LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie helpt? Dexia korting kado - doorbetalen of niet?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
cbosch

Wie helpt? Dexia korting kado - doorbetalen of niet?

Ongelezen bericht door cbosch »

Hallo,

mijn schoonmoeder heeft sinds februari 2001 een overeenkomst bij Dexia, Korting Kado.
Ze heeft altijd gewoon betaald en nooit iets mee gedaan toen alles zo negatief in het nieuws kwam. Ze betaalt ongeveer 45 euro per maand.

Onlangs heeft ze Dexia gebeld om het contract stop te zetten, en toen pas eigenlijk realiseerde zij zich dat zij zo'n aandelenlease contract heeft die haar extra geld gaat kosten. Als zij nu wil stoppen, moet zij Dexia namelijk een restschuld betalen.

Wat moet zij nu doen? Gewoon blijven betalen of juist niet? Wie kan ons helpen??? Alvast heel erg bedankt voor het advies!

Groeten,
C. Bosch

bromtol

Re: Wie helpt? Dexia korting kado - doorbetalen of niet?

Ongelezen bericht door bromtol »

Je schoonmoeder is volgens mij gebonden aan de Duisenbergregeling. Dat houdt volgens mij in dat ze moet doorbetalen en aan het einde korting op de restschuld krijgt. Ze hoeft dan "maar" 1/3 te betalen.

hupo

Ongelezen bericht door hupo »

Mijn ouders hebben een regeling getroffen met Fortis moesten ook nog enkele jaren betalen. Probeer een regeling te treffen voor je schoonmoeder, want je hebt blijkbaar geen hekel aan haar :?

bromtol

Ongelezen bericht door bromtol »

en als je wel een hekel aan haar hebt is dit je kans

Gesloten