Beste nieuwkomers,
Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.
http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc
veel leesplezier en succes toegewenst!
m.v.g. justice man
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] VOOR ALLE NIEUWE MENSEN OP DIT FORUM
-
Re: VOOR ALLE NIEUWE MENSEN OP DIT FORUM
Aan al die mensen die roepen
geen lid worden van die en die club of stichting,
wil ik graag onder ogen brengen dat zij wel degelijk werk verzetten, Alleen! zij mengen zich hier niet in de kakkefonie van berichten.
Dit hebben ze vooraf aangegeven. dus dat wisten we ook, dus nu niet boos roepen ze zeggen nooit wat , want dat wisten we vooraf.
Bovendien veel van de vragen proberen ze via een vragen/antwoorden lijst te beantwoorden,dat moeten we ook niet vergeten.
Zij waren wel degenen die direct goed geordend aan het werk gingen.
Zij hebben wel de eerste prosessen gevoerd.
en doen dat nog . vergeet niet het eegalease proces.en de aanzet voor de DSI.
Ze zijn een stichting en zijn daardoor alleen verantwoording verschuldigd aan het stichtings bestuur.!
Dat ze het advies gaven om te betalen onder protest, daarop is nog steeds niet het laatste uiteindelijke antwoord gegeven.,
We veroordelen, voor dat we alles weten.
Ik ben niet zonder voorbehoud een fan van deze twee, maar de geluiden die ik nu hoor, gaan mij te ver.
Ik heb zelf niet betaald, en procedeer persoonlijk.
Uiteindelijk zal ieder zijn eigen beslissing moeten nemen.
En dat is ook aldoor door deze twee stichtingen gezegd, ga procederen met onze uitkomst. in de hand, dat scheelt tijd en geld.
Waarom ik het anders doe? omdat ik de spanning van wachten niet meer aankon.
Voor iedereen sterkte bij het gevecht. en hou je taai.
Janny
geen lid worden van die en die club of stichting,
wil ik graag onder ogen brengen dat zij wel degelijk werk verzetten, Alleen! zij mengen zich hier niet in de kakkefonie van berichten.
Dit hebben ze vooraf aangegeven. dus dat wisten we ook, dus nu niet boos roepen ze zeggen nooit wat , want dat wisten we vooraf.
Bovendien veel van de vragen proberen ze via een vragen/antwoorden lijst te beantwoorden,dat moeten we ook niet vergeten.
Zij waren wel degenen die direct goed geordend aan het werk gingen.
Zij hebben wel de eerste prosessen gevoerd.
en doen dat nog . vergeet niet het eegalease proces.en de aanzet voor de DSI.
Ze zijn een stichting en zijn daardoor alleen verantwoording verschuldigd aan het stichtings bestuur.!
Dat ze het advies gaven om te betalen onder protest, daarop is nog steeds niet het laatste uiteindelijke antwoord gegeven.,
We veroordelen, voor dat we alles weten.
Ik ben niet zonder voorbehoud een fan van deze twee, maar de geluiden die ik nu hoor, gaan mij te ver.
Ik heb zelf niet betaald, en procedeer persoonlijk.
Uiteindelijk zal ieder zijn eigen beslissing moeten nemen.
En dat is ook aldoor door deze twee stichtingen gezegd, ga procederen met onze uitkomst. in de hand, dat scheelt tijd en geld.
Waarom ik het anders doe? omdat ik de spanning van wachten niet meer aankon.
Voor iedereen sterkte bij het gevecht. en hou je taai.
Janny