LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.aandelenlease.info zuivere koffie?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Gast

www.aandelenlease.info zuivere koffie?

Ongelezen bericht door Gast »

http://www.aandelenlease.info/

Dit is een site van advocaten die samenwerken met PAL. Zuivere koffie?

Piet

Re: www.aandelenlease.info zuivere koffie?

Ongelezen bericht door Piet »

Er staan op onze website ongeveer 70 advocatenkantoren die aandelenleasezaken behandelen.
Dit zijn dus ook ongeveer 70 websites.
Er is regelmatig overleg met de Raad voor de Rechtsbijstand over advocatenakantoren.
De bureaus Rechtshulp en Juridische loketten verwijzen gedupeerden naar ons door.
Mijn vrouw zet een lekker bakkie koffie.
Ook de koffie bij de advocatenkantoren en de Raad voor de Rechtsbijstand smaakt goed.

Ik denk dat de opmerking van iemand die de naam Steven Mertens gebruikt smaakt als een slokje lauw water, gemengd met een beetje zure regen.

Zo, en nu eerst een...lekker bakkie koffie.

Groeten,
Piet

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Mertens, zonder advocaten worden wij platgewalst door Dexia.

Dank aan alle advocatenkantoren die ons terzijde staan !

Ik betaal liever aan een advocaat, dan nog één € aan die oplichtersbende.

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Tja, dexia zet echt grof geweld in:

- bedreigen.
- rechtzaken stilleggen (echt knap dat ze dat voor elkaar krijgen!).
- croosjes en nog een heel blik van dat gespuis, van bosvruchten, Linda die au heeft, via bokbier en Steven Mertens tot duisenberg aan toe.
- pleebek die net effe iets te veel aan de contributie vasthoudt.
- BKR (stelt straks echt niks meer voor).
- incassobureau's (als we iets geleerd hebben van deze dexia-ziekte dan is het wel dat incassobureau's alleen maar kunnen dreigen en verder echt helemaal niets).
- organisaties die iets ( :evil: ) tegen dexia hebben proberen zwart te maken.

Ik begreep al niet dat mensen hun zgn. (niet eens bestaande) restschuld afbetaalden, maar de angst voor BKR was groot en naar nu blijkt onnodig.
Wat ik helemaal niet begrijp is dat er nu nog steeds mensen zijn die betalen aan dexia, want ik ben bang (lees elders op dit forum) dat het heel moeilijk wordt om daar nog iets van terug te krijgen.
Dus of je nu een rechtzaak tegen dexia begint ja of nee (je kunt / moet wel even wachten totdat de heren rechters hun werk weer willen gaan doen) maar stop met betalen of je moet het leuk vinden om je duur verdiende Euro's weg te gooien... maar gooi ze dan niet naar dexia !!

En trudy, dit alles is toch wel democratie hoor, want democratie is dat we andere mensen voor ons laten nadenken en als dat fout gaat dat wij het dan betalen.
Laatst gewijzigd door Ikwaseenbeetjedom op 26 mar 2005 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

-
incassobureau's (als we iets geleerd hebben van deze dexia-ziekte dan is het wel dat incassobureau's alleen maar kunnen dreigen en verder echt helemaal niets).
Dat geldt echter niet voor de belastingdeurwaarder, die mag namelijk zonder beslissing van de rechter, na een paar aanmaningen, je huis komen leeghalen.

Het is maar dat je het weet ! :D
[/b]

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

dat incassobureau gedoe begint ook steeds viezer te ruiken hoor, deze winkeltjes doen zichzelf ook niet veel goeds, met deze criminele intimidatie trekjes,

Ton

ik ben er net

Ongelezen bericht door ik ben er net »

Goede middag dat kan ik nu wel zeggen
op 6 april begint voor mij het circus.
Wel het kantoor van de tussen persoon toch maar mee genomen in de dagvaarding.
Ik nu even wachten wat de rechter doet geen uitstel gegeven aan Dexia waarom zou ik zij willen uitstel maar willen wel geld.
Wel als ze geld willen dan komen ze dat maar via de rechter halen van mij geen cent.
Zodra er meer bekend ik laat ik het weten het weten.
Ik wens iedereen een fijne pasen en tot de overwinning.
ik blijf positief, denken al valt dat niet altijd mee.

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

wel blijven doorgaan hoor.i.b.e.n,met positief denken :) ja hoe doe je dat? er zijn boeken en tapes genoeg over, waar je van kan leren , of je kijkt ,s om je heen naar positieve personen in je omgeving, of op dit forum ,b.v , nou, zie ,t voor je zelf. ik leer veel van piet ,pieter, ad trudy en captan america maar er zijn er veel meer. lees en leer van hun . het zijn allemaal mensen die je willen helpen . kijk uit echter voor degenen die schampere opmerkingen maken of beginnen te katten die proberen je alleen maar weer negatief te maken blijf bij de eerste groep mensen dan gaat het o.k success h.g kor

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Mijn vrouw zet een lekker bakkie koffie.
Heb je verdient Piet en Ton ook!
Fijne Paasdagen. :wink:

Gesloten