LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat doet de BKR voor mij ?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
B17

Wat doet de BKR voor mij ?

Ongelezen bericht door B17 »

Elke kredietverlener dient een goede afweging te maken of het verstrekken van krediet verantwoord is. Op basis van beschikbare informatie maakt de kredietverlener een afweging of het verstrekken van een krediet een verantwoord is.

Om een goede afweging te maken heeft de kredietverlener ook gevens nodig die niet bij BKR over u bekend zijn, alvorens een krediet te verlenen, zoals uw inkomen, woonlasten, energielasten, en overige regelmatige terugkerende vaste lasten, en uw gezinssituatie.

Geen leasebank met Dexia voorop heeft zich aan die regels gehouden!

Alles was in de meest ongebreidelde zin mogelijk met bewust achterhouden van de gegevens die zo belangrijk zijn voor dergelijke
meer dan risicovolle producten.

Leasebanken = schandaalbanken.

b17

CashDamageLeader

Re: Wat doet de BKR voor mij ?

Ongelezen bericht door CashDamageLeader »

Hier gaat zoveel geld in om dat ook BKR op z'n knieen gaat.
Ze houden hun hand voor de ogen,
of ze kijken even de andere kant uit.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

B.K.R. registreerd alleen, soort Pontius Pilatus

T :!: n

faeks

Ongelezen bericht door faeks »

Wat doet de BKR voor mij ?
NIETS.
Voor jou en ieder ander, als consument, helemaal NIETS!
(Dat antwoord geef je zelf al) :wink:

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Elke kredietverlener dient een goede afweging te maken of het verstrekken van krediet verantwoord is. Op basis van beschikbare informatie maakt de kredietverlener een afweging of het verstrekken van een krediet een verantwoord is.

Om een goede afweging te maken heeft de kredietverlener ook gevens nodig die niet bij BKR over u bekend zijn, alvorens een krediet te verlenen, zoals uw inkomen, woonlasten, energielasten, en overige regelmatige terugkerende vaste lasten, en uw gezinssituatie.

Geen leasebank met Dexia voorop heeft zich aan die regels gehouden!

Alles was in de meest ongebreidelde zin mogelijk met bewust achterhouden van de gegevens die zo belangrijk zijn voor dergelijke
meer dan risicovolle producten.
BKR heeft alleen als nut om een risico analyse te maken ten behoeven van krediet verleenende instanties.
Met ander woorden. BKR is een simpele methode voor krediet verleners om na te gaan of kredietnemer wel of niet betrouwbaar is. Niets meer en niets minder.
Dat dexia en of andere aanbieders zich beroepen op "wij hebben gecheckt bij BKR" treft daarom ook geen enkel doel daar BKR alleen tot doelstelling heeft om een scheiding te maken tussen betrouwbare en onbetrouwbare kredietnemers. Terzijde gelaten of de registratie terecht of onterecht is ivm Aandelenlease afaire.

Stelling onderstaand voor de consument is dan ook terecht en onderstreep ik.
NIETS.
Voor jou en ieder ander, als consument, helemaal NIETS!
Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

BKR heeft alleen als nut om een risico analyse te maken ten behoeven van krediet verlenende instanties.
Dit is het exact. Als je door een korte periode van roodstand(veroorzaakt door een andere oplichtersbank)b.v. 16 euro even niet kunt betalen voor het afbetalen van een T.V. tegen 20% rente heb je een a codering,
als het even tegen zit (b.v. processchorsing dexia) blijft dat tien jaar staan, en geen 5 zoals soms wordt beweerd.

Zo'n malafide (Comfort card) oplichtersbende bepaald dan zonder enige rechtstoetsing dat jij tien jaar niets meer kunt financieel.
Als je dan een zaak hebt om in je levensonderhoud te voorzien ben je dus gewoon geliquideerd. OM € 16 EURO.

Een gevoel dat niet uit te leggen is.

Gesloten