LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAAR GAAT HET HEEN?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
croosjes

WAAR GAAT HET HEEN?

Ongelezen bericht door croosjes »

Allemaal gaat het alleen recht van PAL enz. weer inwerking? Ik dacht dat dit een forum voor iedereen was, met ieder een eigen in breng en oordeel? .En wat mij nou juist op valt hier dat reclame en verwijzingen juist gebeurt door de vaste kern van PAL/Payback/LEASELEED en zijn advocaten. Het lijkt wel bewuste aansturing tot/en wervingsactie van leden en giften zonder vrijwillige keuzen van andere aangeboden voorzieningen en kwaliteit?. En het ergste is dat de kwantiteit bevorderd wordt en dat is slecht. Verder natuurlijk gaan de advocaten van deze organisaties hun best doen voor de gedupeerden die aangesloten zijn, maar waarom eigelijk? Een bemiddeling is toch geen plicht om aandeel te nemen. Want het recht haal je bij de rechtbank en niet door een bemiddeling dus deze advocaten spreken eigelijk hen eigen leden tegen"DIT HEET TOCH VAN TWEE WALLENTJES TE GELIJK ETEN? OF ZIEN ZE OF WETEN ZE HET ZELF NIET MEER?"

DIT ZAL OOK WEL WEER GESLOTEN WORDEN WANT DE WAARHEID MAG NIET GEZEGD WORDEN.

GEEN ANTWOORD GEVEN IS MEE IN STEMMEN WAT GESCHREVEN STAAT.

Mvrgr.Andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 01 mar 2005 12:31, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007

Re: WAAR GAAT HET HEEN?

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste heer Croosjes,

De meeste gedupeerde willen GEEN schikking, volgens mij heeft u gisteravond liggen slapen tijdens de radar Uitzending. :roll:
Het is dan ook opmerkelijk dat u vind dat wij de mensen (min of meer dwingen) c.q. met klem adviseren te schikken.

Het advies, wat vele onderstrepen is: Dexia dagvaardige en NIET schikken en/ of afwachten.

m.v.g. justice man

croosjes

justice man 007,Als ik zat te slapen waarom willen die advocaten dan mee dingen in de bemiddeling? terwijl dat helemaal niet is verplicht om je recht te halen,inderdaad mooi weer spellen.

HET WORDT NOG EEN KEER UITGEZONDEN

vrgr.Andre

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Allemaal gaat het alleen recht van PAL enz. weer inwerking? Ik dacht dat dit een forum voor iedereen was, met ieder een eigen in breng en oordeel? .En wat mij nou juist op valt hier dat reclame en verwijzingen juist gebeurt door de vaste kern van PAL/Payback/LEASELEED en zijn advocaten. Het lijkt wel bewuste aansturing tot/en wervingsactie van leden en giften zonder vrijwillige keuzen van andere aangeboden voorzieningen en kwaliteit?. En het ergste is dat de kwantiteit bevorderd wordt en dat is slecht. Verder natuurlijk gaan de advocaten van deze organisaties hun best doen voor de gedupeerden die aangesloten zijn, maar waarom eigelijk? Een bemiddeling is toch geen plicht om aandeel te nemen. Want het recht haal je bij de rechtbank en niet door een bemiddeling dus deze advocaten spreken eigelijk hen eigen leden tegen"DIT HEET TOCH VAN TWEE WALLENTJES TE GELIJK ETEN? OF ZIEN ZE OF WETEN ZE HET ZELF NIET MEER?"

DIT ZAL OOK WEL WEER GESLOTEN WORDEN WANT DE WAARHEID MAG NIET GEZEGD WORDEN.

Mvrgr.Andre
Croosje, even ter verduidelijking: PAL (Piet) zorgt er toch maar steeds voor dat de gedupeerden in de publiciteit komen (waar blijf jij?)
En de advocaten zijn niet van PAL of PB of anderen, wij hebben zelf advocaten benaderd (voelt jouw kwaliteitsadvocaat zich gepasseerd?).
Als je gisteravond goed geluisterd had, had je kunnen horen dat Piet ook die mensen noemde die al betaald hadden of een regeling getroffen hebben, dat die "vergeten" zouden worden.

En voor wat betreft van 2 walletje eten? Als je voor je klanten opkomt wordt je heus niet door Dexia betaald hoor. De advocaten vinden juist dat de rechtszaken van mensen, die niet voor de bemiddeling in aanmerking komen, DOOR MOETEN GAAN.

Ik hoop dat je nu ophoudt om tegen PAL, PB, Leaseleed en andere verenigingen aan te schoppen. DAT zijn onze werkelijke vertegenwoordigers en NIET jouw clubje.
SNAP DAT NU EENS.

Dit was een mededeling naar jou, dus ik hoef geen antwoord :evil:

EN WIJ WILLEN NIET SCHIKKEN!!!!!!!!!!!!!!!!

croosjes

Janneke52, Waarom schrijven ze een brandbrief en spreken over een bemiddeling, terwijl je recht wordt gehaald in de rechtbank?

Wat mankeert hieraan:

Gedupeerden met een lagerestschuld kunnen niet geholpen worden door de bewuste advocaten vanwege de hoge kosten(tarief advocaat)
Het is toch veel makkelijker dat deze zelfde advocaten water bij het tarief doen(water bij de wijn), Als dit gebeurd dan kan elke gedupeerden het recht halen bij de rechtbank""gelijkheid telt voor iedereen"" nee ze gaan poetsen(bemiddeling).

DUS VAN TWEE WALLENTJES ETEN.

Vrgr.Andre

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Helaas heb ik de uitzending van gisteren nog niet gezien, maar als ik alle stukjes lees, die hierover geschreven zijn, dan mogen we blij zijn dat Piet Koremans aanwezig was om een groot aantal gedupeerden te verwoorden.
Om dan weer te komen met "krijgt PAL enz. weer het alleenrecht" is niet alleen een beetje kinderachtig, maar ik hoor hier ook duidelijk jalouzie doorklinken.

Croosjes, gewoon niet weer beginnen met zeuren, je mag blij zijn dat er een aantal kundige mensen met deze materie bezig zijn en het gros vd gedupeerden is simpelweg blij met deze mensen.

Ik hoef alleen maar te wijzen op jouw site en die van PAL, mijn hemel wat een verschil, de ene site heeft het alleen maar over idiote belkontrakten en weet ik veel wat nog meer voor onzin, terwijl de andere site boordevol met waardevolle informatie staat voor iedereen.

Dus......Croosjes, ga je schamen!!!

croosjes

Croosjes, gewoon niet weer beginnen met zeuren, je mag blij zijn dat er een aantal kundige mensen met deze materie bezig zijn en het gros vd gedupeerden is simpelweg blij met deze mensen.

Ik hoef alleen maar te wijzen op jouw site en die van PAL, mijn hemel wat een verschil, de ene site heeft het alleen maar over idiote belkontrakten en weet ik veel wat nog meer voor onzin, terwijl de andere site boordevol met waardevolle informatie staat voor iedereen.

Dus......Croosjes, ga je schamen!!!

Naar boven

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Antwoord: Andre aan Idaho

het verschil is (je-weet-wel) die laat de advocaat het werk doen en niet (je-weet-wel) daar zit het verschil in.En trouwens alles is via internet op te zoeken dus wat er staat bij PAL is eigelijk overbodig

http://www.google.nl/

vrgr.Andre
Laatst gewijzigd door croosjes op 01 mar 2005 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

croosjes

informeer bij verschillende organisaties in het begeleiden van gedupeerden:

neem contact op met een advocaat en ga er voor, heb je een lage-rest-schuld beoordeel dan of je het fin. Kan dragen om de strijd aan te gaan en anders zijn er idee(en) zat om dit op te lossen.

Vrgr.Andre

Gesloten