LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VALT HET KABINET!!!!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
m.de.w

VALT HET KABINET!!!!

Ongelezen bericht door m.de.w »

Laat we het hopen!!!

A: ze doen niets
B: hebben alles verkloot
C: denken alleen aan hun zelf
D: Dexia en het kabinet is een complot
E: de burgers hebben NIETS te zeggen
F: De burgers die in de **** zitten worden vergeten
G: Dexia en heel de **** bij elkaar loopt nog steeds zonder eind!
H: Wanneer komt er een eind,wanneer worden ze daar wakker
I : hoe lang gaan we nog door met touw trekken?
J : hoe lang acsepteren wij dit nog
K :als de burger nu Dexia was,was het allang afgelopen geweest!

Vul de rest verder maar in.........

cornelis

Re: VALT HET KABINET!!!!

Ongelezen bericht door cornelis »

Sluit ik me bij aan.

annemaria

Ongelezen bericht door annemaria »

Als het kabinet zal vallen (wat ik niet hoop maar wel verwacht) dan zal dat niet in ons voordeel zijn. De aandacht van de politici zal zich dan richten op de nieuwe verkiezingen en vallen wij tussen wal en schip.

learner

Ongelezen bericht door learner »

Maak ff 't alfabet af, als je toch bezig bent . . . :lol:

Da's toch nie zo moeilijk . . . ? :P

mvg, learner . . . :wink:

woest

Ongelezen bericht door woest »

Als er nieuwe verkiezingen komen, zullen partijen er goed aan doen het hele aandelenlease-drama eindelijk eens serieus te nemen. Het land gaat naar de kl@3%en. Honderdduizenden gezinnen (=kiezers) zitten te wachten op actie! Veel lui aan de top hebben boter op hun hoofd en als wij dat zien, kunnen vertegenwoordigers van politieke partijen dat ook. En uiteindelijk bepalen wij met onze stemmen wie daar op die pluchen zetels plaats mogen nemen (maar dat hebben we bij deze dames en heren ook gedaan, helaas!)!

Opdracht aan de politieke partijen: Intensief onderzoek naar de gangen van de aanbieders en een groot gebaar naar alle gedupeerden! De bezem erdoor, zou ik zeggen! Het is alleen de vraag: wie durft??

Maar als je ziet hoe de crisis is ontstaan, levert dat weinig vertrouwen. PvdA in Kamer 1 werkt PvdA in Kamer 2 tegen.

Voor een opheffing van de (totaal overbodige) Eerste Kamer bijvoorbeeld, is er een tweederde meerderheid van stemmen nodig, van.....de Eerste Kamer. En er zijn wel meer van deze vicieuze cirkeltjes in die 'mooie' wereld van de macht.

Wij blijven alert.

Leve de democratie! :?

Groeten,
Woest

Janny

Ongelezen bericht door Janny »

Als het kabinet zal vallen (wat ik niet hoop maar wel verwacht) dan zal dat niet in ons voordeel zijn. De aandacht van de politici zal zich dan richten op de nieuwe verkiezingen en vallen wij tussen wal en schip.
als bovenstaande gebeurd, dan is dat misschien helemaal geen nadeel voor ons. omdat dan ook Min. Zalm geen zeggenschap/Rechtskracht meer aan zijn positie kan ontlenen.
Zodat de rechters zonder van bovenaf opgelegd "bevel", kunnen handelen naar recht , eer en geweten.
Naar ik waarneem zijn de rechters ook niet gelukkig met dit "ongeloorloofde toezicht"
Zij zijn niet aan de politiek verantwoording schuldig, maar aan de grondwet. en de politiek moet daaraan ook verantwoording afleggen.
Dus misschien zelfs een voordeel.

janny

Gesloten