LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verantwoordelijk zijn voor wat je doet?
verantwoordelijk zijn voor wat je doet?
, hoe gaat het met jou rechtszaak en de uitbuiting van de regering zoals jij dat omschrijft in de woorden die jij noemt op dit forum? Piet is toch sinterklaas in Nederland hij geeft informatie gratis weg? Maar vraagt wel een gift lijkt de kerk(rom) wel? Maar hij zorgt niet voor oplossingen voor gedupeerden met een lage restschuld? Hij klaagt over leaseverlies maar is hij beter een fin.verslag zal nooit ter goedkeuring aangeboden worden inverband dat Pal dat niet verplicht is?
Fouten kunnen gewoon gemaakt worden niemand is daar verantwoordelijk voor bij PAL, hij is nog erger dan de voorganger dan PAYBACK hij was zelfs SEC. ? Volgens mij is het zijn eigen belang €80.000
Dat hem doet doorzetten en niet het belang gedupeerden.
En niet schelden maar beleefd de dingen verwoorden want het is zondag vandaag. En geen antwoord van het bandje wat je altijd afspeelt en geen herhalingen van dingen.
Vrgr.Andre
Fouten kunnen gewoon gemaakt worden niemand is daar verantwoordelijk voor bij PAL, hij is nog erger dan de voorganger dan PAYBACK hij was zelfs SEC. ? Volgens mij is het zijn eigen belang €80.000
Dat hem doet doorzetten en niet het belang gedupeerden.
En niet schelden maar beleefd de dingen verwoorden want het is zondag vandaag. En geen antwoord van het bandje wat je altijd afspeelt en geen herhalingen van dingen.
Vrgr.Andre
-
Re: verantwoordelijk zijn voor wat je doet?
Geachte heer Croosjes,
Piet is een “harde werker” en doet heel veel voor de gedupeerde.
Als je al eens 1% deed voor de gedupeerde van wat hij doet dan besef je misschien zelf ook dat je nu de grootst mogelijke onzin bent uit aan het kramen.
Ben je jaloers op hem, met wat hij al allemaal heeft bereikt?
Of ben je alleen maar teleurgesteld dat je telefoonadvocaat niet van de grond komt?!
Je bent voor mij een *** de behanger en dan druk ik me nog netjes uit.
m.v.g. justice man
Piet is een “harde werker” en doet heel veel voor de gedupeerde.
Als je al eens 1% deed voor de gedupeerde van wat hij doet dan besef je misschien zelf ook dat je nu de grootst mogelijke onzin bent uit aan het kramen.
Ben je jaloers op hem, met wat hij al allemaal heeft bereikt?
Of ben je alleen maar teleurgesteld dat je telefoonadvocaat niet van de grond komt?!
Je bent voor mij een *** de behanger en dan druk ik me nog netjes uit.
m.v.g. justice man
Justiceman,
Neem je dan een kat die om de muis rouwt ernstig? Wat deze man nooit geleerd had, weet hij ook niet. Vrijwillig biedt hij Dexia zijn diensten aan, maar ja hij wil op zijn leeftijd niet waardeloos zijn. Zijn handeltje bestaat niet dan in zijn suggestieve wereldje...Hij slijt zijn dag ook zijn nacht hier op het forum, maar nu de karavan kennelijk in beweging is gekomen, blaaft hij als losgeslagen hond na.....in de hoop de karavan een halt toe te roepen!!!
Neem je dan een kat die om de muis rouwt ernstig? Wat deze man nooit geleerd had, weet hij ook niet. Vrijwillig biedt hij Dexia zijn diensten aan, maar ja hij wil op zijn leeftijd niet waardeloos zijn. Zijn handeltje bestaat niet dan in zijn suggestieve wereldje...Hij slijt zijn dag ook zijn nacht hier op het forum, maar nu de karavan kennelijk in beweging is gekomen, blaaft hij als losgeslagen hond na.....in de hoop de karavan een halt toe te roepen!!!
ML,
Wat saai............................................Meneer Willems moet men uw complot theorieen erstig nemen? Volgens uw redenaties zijn Yogi bear kuifje en suske en wiske mede oorzaak van de daling van de beurs. Zorg eerst maar eens dat uw stukken in een serieze krant geplaatst worden, dan praten we verder!!!
-
die croosjes is toch wel erg bezig om bep. groepen en personen die zich erg tegen dexia verzetten zwart te maken.
En dat allemaal om zichzelf te promoten en zijn eigen telefoonclubje en zijn, na héél lang zoeken, gevonden Meijer-Petradvocaatje te promoten.
TROS-RADAR,
het is niet leuk meer, de hele week is er niets anders dan reklame voor dat éénmanszaakje Meijer en die vereniging van croosjes om duurder te gaan telefoneren met je hele familie en daardoor croosjes zelf financieel te steunen.
Dit is niet goed voor de mensen die zo gedupeerd zijn door dexia, dat er iemand is die eenzijdig reklame maakt voor zichzelf en de mensen verkeerde en leugenachtige informatie geeft over andere verenigingen.
Mensen worden zo nog onzekerder en dat speelt dexia in de kaart.
A.u.b. TROS-RADAR, is dat de bedoeling van uw forum?
En dat allemaal om zichzelf te promoten en zijn eigen telefoonclubje en zijn, na héél lang zoeken, gevonden Meijer-Petradvocaatje te promoten.
TROS-RADAR,
het is niet leuk meer, de hele week is er niets anders dan reklame voor dat éénmanszaakje Meijer en die vereniging van croosjes om duurder te gaan telefoneren met je hele familie en daardoor croosjes zelf financieel te steunen.
Dit is niet goed voor de mensen die zo gedupeerd zijn door dexia, dat er iemand is die eenzijdig reklame maakt voor zichzelf en de mensen verkeerde en leugenachtige informatie geeft over andere verenigingen.
Mensen worden zo nog onzekerder en dat speelt dexia in de kaart.
A.u.b. TROS-RADAR, is dat de bedoeling van uw forum?
-
croosjes,
Artikel 262 (Misdrijven)
1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
de vierde categorie ? Oei ! Hoeveel telefoonabonnementen zijn dat ?
Artikel 262 (Misdrijven)
1. Hij die het misdrijf van smaad of smaadschrift pleegt, wetende dat het te last gelegde feit in strijd met de waarheid is, wordt, als schuldig aan laster, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.
de vierde categorie ? Oei ! Hoeveel telefoonabonnementen zijn dat ?
Steven Mertens,
You can go to hell!!
You can go to hell!!
-
Wie is justice man 007?
Geplaatst op 02 Mrt 2005 21:28 door Steven Mertens
Is dat de gespreksleider van dit forum?
Geplaatst op 03 Mrt 2005 12:03 door Steven Mertens
Die Willems maakt inderdaad soms een vreemde indruk met veel gescheld en bedreigingen. Als dat het gevolg is van overmatig drankgebruik adviseer ik hem dat te laten.
Geplaatst op 06 Mrt 2005 16:20 door Steven Mertens
Meneer Willems moet men uw complot theorieen erstig nemen? Volgens uw redenaties zijn Yogi bear kuifje en suske en wiske mede oorzaak van de daling van de beurs. Zorg eerst maar eens dat uw stukken in een serieze krant geplaatst worden, dan praten we verder!!!
TROS RADAR, is dit een variant van avondrood en bosdingetje ?
Dat is het ook , Ikwaseenbeetjedom!! Het is weer zover :zijn hersens-diaree slaat weer toe!!!
En waarvoor moet ik dan oppassen??Laat ze maar doen, wat is er kwaad aan??