo goed blijken te vallen. Of dat een goed teken is weet ik niet. Het is natuurlijk wel goed dat er nog eens goed en diep over wordt nagedacht of de ingeslagen weg wel de juiste is.
Met vriendelijke groet,
Okerene