LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VEROORDEELD TOT BETALEN EN TOEN ??????????
VEROORDEELD TOT BETALEN EN TOEN ??????????
Zijn er mensen die geen advocaat hebben genomen en alle aanmaningen van raets en dexia naast zich hebben neergelegd en ben je toen gedaagd door de rechtbank en veroordeeld tot betalen. Deze vraag stel ik omdat ik de laatste acceptgiro van raets heb gekregen en zij de zaak nu terug geven aan dexia.
DUS WIE IS ER AL VEROORDEELD EN WERD GEDWONGEN TOT BETALEN ?????????????????? EN HEB JE BETAALD ???????????
groet Harry
DUS WIE IS ER AL VEROORDEELD EN WERD GEDWONGEN TOT BETALEN ?????????????????? EN HEB JE BETAALD ???????????
groet Harry
Re: VEROORDEELD TOT BETALEN EN TOEN ??????????
Harry,in April worden de incasso weer gestart iedergeval de nieuwe.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Verdorie Croosje, dat weet iedereen al. Val toch niet steeds in herhalingen
Ik heb hetzelfde met die reats gasten. Al 2 x geschreven dat er tot april geen rechtzaken meer zijn (zie uitspraak Amsterdam)
maar daar hebben ze niets mee te maken zeggen ze. Dus gewoon op de stapel gooien en april afwachten. Ik ben eegaleaser en word er steeds op gewezen door Dexia dat ze er geen genoegen meenemen.
Dus rustig afwachten op kantonrechter. Nooit betalen dat kan altijd nog als je soms wel veroordeeld wordt, maar daar geloof ik niet meer in.
Verleden week weer een zaak in Breda (kantonrechter) eegaleaser alles terug plus rente plus gemaakte kosten.
maar daar hebben ze niets mee te maken zeggen ze. Dus gewoon op de stapel gooien en april afwachten. Ik ben eegaleaser en word er steeds op gewezen door Dexia dat ze er geen genoegen meenemen.
Dus rustig afwachten op kantonrechter. Nooit betalen dat kan altijd nog als je soms wel veroordeeld wordt, maar daar geloof ik niet meer in.
Verleden week weer een zaak in Breda (kantonrechter) eegaleaser alles terug plus rente plus gemaakte kosten.
jaguar,ik neem aan dat je wel in contact staat met een advocaat.Want dat zou wel slim zijn.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Ik denk niet dat het zo,n vaart loopt onder de 5000 euro
Harry, waarom wacht je af? aanvallen is een betere strategie.
Met een advokaat in de arm en vecht voor je recht, Raets maakt je bang en als je nog lang wacht ben je straks aan de grille van Dexia over geleverd.
Bel met Piet van PAL en ga wat doen man, jij moet hun nu aanklagen voor zij dat bij jou doen.
Kijk op de website van PAL en onderneem aktie, www.platformaandelenlease.nl
Laat je niet aanpakken door dat banken tuig maar vecht gvd terug, jij bent opgelicht en je moet nu je recht halen.
Bel voor info met Piet en knok tot je er bij neer valt, jij bent belazerd door dat bankgajes en niemand anders.
Wil je je geld terug of niet? ga je vechten of ga je op je rug liggen?
Ben je strijdbaar of geef je jezelf over? de keus is aan jou en al die andere die dit forum lezen.
Wachten kost je de kop en aanvallen leverd je wat op, dus aan jullie de keus.
mvg Johan
Met een advokaat in de arm en vecht voor je recht, Raets maakt je bang en als je nog lang wacht ben je straks aan de grille van Dexia over geleverd.
Bel met Piet van PAL en ga wat doen man, jij moet hun nu aanklagen voor zij dat bij jou doen.
Kijk op de website van PAL en onderneem aktie, www.platformaandelenlease.nl
Laat je niet aanpakken door dat banken tuig maar vecht gvd terug, jij bent opgelicht en je moet nu je recht halen.
Bel voor info met Piet en knok tot je er bij neer valt, jij bent belazerd door dat bankgajes en niemand anders.
Wil je je geld terug of niet? ga je vechten of ga je op je rug liggen?
Ben je strijdbaar of geef je jezelf over? de keus is aan jou en al die andere die dit forum lezen.
Wachten kost je de kop en aanvallen leverd je wat op, dus aan jullie de keus.
mvg Johan
jaguar,wat je ook doet dat maakt niet uit,maar zorg wel dat er een advocaat achter je staat met verstand van de producten/product,effecten en bankzaken.
vrgr.Andre
vrgr.Andre
Johan over mijn strijdlust hoef je je geen zorgen te maken maar ik heb geen zin om kosten aan een advocaat te betalen, trouwens het kan niet eens, dus ga ik er van uit dat dexia de zaak verliest, zo niet dan gaat de strijd pas beginnen. Daarom roep ik die mensen op die ook niet willen onderhandelen met dit geboefte om straks een front te vormen om elkaar te verdedigen met hand en tand, mocht dexia de zaak winnen. Want volgens mij gaat het dan pas beginnen. Hierbij wil ik andre ( croosjes ) een hart onder de riem steken, want volgens mij is de doelstelling van zijn club prima.
groetjes Harry
groetjes Harry