LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vandaag RTL Z Dexia geeft toe

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
thoompy

Vandaag RTL Z Dexia geeft toe

Ongelezen bericht door thoompy »

Vandaag op tv geeft Dick bruneel toe dat er weining mensen gebruik maken van dat zogezegte fijn AANBOD van DEXIA,
Hij schermt nu met een versoepeling van het aanbod om rechtzaken te voorkomen....

MENSEN DIT IS ZEER BELANGRIJK NIEUWS
Dit houd in dat de kosten voor DEXIA te hoog worden bij de rechtbanken.
De kosten van 250 advocaten per dag word DEXIA blijkbaar ook te hoog.
Dus mensen door gaan niet betalen en uitstellen ga de aanval aan .
Want als de kosten voor dexia hoger worden dan wat ze bij ons weg kunnen stelen dan vertrekken ze zelf ..........

8)

Janneke52

Re: Vandaag RTL Z Dexia geeft toe

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dit is een heel goed bericht thoompy.
Dus mensen, doorgaan: NIET BETALEN!!!

sannie

Ongelezen bericht door sannie »

oke mensen,nog even volhouden dus!!!!
groetjes sannie

issy

Ongelezen bericht door issy »

heb rs al betaald

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

thoompy,bedankt voor de melding ik heb het gezien op RTLZ

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Dexia verliest de ene na de andere zaak.
Varierend van 50 tot 75% rekening Dexia.
Logisch dat ze hier niet mee door willen gaan nu de uitkomst vast staat.

Dexia zit in het nauw en Bruneel zal zijn gezicht willen redden met een soepeler aanbod, zogenaamd om de rechtsgang te bespoedigen.
Wat zal het worden? 25% zonder rechtszaak?.
Toen hun verlies nog niet vast stond wilde hij nergens van weten.
Hou hem dus in de gaten, niet toegeven, niet betalen,wel via een advocaat terugaaf van inleg eisen.

gr. O.D.

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Niet alleen de rechtzaken zijn een flinke kosten post voor Dexia.
Wat dacht je van de huur van een kantoorpand in Amsterdam, personeelskosten voor 200 á 300 mensen, computers, netwerken, meubilair, energiekosten enz.
En dat allemaal terwijl een van grootste misdaden op financieel gebied in nederland inmiddels is bewezen.
Waarom blijft Dexia zo koppig deze kosten maken. Het kantoor in Amsterdam is niet meer dan een mislukt "incassoburo" van een criminele bank! En dat terwijl Dexia in nederland eigenlijk zelfs geen bank meer is en geen klanten meer werft. Een nederlandse vestiging zonder klanten, alleen slachtoffers die hun recht gaan halen!
Welk rendement denkt Dexia in hemelsnaam dat deze vestiging nog gaat opleveren??? :shock: :shock: :shock:

RuudVC

Ongelezen bericht door RuudVC »

Helemaal mee eens Hans, ik vermoed dat Dx. gedacht heeft dat zij individuele personen als grote bank zijnde wel aankunnen zeker als druk uitgeoefend gaat worden. Waar zij zich in hebben vergist is dat die individuelen samen veel meer zijn dan de som der delen (hulde aan dit forum) + het feit dat de rechters nu steeds meer in het voordeel v.d. gedupeerden gaan vonnissen.
Ik vermoed dat dit alles nu langzaam tot Dx. aan het doordringen is en het is goed mogelijk dat een nieuw voorstel van deze "bank"nu in de maak is , wat Oom Dagobert in deze en een andere topic ook opperde..
Het is echter wel zo, dat op een nieuw "aanbod" anders gereageerd zal worden door de gedupeerden dan pakweg een jaar geleden en wij ons zeker niet met een aalmoes willen laten afschepen, want zij hebben ons misleid en zij moeten dit dus ook weer goedmaken. Inderdaad de slogan van Piet m.b.t samen en sterk lijkt steeds meer vrucht voor de gedupeerden af te werpen.
vr.groet, Ruud

thoompy

Het is eigelijk heel eenvoudig hoe het nieuwe aanbod er uit gaat zien.

1 Van een kale kip valt niet te plukken.dus hier valt niets te halen maar wat dan wel.
Juist het gezicht van DEXIA want wat zijn ze goed he begrijpen wij het mensen.
Dus deze komen er nu zeker onder uit .
En hier gaan ze de media mee voeden mag dat duidelijk zijn .
Want ze willen laten zien aan onze rechtstaat hoe goed ze zijn.

2 De afbetalings regel zal versoepelt worden minder rente dan moeten we denken van +/- 8% nu naar 5 % .maar je zal betalen als je een baan hebt en wat op de bank hebt, mag dat duidelijk zijn.

De kosten van Dexia is ons volgende media offcief .daarom luister besten mensen ze zitten met aandeelhouders deze willen geld zien nu het tij gaat keren moeten we hier meer aandacht aanbesteden zodat de aandeelhouders hier ook meer van bewust worden .
Dit dwingt Dexia tot maatregelen voor hun aandeelhouders .
Dus hier legt een grote taak voor de media en onze Piet de beste PR man in deze dexia strijd .........
JA JA het word tijd voor onze kerst gedachte.

:lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik denk dat jullie een beetje te optimistisch zijn.
Kennen jullie het gezegde niet van: Je moet nooit de huid verkopen als de beer niet geschoten is?.
Ik denk heus wel dat wij in de loop der tijd gaan winnen, maar om nu te gaan verkondigen dat Dexia verslagen is, neem mij alstublieft niet kwalijk, maar het gaat mij een beetje te ver.
Willen jullie ook niet vergeten dat die Dexia in Amsterdam ook nog een moeder bedrijf heeft in België?.
Het lijkt mij sterk dat die Belgen hun dochter laten vallen.
Vechten en doorgaan moeten we zeker; dat is een ding wat zeker is, maar niet onderschatten.
Zolang de Rechters nog niet opeen lijn zitten en verschillende uitspraken doen, is waakzaamheid nog steeds geboden.
Begrijp mij goed, ik ben niet sceptisch over de goede afloop voor ons, maar ik blijf wel met mijn beide benen op de grond staan.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Goed gezegd Monument Valley!
Dit is de realiteit! :wink:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 08 Dec 2004 12:24 door pluutje

--------------------------------------------------------------------------------

Goed gezegd Monument Valley!
Dit is de realiteit!
Dat is ook zo, pluutje, helaas maar waar.

thoompy

Beste mensen DIT NIET WAT IK SCHRIJF???????

Dexia is groter dan ABN AMRO dat weten we allemaal ,maar het gaat er om wat er elke dag hier in nederland verdiend word....

Dit houd in dat de kosten die Dexia nu maakt nog steeds minder zijn aan wat ze nog steeds aan ons verdienen .

Maar geloof me als hun kosten meer zijn dan dat ze binnen halen dan zijn wij niet meer hoofd zaak voor DEXIA in begie want dan kosten wij mee dan dat wij opbrengen en geloof me ze gaan door voor ons maar wel voor het geld wat ze aan ons kunnen verdienen.

En denk daar maar eens over na :lol:

JOOST1

Ongelezen bericht door JOOST1 »

wat geeft Dexia toe?

Gesloten