LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie geeft ons eindelijk antwoord???

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pandorra

Wie geeft ons eindelijk antwoord???

Ongelezen bericht door pandorra »

Wij zijn een tweeling die op het moment van aangaan winstverdriedubbelaar in dec.2000, minderjarig waren. Kosten 114,08 euro per pers. p/mnd
OP 06-08-02 een schikkingsvoorstel ontvangen van legio. Dit hield in dat de overeenkomsten werden beeindigd zonder kosten of bijbetalingsverplichting. Wij zijn hier op ingegaan met dien verstande dat we nog wel ons reeds betaalde geld (2395,88 euro elk) terug vorderde.Hier is voor en na een hele correspondentie gepasseerd. De overeenkomsten werden beeindigd maar het reeds betaalde bedrag werd nooit terugbetaald. Ook nadat we hadden aangetoont dat volgens meerdere advocaten kantoren onze overeenkomsten ongeldig waren aangezien minderjarigen alleen met toestemming van een rechter mogen ondertekenen. Al deze correspondentie is ook bij DSI neergelegd. Nu op 23 juni 2005 krijgen we eindelijk bericht van DSI, maar wat schetst onze verbazing? Geen enkel relevant antwoord op onze vragen maar een algemene brief die voor iedereen kan gelden. Ook legiolease hebben wij aangeschreven, ook hiervan nooit antwoorden gekregen. Als DSI al geen antwoord kan geven betreffende het aangaan van overeenkomsten door minderjarigen, wie dan wel???

Elias

Re: Wie geeft ons eindelijk antwoord???

Ongelezen bericht door Elias »

Ik denk dat een rechter jullie uiteindelijk een zo eerlijk mogelijk antwoord zal kunnen geven, of is dat na dat DSI-avontuur niet meer mogelijk ?

Groet,
Elias.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Een goede advocaat!
Kijk hiervoor op de site van PAL of mail naar [email protected] voor een uitstekend advies!

:wink:

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Pandorra, ik neem aan dat jullie wel meerderjarig waren toen jullie die schikking accepteerden.

Hebben jullie geen recht op toevoeging ? (pro-deo-advocaat)

Ik zou dit eens aan een advocaat voorleggen die goed op de hoogte is van het Dexia-gebeuren. Eerste gesprek is gratis. Wat let jullie.

Advocaten in de betreffende regio staan op de site van PAL (Platformaandelenelease).

Wel weet ik dat, wanneer het DSI een vonnis heeft uitgesproken, je dan niet meer naar de "gewone" rechter kan gaan, maar uit jullie verhaal begrijp ik dat er alleen een klacht was ingediend en er wat correspondentie is geweest.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Trudy

Jij liep toch alleen maar met een spandoek achter Piet aan,
en dit dan :wink:

En al dat doorgevraag en dat gewroet om de onderste steen boven te halen dan :wink:

Ik vind dat jij ook wel eens een complimentje verdient :D

Liefs Ad

Captain-America

Ongelezen bericht door Captain-America »

Is het helemaal met Ad eens, een compliment voor ons aller Trudy, die door velen, waaronder ondergetekende, vol overgave, diverse malen zelfs zo meen ik mij te herinneren, in actie heeft gezien!

Taalkundig rammelt 't een beetje maar ala ben moe he;) de boodschap is in ieder geval helder, toch ... :roll:
Laatst gewijzigd door Captain-America op 12 jul 2005 00:07, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy

Nou, das lief van je hoor, maar zoveel doe ik toch echt niet. Heb ook nog m'n werk te doen (veel achter de pc, dat wel en af en toe toch even stiekem op het forum kijken of er geen nieuwe uitspraken zijn), maar als ik dan die verhalen van sommige mensen lees, kan ik het gewoon niet laten om erop te reageren. Tenminste als ik iets zinnigs te vertellen heb. Van veel contracten weet ik niet veel af, alleen de WV3D en Koersplan omdat ik die zelf heb (en Sprintplan, die mijn broer heeft).

Vergeleken met diverse mensen op dit forum (en ik weet dat jij daar ook bij hoort :wink: ) is mijn bijdrage maar zeer beperkt, maar ja, het houdt me wel bezig.........

groetjes, trudy
Laatst gewijzigd door trudy op 12 jul 2005 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy

diverse malen zelfs zo meen ik mij te herinneren, in actie heeft gezien!
Ja, das waar Captain, ook bedankt voor het compliment. Ik ben wel iemand die de barricade opgaat........ :lol:

woest

Ongelezen bericht door woest »

Ik wil hier meteen op aansluiten met grote instemming; altijd blij als ik zie, dat Trudy reageert :wink: . Hartstikke goed.

Pandorra, sterkte ermee!

Vriendelijke groet,
Woest

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dito, bescheidenheid siert, Trudy's stukjes zijn altijd stukjes om gelijk naar toe te gaan, je bijdrage is groter dan je denkt.

Chapeau voor Trudy

T :) n

trudy

:oops:

nou bedankt, maakt me wel verlegen hoor :wink:

welterusten iedereen, ga nog even met Düsseldorf chatten.......ff geen Dexia :wink:

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

En Trudy steek dat maar lekker in je zak.
En ach dat je maar van DRIE SOORTEN CONTRACTEN verstand hebt mag de pret niet drukken :D :D :D

Trudy je bent me er eentje!!!!, uit het juiste hout gesneden :wink:

Gesloten