LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wanneer sturen stichtingen bericht?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Ed23

wanneer sturen stichtingen bericht?

Ongelezen bericht door Ed23 »

Ik ben al een tijd gestopt met betalen ook aan die frut stichtingen die nu hun leden deze schikking gaan voorleggen.
Ik wacht en procedeer door dit voorstel van Dexia is 2 keer niks :!:
Toch benieuwd wat de leden gaan stemmen

J.L. v. N.

Re: wanneer sturen stichtingen bericht?

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Ze mogen zich van mij de moeite besparen om aan mij een bericht te sturen. Ik heb zelf al het initiatief genomen en Leaseverlies opgezegd.
Mijn lidmaatschap van de Consumentenbond verleng ik ook niet meer.

Schande dat ze onze belangen zo te grabbel hebben gegooid. Zulk gedrag doet mij denken aan Judas. Die laatste kreeg alleen iets minder betaald dan mr W. Schonewille voor zijn verraad. Bah!

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

Wat dacht van die gasten van pay-back. Die hebben iedereen in de steek gelaten. Schandalig gewoon.

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Op dit moment is het nog niet verstandig om je lidmaatschap op te zeggen bij SLV/EL
Reden hiervoor is dat SLV in opdracht van Dexia onder de respondenten telt. Grappige is dat SLV niet weet of je aan al je betalingsverplichtingen hebt voldaan.
Is het al zeker dat er een schikking wordt aangeboden?

Nee, de Stichting Leaseverlies en de Stichting Eegalease zullen het akkoord aan hun aangeslotenen voorleggen. Zodra de meerderheid van de respondenten positief reageert, is het akkoord definitief.
Dit protocol is in zijn geheel afwijkend als het schikkings voorstel met Leaseleed. Hier werdt beslist dat niet reageren afwijzing van de schikking betekende.

Mvg,
Pieter
Vereniging Payback

Gesloten