Stel je voor dat indertijd in plaats van "het aanbod" deze "schikking" was voorgesteld?
ik vermoed dat de zaak er dan héél anders was komen voor te staan,
stom van Dexia natuurlijk om nu pas met zoiets te komen, te laat, te, laat, ruim 2 jaar te laat, maar wat zou het anders geweest zijn indien ze i.p.v. "het aanbod" dit geboden hadden, toen wisten we nog niet wat we nu wel weten,
Ton
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] wat als de schikking het "aanbod" was geweest
-
Re: wat als de schikking het "aanbod" was geweest
Maar toen zijn er toch al heel veel mensen ingetrapt, die als dank daarvoor véél minder 'korting' krijgen (maar de helft) van een misschien niet eens bestaande restschuld t.o.v. de mensen die zich toen, vaak na lang aarzelen en slapeloze nachten, net niet bang lieten maken.
Ik denk dat er dit keer opnieuw heel veel mensen intrappen, let op de taal:
Dus ik denk dat ze nu weer de helft over de streep trekken, dit ondanks dat ze op het laatst alle rechtzaken verloren, dus die "vuist" van hun stelt in de rechtzaal niet veel meer voor.
Ik denk dat er dit keer opnieuw heel veel mensen intrappen, let op de taal:
Typisch dexiaans, de taal die zij al jaren spreken in een nimmer aflatende poging om mensen te intimideren.Daarnaast zijn er natuurlijk altijd mensen die de strijd nooit opgeven of die het fijn vinden om op televisie of in de krant te komen." Zij hoeven volgens Bruneel niet op clementie te rekenen. "We reiken de gedupeerde beleggers nu de hand. Als ze die niet willen aannemen, zullen wij weer een vuist maken en deze beleggers in de rechtzaal hard aanpakken."
Dus ik denk dat ze nu weer de helft over de streep trekken, dit ondanks dat ze op het laatst alle rechtzaken verloren, dus die "vuist" van hun stelt in de rechtzaal niet veel meer voor.
-
Dit soort uitspraken zijn zo ongelofelijk beledigend, en getuigen van een absolute minachting naar de slachtoffers die hij heeft gemaakt.Daarnaast zijn er natuurlijk altijd mensen die de strijd nooit opgeven of die het fijn vinden om op televisie of in de krant te komen." Zij hoeven volgens Bruneel niet op clementie te rekenen
Dit is de taal van tirannen, en onderdrukkers. Dit moet hem onder de neus gewreven worden.
Vooral ook kenbaar gemaakt worden aan Greta Duisenberg.
Dan kan ze zien voor wat voor schurken haar man werkt.
-
nvt
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 01 mei 2005 02:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
nvt
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 01 mei 2005 02:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Zo Ad, jij bent echt kwaad zeg! Maar je bent niet de enige, geloof me!
O wat zijn ze bang, die dexianen, wat zijn ze bang dat toch nog aan het licht komt dat ze hun klanten beduvelen. Dat ze b.v. helemaal geen aandelen geleased hebben. Dat ze een restschuld trachten te innen die er niet is.
Bang dat zeer velen toch alsnog stoppen met betalen en naar de rechter gaan.
O wat zijn ze bang, die dexianen, bang dat hun list en bedrog toch nog aan het licht gaat komen.
Ze hebben ons leven en vrijheid afgenomen.. nu staat hun vrijheid op het spel...
O wat zijn ze bang, die dexianen, wat zijn ze bang dat toch nog aan het licht komt dat ze hun klanten beduvelen. Dat ze b.v. helemaal geen aandelen geleased hebben. Dat ze een restschuld trachten te innen die er niet is.
Bang dat zeer velen toch alsnog stoppen met betalen en naar de rechter gaan.
O wat zijn ze bang, die dexianen, bang dat hun list en bedrog toch nog aan het licht gaat komen.
Ze hebben ons leven en vrijheid afgenomen.. nu staat hun vrijheid op het spel...