LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Waarbij aansluiten
Waarbij aansluiten
Ik ben nog niet goed op de hoogte van alle ins- en outs van dit onderwerp.
Ik heb op 1.12.1996 een Koersplan afgesloten voor 15 jaar bij Spaarbeleg van Aegon. Ik weet niet meer of ik- en mijn man het contract hebben getekend. Nu zie ik dat er zo veel verenigingen zijn die hiermee bezig zijn maar ik weet nu niet meer bij wie ik mij het beste kan aansluiten.
Kan iemand mij hierbij adviseren.
Groet, Tong-Goe
Ik heb op 1.12.1996 een Koersplan afgesloten voor 15 jaar bij Spaarbeleg van Aegon. Ik weet niet meer of ik- en mijn man het contract hebben getekend. Nu zie ik dat er zo veel verenigingen zijn die hiermee bezig zijn maar ik weet nu niet meer bij wie ik mij het beste kan aansluiten.
Kan iemand mij hierbij adviseren.
Groet, Tong-Goe
Re: Waarbij aansluiten
Beste Tong-Goe,
Kijkk eens op deze link; http://www.pay-back.nl/page_display.asp?pid=25
Voor nadere informatie hoe Koersplan aangepakt kan worden.
Mvg,
Pieter
Kijkk eens op deze link; http://www.pay-back.nl/page_display.asp?pid=25
Voor nadere informatie hoe Koersplan aangepakt kan worden.
Mvg,
Pieter
Hallo Tong Goe,
Koersplan is geen aandelenleaseproduct, maar een spaarplan, waarbij het ontbreken van de handtekening van de partner geen rol speelt.
Zie hiervoor, zoals boven reeds aangegeven, de site www.koersplandewegkwijt.nl
Vr.gr. trudy
Koersplan is geen aandelenleaseproduct, maar een spaarplan, waarbij het ontbreken van de handtekening van de partner geen rol speelt.
Zie hiervoor, zoals boven reeds aangegeven, de site www.koersplandewegkwijt.nl
Vr.gr. trudy
-
Daarbij is het ook maar de vraag of die op “verlies” staat.
In de periode 1996-2000 zijn de aandelen ook (flink) gestegen.
m.v.g. justice man
In de periode 1996-2000 zijn de aandelen ook (flink) gestegen.
m.v.g. justice man
De aandelen van het Koersplan zitten in het Aegon Equity fund, die hebben het al die jaren prima gedaan.
Helaas heeft het Koersplan een addertje onder het gras. De overlijdensrisicoverzekering, waardoor er nog maar weinig van het ingelegde geld belegd werd en daardoor een behoorlijk rendement te allen tijde uitgesloten was, hetgeen natuurlijk verzwegen werd. Puur bedrog.
Ik heb - had - er twee van. Beide afgekocht, met verlies dus. 12 jaar gespaard !!!!!!!!!! in een bodemloos vat.
Helaas heeft het Koersplan een addertje onder het gras. De overlijdensrisicoverzekering, waardoor er nog maar weinig van het ingelegde geld belegd werd en daardoor een behoorlijk rendement te allen tijde uitgesloten was, hetgeen natuurlijk verzwegen werd. Puur bedrog.
Ik heb - had - er twee van. Beide afgekocht, met verlies dus. 12 jaar gespaard !!!!!!!!!! in een bodemloos vat.
-
Hallo Trudy,
Hier is vorige maand uitgebreid aandacht aan besteed worden in de uitzending van kassa o.a.
Er werd toen geadviseerd wanneer u nog langer dan 3 jaar moest inleggen dit “spaarplan” af te kopen.
Afkopen was namelijk gunstiger dan doorsparen.
m.v.g. justice man
Hier is vorige maand uitgebreid aandacht aan besteed worden in de uitzending van kassa o.a.
Er werd toen geadviseerd wanneer u nog langer dan 3 jaar moest inleggen dit “spaarplan” af te kopen.
Afkopen was namelijk gunstiger dan doorsparen.
m.v.g. justice man
beste mensen
ik ben yvet en ik heb een vraag, nou ben ik al 3 jaar samen met mijn vriend, en voordat hij met mij ging heeft hij samen met zijn ex aandelen gekocht bij laboucher wat nu dus dexia is.
zijn ex heeft toen ze uit elkaar gingen de aandelen die hun samen hadden gekocht op zijn naam laten zetten, alleen heeft mijn vriend nooit de brief die zij heeft geschreven om van de aandelen af te komen getekent nu dus mijn vraag is dit rechtsgeldig.
zo ja dan hebbe we gewoon pech en zo nee wat kunnen we daar dan aan doen
ik ben yvet en ik heb een vraag, nou ben ik al 3 jaar samen met mijn vriend, en voordat hij met mij ging heeft hij samen met zijn ex aandelen gekocht bij laboucher wat nu dus dexia is.
zijn ex heeft toen ze uit elkaar gingen de aandelen die hun samen hadden gekocht op zijn naam laten zetten, alleen heeft mijn vriend nooit de brief die zij heeft geschreven om van de aandelen af te komen getekent nu dus mijn vraag is dit rechtsgeldig.
zo ja dan hebbe we gewoon pech en zo nee wat kunnen we daar dan aan doen
Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is of behandeld wordt. In dat topic kunt u uw vraag stellen of reactie geven. Dit topic wordt gesloten.
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar
Met vriendelijke groet,
Redactie Radar