LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie is justice man 007?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

Wie is justice man 007?

Ongelezen bericht door Gast »

Is dat de gespreksleider van dit forum?

impact

Re: Wie is justice man 007?

Ongelezen bericht door impact »

Steven Mertens, er zijn geen gespreks"leiders". Wel veel Dexia-lijders. Iedereen heeft hier dezelfde rechten. Wel bestaat er bij veel gedupeerden een voorkeur voor de adviezen van sommige zeer verdienstelijke forumdeelnemers.

Piet Koremans van www.platformaandelenlease.nl (PAL) is daarvan de meest bekende. Dit overigens zonder de verdiensten van de strijders van www.pay-back.nl en andere groepen tekort te willen doen!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

We zijn weer waar dexia ons wil hebben.. vertragen, zwarte-pieten, doorgaan met bedrog, misschien zelfs rechters omkopen...
als de aandacht maar wordt afgeleid van het dexia-bedrog, al dan niet met steun van zalm die zijn kpnnetjes aan de straatstenen niet meer kwijt kon, het bedrog waarvan dexia perse niet wil wil dat ze moeten bewijzen dat ze ook nog eens voor iedereen alle aandelen hadden gekocht, want dat hebben ze niet.
Dus beter stilleggen al die rechtbanken!
Laat duisenberg dan maar rechtspreken en dan zal de overheid dit wel dwingend opleggen aan alle dexia-slachtoffers..
zo ongeveer zal het wel gaan :evil: .

impact

Ongelezen bericht door impact »

Iwebd, wat lees ik nu? Je bent toch niet aangestoken door het Croosjes-virus? Niks rechtzaken stilleggen maar met volle kracht doorgaan tot er een vonnis is!

villa_cees

Ongelezen bericht door villa_cees »

We gaan door tot het gaatje!
En justice man is onze eigen geheim agent.

vr.gr.Cees

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Het was meer cynisch bedoeld impact.

Het is immers dexia die alle rechtbanken haar wil wil opleggen en de aandacht wil afleiden van haar bedrog en duisenberg laat rechtspreken en dan de steun van de overheid wil krijgen om dit dwingend op te leggen aan alle dexia-slachtoffers..

Nee, ik wil niet stoppen, maar waarom wordt er steeds maar weer uitgesteld?

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hallo nieuwkomers,

Voor de mensen die het zich afvroegen.

Ik ben zelf een gedupeerde, maar omdat ik me niet 2x wil laten “naaien” heb ik me goed in de aandelenlease materie verdiept.
Vandaar dat ik geregeld antwoord op diverse vragen.

Ben ook géén gespreksleider alhoewel ik me wel actief bezig hou met me “onderzoek” naar de waarheid van dit leaseschandaal. 8)

Met vriendelijke groet,

Justice man

(p.s. voor vragen kun je me ook mailen: [email protected] )

Gesloten