| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] vraag betreft naar links uitspraken hoger beroep tegen Dexia
-
Gast
Re: vraag betreft naar links uitspraken hoger beroep tegen Dexia
Geplaatst op 26 Aug 2005 00:09 door ad snoeren
--------------------------------------------------------------------------------
Ja heerlijk, en dan met z'n allen terug naar de tijd der barbaren, toen er nog geen banken en dergeijke bestonden.
jammer voor M.V hebben ze nog geen tijdmachiene uitgevonden.
volgens mij ben jij dikke vriendjes met die oplichters geworden of heb je soms geld gehad van ze dat je het voor ze opneemt?
het is inderdaad jammer ja dat er geen teletijdmachine bestaat anders hadden we die vuile oplichters daar in kunnen zetten om voorgoed van ze af te komen nadat ze ons betaald hebben.
wat nu ad snoeren, val ik je vriendjes van dexia weer aan.
jammer voor je joh, je leert er maar mee te leven.
Ad en een vriendje van Dexia wat een mop
eerder het tegenover gestelde 
-
Captain-America
@ Monument Valley,
Volgens mij is er sprake van een misverstand (communicatie) tussen Ad en jou.
Laten we ons focussen op de daadwerkelijke tegenstanders en elkander niet afvallen.
Take care out there.
Laten we ons focussen op de daadwerkelijke tegenstanders en elkander niet afvallen.
Take care out there.
-
Gast
Is goed Captain America, je zou gelijk kunnen hebben, maar aangezien hij mij als barbaar afschilderde zo vatte ik dit wel op gaf ik mijn weerwoord.Geplaatst op 26 Aug 2005 19:07 door Captain-America
--------------------------------------------------------------------------------
@ Monument Valley,
Take care out there.
Kijk ik geef toe ik had misschien beter niet die opmerking kunnen plaatsen waarop ad zijn antwoord gaf, maar om mij nou als barbaar af te schilderen, sorry hoor dat gaat mij te ver, kijk je kan er niet mee eens zijn wat ik over die oplichters zij, maar het is ook niet nodig om mij voor dergelijke dingen uit te maken, terwijl het eigenlijk de waarheid is.
Moet ik mij dan alles laten zeggen?
Dacht van niet, maar je hebt gelijk we zijn verkeerd bezig door elkaar aan te vallen.
Ad bij deze bied ik mijn excuses aan, hopelijk wil je dit accepteren.?
-
Captain-America
@ Monument Valley,
Dank voor je snelle en lovenswaardige reactie.
Kan me goed voorstellen dat het e.e.a. zo is overgekomen alsmede je reactie op de omschrijving, die ik niet zal herhalen, die je ten onrechte ten deel was gevallen.
Heb Ad nog niet gezien of anderszins gesproken o.i.d. vermoedelijk dat hij per abuis en in emotie het e.e.a. zo heeft geuit.
Vind je oproep zeer jofel, ben d'r van overtuigd dat Ad er (snel) op zal reageren.
Met respectvolle groet.
Dank voor je snelle en lovenswaardige reactie.
Kan me goed voorstellen dat het e.e.a. zo is overgekomen alsmede je reactie op de omschrijving, die ik niet zal herhalen, die je ten onrechte ten deel was gevallen.
Heb Ad nog niet gezien of anderszins gesproken o.i.d. vermoedelijk dat hij per abuis en in emotie het e.e.a. zo heeft geuit.
Vind je oproep zeer jofel, ben d'r van overtuigd dat Ad er (snel) op zal reageren.
Met respectvolle groet.
-
ad snoeren
Mon Val.
Zeker je excuses geaccepteerd, maar eigenlijk nergens voor nodig.
Ik wilde alleen maar aangeven dat geweld niets oplost.
Althans dat is mijn mening. Ik zeg alleen maar dingen die mijn gevoel me ingeven, en heb nooit de bedoeling iemand daarbij te kwetsen.
Sorry als ik zo overkwam.
Althans dat is mijn mening. Ik zeg alleen maar dingen die mijn gevoel me ingeven, en heb nooit de bedoeling iemand daarbij te kwetsen.
Hoor ik daar Ad Snoeren midden in de nacht kreunen?
-
Gast
Captain-America en Ad Snoeren,Geplaatst op 27 Aug 2005 03:35 door ad snoeren
Mon Val.
Om te beginnen wil ik jullie eerst hartelijk bedanken voor jullie reactie.
Ik ben jofel, als ik iets doe wat niet door de beugel kan dan roep ik mijzelf tot de orde en uiteraard bied ik dan mijn excuses aan.
Ad, de zaak Dexia ligt bij ons allemaal gevoelig, soms word het ons teveel, geweld lost inderdaad niks op, natuurlijk heb ik wel gelijk met hetgeen wat ik zei, maar later dacht ik, joh dat had je beter niet kunnen doen, want stel dat er nou iemand is die het doet; als je begrijpt wat ik bedoel, je ip-adres is te achterhalen bij Trosradar, dan komen ze bij jou en zit jij met de gebakken peren.
Misschien zijn gebakken peren wel lekker; dat weet ik niet, maar dat soort gebakken peren is zeker niet lekker.
Maar Ad net zoals ik is jouw excuses eigenlijk ook niet nodig, maar goed we hebben allebei even een klein foutje gemaakt door onze gevoelens te laten spreken, zand erover; beide excuses aanvaard.
Totziens M.V.