LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Het is wat

Uitspraak

Ongelezen bericht door Het is wat »

25-09-2007 Kantongerecht te Den Haag.

Hoera we hebben gewonnen, EGALEASE. :D
Dexia mag alles terugbetalen met een deel 2/3 van de Advocaatkosten en met terug betaling van vier jaar wettelijke rente.

Hulde aan onze goede Advocaat
Van Dunne Langelaar Golterman te Rotterdam.

Oom Dagobert

Re: Uitspraak

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Van harte gefeliciteerd, het geduld en de inspanning zijn beloond.
Ik hoor Knuppe nog zeggen: "Wie opt-out aanvraagt moet er van uitgaan dat de rechters Duisenberg
als uitgangspunt nemen, want de Duisenbergregeling is een goede oplossing die door het hof dmv de wcam is goed gegekeurd.
Een "goede" regeling, restschuld 100% kwijtgescholden maar de inleg ook kwijt.......
Inleg dus ook terug, inclussief rente.
Hopelijk volgen er zo nog velen.
OD.

jeroenEUR

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Gefeliciteerd!

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

hoera, hoera,

langzaam maar zeker, stapje voor stapje!

T :D n

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Het is wat,
allereerst gefeliciteerd met het behaalde resultaat, en de punt die er voor u nu achter deze geschiedenis gezet kan worden.

25-09-2007 Kantongerecht te Den Haag.
Hoera we hebben gewonnen, EGALEASE.
Dexia mag alles terugbetalen met een deel 2/3 van de Advocaatkosten en met terug betaling van vier jaar wettelijke rente.

Het is wat,
heeft u Dexia gedagvaard, of is Dexia degene die die stap gedaan heeft, dit vraag ik omdat u aangeeft 2/3 van de advocaat kosten vergod te krijgen.?
Hetlijken misschien bijkomstigheden naast het in het gelijk gesteld worden, maar een rekening van het advocatenhonerarium is meer dan van mij een paar maandlonen.
Bent u in staat en bereid om weer te geven in welke bewoordingen de eis in de dagvaarding en in de uitspraak hierover is gedaan. Ik heb nl nergens deze uitspraak kunnen traceren.
Janny

Math

Ongelezen bericht door Math »

Ook van mijn kant uit hartelijk gefeliciteerd. Ik hoop dat 10 oktober mijn voor de vierde keer uitgestelde zaak nu wel vonnis wordt uitgesproken. Blijft de vraag waarom zo een verdeeldheid binnen de landelijke kantongerechten ?

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Het is wat,

Gefeliciteerd met je overwinning en dat de champagne maar mag smaken!

Is het mogelijk dat wij een kopie van de uitspraak in jouw zaak kunnen krijgen om deze (geanonimiseerd) op www.platformaandelenlease.nl te zetten.
De rechtbanken zelf zullen deze goede uitspraken helaas niet publiceren.
Juist het publiceren van deze uitspraken is een grote steun in de rug voor al die anderen die nog bezig zijn c.q. nog moeten beginnen.
Het is ook voor het eerst dat de rechtbank Den Haag zich uitlaat over Dexia sinds de Duisenberg regeling en de voorbeeld uitspraken van Amsterdam.
Heb je geen bezwaar tegen het publiceren, stuur dan even een berichtje naar [email protected]

Alvast bedankt en proost op jullie overwinning.

Groeten,
Piet

Het is wat

Ongelezen bericht door Het is wat »

Dexia had de stap gedaan,en wij hadden een vaste prijs afgesproken met onze Advocaat wat natuurlijk van geen betekenis heeft ,een goede Advocaat verdient zijn geld teug. :)

Eyedaho

Ongelezen bericht door Eyedaho »

Het is me wat allemaal... :wink:

Gesloten