Stopt Dexia met alle individuele rechtszaken, ook de eegalease zaken?
Ik zag vandaag op tv dat bij de bemiddeling met Duisenberg de eega-leasers niet betrokken worden (de bemiddeling was de reden om de zaken stop te zetten toch?). Krijg je daar ook bericht over als je zaak wordt stopgezet en geen advocaat hebt?
Dank voor een eventueel antwoord.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vraag over stopzetten rechtszaken
-
Re: Vraag over stopzetten rechtszaken
Als je alleen bent aangesloten bij de stichting eagalease, dan krijg je hooguit van deze stichting alleen bericht over het stopzetten van processen.
Maar als je de uitzending gezien hebt, moet je inmiddels ook weten, dat alleen lid zijn van Eagalease en/ of SLV niet voldoende is!
Je dient alsnog zelf te gaan procederen, en mijn advies is:wacht hier niet te lang mee!
m.v.g. justice man
Maar als je de uitzending gezien hebt, moet je inmiddels ook weten, dat alleen lid zijn van Eagalease en/ of SLV niet voldoende is!
Je dient alsnog zelf te gaan procederen, en mijn advies is:wacht hier niet te lang mee!
m.v.g. justice man
-
Bedankt, maar wat als je als eega leaser al door Dexia gedagvaard bent? Worden die zaken ook allemaal stop gezet?
De restschuld was te klein om een advocaat te nemen (achteraf misschien niet verstandig geweest).
Groetjes
De restschuld was te klein om een advocaat te nemen (achteraf misschien niet verstandig geweest).
Groetjes
-
Is er al een uitspraak (vonnis) geweest in jou rechtszaak Harrie?
N.B. Je totale schade is naast je restschuld ook je inleg, wanneer je een “toevoeging” kunt krijgen (gesubsidieerde overheidshulp) loont het zich al om bij een totaal schade van € 1.000,-- of meer een advocaat in de arm te nemen!
m.v.g. justice man
p.s. als je me mailt dan stuur ik je een bestandje toe waarin de meest gestelde vragen worden beantwoord door een deskundig advocaat, e-mail: [email protected]
N.B. Je totale schade is naast je restschuld ook je inleg, wanneer je een “toevoeging” kunt krijgen (gesubsidieerde overheidshulp) loont het zich al om bij een totaal schade van € 1.000,-- of meer een advocaat in de arm te nemen!
m.v.g. justice man
p.s. als je me mailt dan stuur ik je een bestandje toe waarin de meest gestelde vragen worden beantwoord door een deskundig advocaat, e-mail: [email protected]
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar