Kennelijk weet je niet hoe dat zit tussen Dexia en de verkopers
Nee, ik heb geen verkoper van Dexia gesproken. dat klopt. Hooguit een strooifolder van Legio lease gezien.
Wil dat tegelijk zeggen dat je er dan totaal geen inzicht in kunt hebben?
Oké, Mijn insteek is, veroordeel geen mensen die je niet kent.
Ja ik wordt er triest van als ik al die verschrikkelijke dingen lees, en wel van beide zijden van de zaak.
Wat ik heel erg vind is, dat Dexia, nu eigenaar, niet erkent dat er fouten zijn gemaakt, en ze ook wil oplossen. Daaruit vloeit de ellende voort.
Maar de gedupeerden hebben wel,
ik ook, één handtekening voor accoord gezet. en dat feit doet me heden ten dage nog pijn. Dat ik zo dom was om niet het contract te spellen. Het contract klopte niet, de lening mocht niet verstrekt worden op deze wijze, en was en is dus vernietigbaar. Ik had onvoldoende juridische en verzekerings technische kennis om te doorgronden, en dat men daar misbruik van maakte is laakbaar. Ach! dat weten we immers allemaal, iedereen kent z'n eigen feiten maar al te goed. en slaat zich voor de harsens, maar het helpt niet. Gedane zaken nemen geen keer. Ik vraag dus ook om herstel van zaken.Maar ik kan niet lachen om een zaak als die veiling, dat doet pijn. en is in mijn ogen triest.
Dat de beurs in elkaar klapte . wie is daarvoor verantwoordelijk?
Janny