LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]Uitspraak Rechter 4 weken uitgesteld ivm Bemiddelingspogi

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
trudy

Re: [b]Uitspraak Rechter 4 weken uitgesteld ivm Bemiddelingspogi

Ongelezen bericht door trudy »

Uitstel "slechts" 4 weken? Als dit waar mag zijn. Hoe lang heeft de heer Oosting erover gedaan? Ik moet nog zien dat de heer Duisenberg dit over 4 weken rond heeft. Tenzij de uitslag reeds vast staat, maar alleen de details nog uitgewerkt moeten worden.

Destijds met die bemiddelingspoging van heer Oosting hebben wij ook niets van SLV gehoord, kan ik mij herinneren. We moesten allemaal maar lijdzaam afwachten, maandenlang, om de onderhandelingen niet in de weg te staan, terwijl Dexia absoluut geen bereidheid toonde om te bemiddelen.

Als ik heel eerlijk ben, is mijn vertrouwen in onze volksvertegenwoordigers tot ver beneden het nulpunt gezakt.

Als ik nu moest stemmen, zou ik het echt niet weten. De dierenpartij waarschijnlijk. Vorige keer Europa transparant gestemd, de klokkenluider. Wat een zooitje zakkenvullers, ook daar in Brussel.

Onze politici kunnen het wel trekken om i.p.v. een gulden een Euro te betalen. Wij kunnen op een houtje bijten, wij zijn toch maar het "gepeupel".

Leve de Europese Unie en de Euro, wat zijn wij blij...........

Straks heel Oost Europa erbij incluis Turkije en wij maar inleveren.
Laatst gewijzigd door trudy op 13 mar 2005 11:51, 2 keer totaal gewijzigd.

cornelis

Ongelezen bericht door cornelis »

Trudy,

Moderne slavernij heet dat we heb geen enkel recht ons word niets gevraagd er word door de hoge heren over ons lot beslist.

Dexia heeft de wet op vele manieren overtreden,en heeft het toch nog voor het zeggen.

De gedupeerden werden te sterk,en dat word de kop ingedrukt.

Als de hoge heren gedupeerd waren door dexia ging het wel anders.

Stemmen doe ik nooit meer.

groetjes

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Wel stemmen hoor, daar hebben onze voorouders voor op de barricade gestaan. Dat was een gevecht. Eerst voor de arbeider en later voor het vrouwenkiesrecht.

Laat je stem niet verloren gaan, anders gaat die naar de grootste partij (als ik het goed heb, kan me vergissen) en dat is echt zonde.

Stem dan maar op de dierenpartij, dan doe je nog iets goeds.

Gr. trudy

Math

Ongelezen bericht door Math »

Als ik het goed begrijp is de bemiddelingspoging van Duisenberg niet bestemd voor Eegaleasers. Hoe kan ik dan als Eegaleaser een brief krijgen net voor er vonnis wordt uitgesproken van het kantongerecht/advocaat.En nogmaals er staat niets in van 4 weken uitstel.

Idaho

Ongelezen bericht door Idaho »

Wat stond er dan wel in die brief Math? Voorlopig uitstel?

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mede- gedupeerde,

Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.

Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!
En NIET bij Croosjes Telecom zijn!!

http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc

veel leesplezier en succes toegewenst!

Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e- mailadres: [email protected]

m.v.g. justice man

Math

In de brief van Dexia aan de rechtbank en Dexia aan mijn advocaat, het is dezelfde brief staat : Individuele procedure waarin Dexia als eiseres of gedaagde optreedt inzake effectenlease eerste aanleg.
1. Haar wederpartijen uitstel (gevraagd en ongevraagd), voor het nemen van processtukken, i.a.v. het bemiddelingsproces. Dexia stemt in met de z.g. slaaprolconstructie.
2.Dexia verzoekt alle reeds geplande comparities, pleidooien aan te houden i.a.v bemiddelingsproces zonodig met verwijzing naar de z.g. slaaprol.
3.Dexia zal in alle procedures vanaf week 10 (week vanaf 7 maart) schriftelijk aan de advocaten van de tegenpartij verzoeken in te stemmen met het uitstel, met verwijzing naar de slaaprol i.a.v. bemiddelingsproces. Indien de wederpartij hier niet mee akkoord gaat en van de rechter geen uitstel wordt verkregen, zal Dexia de procedure voortzetten.
Mijn advocaat heeft mij geadviseerd in mijn situatie (vonnis zou 16 maart worden uitgesproken) het bemiddelingsproces af te wachten.
Gr uit Limburg waar de temperatuur momenteel in de lift zit en ik hoop dat onze zaak ook in de lift zit straks. En voor Dexia heb ik ook nog een lift die van man bijt hond!. Math

pallu

Ongelezen bericht door pallu »

vandaag brief van advocaat, de kantonrechter wil de zaak aanhouden tot 13 December 2005.
Mijn advocaat is niet van plan zich daar bij neer te leggen en heeft in een brief laten weten daar niet mee accoord te gaan en verzocht om door te procederen aangezien het stopzetten niet in ons belang is.
In de procedure is haar ook geen verzoek gedaan door Dexia om medwerking te verlenen tot het aanhouden van de procedure.
Dus een eenzijdige stap waar wij niet aan mee willen werken

Math

Pallu, praten we hier over aanhouden i.v.m. conclusie van dupliek in conventie, conclusie van dupliek in reconventie, of heb je het over uitspreken vonnis ?. M.a.w. gaat het hier over uitstellen i.v.m. bovengenoemde? Bij mij gaat het over uitspraak vonnis dat ligt toch wat anders? Gr. Math

pallu

Ongelezen bericht door pallu »

het gaat over pro forma aanhouden
mijn advocaat heeft als laaste conclusie van dupliek in conventie en conclusie van repliek in reconventie ingediend

WL

Ongelezen bericht door WL »

tsss volgens mij zijn die 4 weken uitstel helemaal niet voor de bemiddelingspoging bedoeld. Ik denk dat ze eerder zijn om de advocaten van dexia even wat lucht te geven om wat smerige trucken te verzinnen om onder de zaken uit te komen.

Niet dat ik denk dat ze dat lukt, maar het bevalt me gewoon niet! De druk moet op de ketel blijven, nix adempauze! :evil:

Hans A

Ongelezen bericht door Hans A »

Volgende week, op ik meen woensdag de 23e moet Dexia de aankoop van de aandelen bewijzen voor de rechterbank van Zwolle. Het is te hopen dat dat in ieder geval wel door gaat. Volgens mij is dat een van de reden dat Dexia alle rechtzaken probeert te stoppen. Er komt té veel aan het licht.

Ik vraag mij ook af of de hogerberoepzaak van St.Eegalease niet wordt vertraagd. Als dat zo is vrees ik dat dexia weer een slag zal proberen te slaan door te stellen dat 15 april is gepaseerd en dexia weer incasso procedures mag gaan opstarten.

Groeten Hans A

dido

Ongelezen bericht door dido »

Beste Hans A,

Zulke schoften zijn het wel ja. Hoe durven ze te proberen om nog geld te innen, van contracten die allang NIETIG zijn.
Ze denken zeker nog steeds dat ze "in het gelijk" staan.

Gesloten