LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft advies voor mij omtrent dexia

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
astrid26

wie heeft advies voor mij omtrent dexia

Ongelezen bericht door astrid26 »

mijn buurvrouw heeft 5 jaar geleden ook een contract afgesloten bij dexia, en inmiddels is het contract afgelopen. ook zij moet een schuld betalen, en heeft ze bij dexia een hardheidsclausule aangevraagd. moet zij deze invullen en naar ze opsturen, of moet ze iets anders doen? de aanmaningen van dexia blijven binnenlopen, en vandaag kwam er een laatse brief waarin ze dreigen met verdere stappen o.a. een incassoburo. zij is een alleenstaande vrouw met een weduwenpensioen, en kan die schuld nooit betalen. ook heeft zij zich ingeschreven bij de stg. leaseverlies, en deze vraag daar gesteld, maar tot op heden heeft zij nooit wat van de stichting gehoord. wie kan mij helpen hiermee met een advies wat zij kan doen.

pluutje

Re: wie heeft advies voor mij omtrent dexia

Ongelezen bericht door pluutje »

astrid 26,

U kunt bv mailen naar
http://www.platformaandelenlease.nl/

http://www.pay-back.nl/

Zij kunnen u van advies dienen!

Veel succes.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Platformaandelenlease is gratis en bij de vereniging Payback moet je contributie betalen.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Kijk ook eens in de topic: aandelenlease info avond Limburg (25-02-2005) enorm succes!

Hierin worden vrijwel alle actuele vragen in beantwoord door een deskundig advocaat!

m.v.g. justice man

N.B.:Voor (overige) vragen mag u me ook mailen op: [email protected]

croosjes

Ongelezen bericht door croosjes »

astrid26

neem contact op met een advocaat en ga er voor, heb je een lage-rest-schuld beoordeel dan of je het fin. Kan dragen om de strijd aan te gaan en anders zijn er idee(en) zat om dit op te lossen.

Vrgr.Andre

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 01 Mrt 2005 13:42 door astrid26

mijn buurvrouw heeft 5 jaar geleden ook een contract afgesloten bij dexia, en inmiddels is het contract afgelopen. ook zij moet een schuld betalen, en heeft ze bij dexia een hardheidsclausule aangevraagd. moet zij deze invullen en naar ze opsturen, of moet ze iets anders doen? de aanmaningen van dexia blijven binnenlopen, en vandaag kwam er een laatse brief waarin ze dreigen met verdere stappen o.a. een incassoburo. zij is een alleenstaande vrouw met een weduwenpensioen, en kan die schuld nooit betalen. ook heeft zij zich ingeschreven bij de stg. leaseverlies, en deze vraag daar gesteld, maar tot op heden heeft zij nooit wat van de stichting gehoord. wie kan mij helpen hiermee met een advies wat zij kan doen.
Met name voor mensen met een lage restschuld wordt het moeilijk om de inleg terug te krijgen en gezien de rekening van de advocaat er dan nog iets aan over te houden.
De restschuld, dat zou ik even niet betalen, hoe dexia ook dreigt.
Op dit forum wordt er niet meer aan gedacht, maar voor deze mensen zou Duisenberg wel eens onverwacht een oplossing kunnen bieden.

pluutje

Trudy,

Prima aanvulling. :wink:

Geplaatst op 01 Mrt 2005 17:17 door trudy
-------------------------------------------------------------------------------
Platformaandelenlease is gratis en bij de vereniging Payback moet je contributie betalen.

pluutje

Iwebd,

Natuurlijk, kan een oplossing zijn. :wink:
Met name voor mensen met een lage restschuld wordt het moeilijk om de inleg terug te krijgen en gezien de rekening van de advocaat er dan nog iets aan over te houden.
Op dit forum wordt er niet meer aan gedacht, maar voor deze mensen zou Duisenberg wel eens onverwacht een oplossing kunnen bieden

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Inderdaad, net als bij elke andere vereniging wordt er bij Payback contributie gevraagd.

Bijkomend voordeel is dat een vereniging (zoals bv Payback e.a.) een aantoonbare achterban heeft (de leden staan samen sterk) en op die manier een vuist kan maken namens haar leden en ook op kan treden namens haar leden.

Mvg,
Pieter

Jaap Bakker

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Pieter,

Gelukkig heb je nog gevoel voor humor :lol:

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Jaap,

Meer humor dan centen :wink:

Mvg,
Pieter

Jaap Bakker

Ongelezen bericht door Jaap Bakker »

Je blijft aardig Pieter :lol:

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

de advocaat er dan nog iets aan over te houden.
Als dexia een zaak wint, moet de restschuld betaald worden.
Dan komt de ellende met de deurwaarder.

Dus goed overwegen wat je in zo'n geval doet.

Laten we hopen dat het zover niet komt.

Lfs Ad

TJ

Ongelezen bericht door TJ »

Beste mensen,
In het gezin van mijn schoonzoon is een ernstige financiele situatie ontstaan door o.a. hoge voorheffingen van de Belastingdienst, terwijl betrokkene meer dan een half jaar zonder werk heeft gezeten.

Bij het schonen van zijn zaken heb ik ook materiaal aangetroffen van Dexia. Deze overeenkomst had hij al gesloten voor hij in 2003 in het huwelijk trad, maar ik zie nu dat hij een emorme schuld zou hebben bij Dexia (meer dan € 19.000,== ) en dat jaarlijks een flink bedrag aan rente en administratiekosten moet worden betaald.

Bij wie moet ik wezen, hoe moeten we handelen om van deze molensteen af te komen?

Graag jullie advies.

TJ

Janneke52

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Kijk eens op www.platformaandelenlease.nl en www.pay-back.nl
Bij de 1e betaal je geen contributie (elke donatie is welkom) bij de 2e € 40,-- per jaar.
Ook is dhr. Croos actief op dit forum met zijn kwaliteitsadvocaat, maar voordat u in aanmerking komt voor een gratis advocaat moet u eerst heeeeeeel veel leden werven voor zijn telecom bedrijf.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,
Redactie Radar

Gesloten