LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] we zijn het met elkaar eens
we zijn het met elkaar eens
Ik geloof dat het nog niet eerder is voorgekomen op dit forum, dit is een heuglijke dag, we zijn het met elkaar eens dat we dit nog mee mogen maken, alle neuzen een kant op! Alle handen op een buik, één front één gedachte. We zijn het met elkaar eens,
Ton
Ton
Re: we zijn het met elkaar eens
Ja Ton, als wij al onze krachten bundelen staan we sterk.
Wat zeg ik HEEL STERK !!
Groetjes A3
Wat zeg ik HEEL STERK !!
Groetjes A3
Duis, tis nie pluis,
Ton
Ton
-
Precies doorgaan met procederen, dit wilde Dexia dat we deden 2 jaar terug, nu het verkeerd gaat uitpakken voor hun willen ze weer schikken.
2 jaar geleden niet schikken, toen weinig bekend is en veel mensen het wel hadden gedaan, nu zeker niet schikken als vele hun geld terug krijgen, en Dexia naast het feit dat het ze veel geld gaat kosten, enorm gezichtsverlies gaat opleveren! Bovendien zijn de meeste (advocaat/ proces) kosten al gemaakt worden, en ik heb altijd geleerd gekregen waar je aan begint moet je afmaken!
Mijn advies luidt: géén vertragingen meer, en direct procederen, spoedig komen ook meer hogere beroepszaken!
En dan zijn we wellicht nog maar enkele jaren verwijderd van een uitspraak van de Hoge Raad.
Even volhouden!
Groeten justice
2 jaar geleden niet schikken, toen weinig bekend is en veel mensen het wel hadden gedaan, nu zeker niet schikken als vele hun geld terug krijgen, en Dexia naast het feit dat het ze veel geld gaat kosten, enorm gezichtsverlies gaat opleveren! Bovendien zijn de meeste (advocaat/ proces) kosten al gemaakt worden, en ik heb altijd geleerd gekregen waar je aan begint moet je afmaken!
Mijn advies luidt: géén vertragingen meer, en direct procederen, spoedig komen ook meer hogere beroepszaken!
En dan zijn we wellicht nog maar enkele jaren verwijderd van een uitspraak van de Hoge Raad.
Even volhouden!
Groeten justice
Ja,om met de woorden van Piet te spreken samen staan we sterk.
Dixia wilde geen kant met ons op.
DUS
groetjes
Dixia wilde geen kant met ons op.
DUS
groetjes
Pas op:
De kraaien proberen de kaas van je boterhammetjes te stelen. kom bij elkaar staan!
Ton
De kraaien proberen de kaas van je boterhammetjes te stelen. kom bij elkaar staan!
Ton
Ja, Ton, ze willen ons een boterhammetje met tevredenheid laten eten. Ik vraag me af of het geen tijd wordt voor water en brood voor bepaalde personen, die ons in de ellende hebben gestort, en ons er collectief om hebben uitgelachen ook nog!
Onze rechtszaken gaan door, maar ik herhaal: met de eisen erbij, dat dexia bewijst:
dat er werkelijk aandelen zijn gekocht, wanneer, hoeveel, voor wie en met welke vergunning(en) er uitgeleend is.
groet,
Loes
Onze rechtszaken gaan door, maar ik herhaal: met de eisen erbij, dat dexia bewijst:
dat er werkelijk aandelen zijn gekocht, wanneer, hoeveel, voor wie en met welke vergunning(en) er uitgeleend is.
groet,
Loes
Wie zichzelf verkruimeld wordt door de hoenders opgegeten!