LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] betalingen stopzetten??

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
pgoderie
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2004 16:18

betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door pgoderie »

Kan iemand mij helpen met onderstaand:

In juni loopt mijn contractverlening af maar ik wil ( nu dat Dexia wil gaan schikken natuurlijk ) nu de automatische betalingen stop zetten naar Dexia toe, kan ik dit nu doen zonder advocaat? Of moet ik gewoon mijn maandelijkse betalingen blijven doen totdat er van Dexia een voorstel komt?

Ook ben ik natuurlijk lid van Lease verlies. Maar als ik het goed heb gelezen moet je je ook aanmelden bij DSI? Of hoeft dat niet om ook in aanmerking te komen voor het schikkingsvoorstel van Dexia?

Bedankt alvast voor de moeite....:-)

En succes allemaal!

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door impact »

Om een passend antwoord op uw vraag te kunnen krijgen zou u toch wel moeten aangeven om welk product het gaat en of er sprake is van een eegalease-situatie.

pgoderie
Berichten: 9
Lid geworden op: 23 feb 2004 16:18

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door pgoderie »

Het gaat om de winstverdriedubbelaar. En geen sprake van Eegalease......
Is dit voldoende info?

Bedankt voor de snelle reactie trouwens.

Frank44
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2005 16:13

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door Frank44 »

Hallo, ik heb een soortgelijke vraag:

Ik heb een Capital Effect plan lopen bij Dexia en vraag me gezien de recentelijke positieve ontwikkelingen af wat ik nu het best kan doen. Ik ben ingeschreven bij Leaseverlies maar vraag me nu af wat wijsheid is. Ik doe een maandelijkse betaling van ca. 91 euro met een looptijd van 15 jaar. Ondertussen heb ik reeds 82 termijnen (= 7455 euro) van de 180 termijen ( totale inleg 16364 euro) betaald.
Kan iemand mij uitleggen wat nu handig is, is het verstandig om de betalingen stop zetten nu de rechtzaken steeds meer in het nadeel van Dexia uitvallen of...?

groeten Frank

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door croosjes »

Frank44, neem contact op met een advocaat en ga er voor, heb je een lage-rest-schuld beoordeel dan of je het fin. Kan dragen om de strijd aan te gaan en anders zijn er idee(en) zat om dit op te lossen.


Vrgr.Andre

dv
Berichten: 93
Lid geworden op: 16 aug 2003 15:35

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door dv »

up

thazia
Berichten: 27
Lid geworden op: 05 jul 2004 15:30

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door thazia »

Ik zou hier ook graag antwoord/advies in willen.
Onze contracten liepen tot 03-2003, maar met de rug tegen de muur hebben wij moeten verlengen. Het betreft hier een winstver3dubbelaar.

Wat gebeurt er als ik de betalingen nu stop zet i.p.v. blijven betalen tot 03-2006?

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Kijk in de topic: VOOR ALLE NIEUWE MENSEN.

r.dakdan
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2005 20:30

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door r.dakdan »

Kan iemand mij helpen met onderstaand:

mijn vrouw heeft een contract besloten in 2000 het gaat hier om de drieverdubbelaar!!
mijn vrouw heeft alleen de handtekening gezet en ik niet.
in 2003 liep het contract af met heel veel restschuld.. en stonden wij voor het besluit om of de rest gelijk te betalen of om nog te verlengen, maar wij hadden niet het geld om te betalen dus moesten wij het aanbod van de bank accepteren en weer het contract verlengen. hierop hebben wij wel allebij de handtekening gezet. in augustus 2004 heb ik een brief naar dexia gestuurd waarin ik vroeg om ontbinding van het contract wegens ontbreken van mijn handtekening. ik heb toen een brief terug gekregen waarin ze zeiden dat ik bij de verlenging wel mijn handtekening heb gezet. Maar ik kon niet anders want ik had het geld er niet voor om alle restschuld in een keer te betalen.

ik wil advies voor mijn situatie, moet ik een eigen advokaat nemen, moet ik de betaling per maand stop zetten, of moet ik iets met DSI doen..??? graag hulp!!

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Kijk op de topic: wel ingegaan op Dexia aanbod.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door croosjes »

thazia en r.dakdan


neem contact op met een advocaat en ga er voor, heb je een lage-rest-schuld beoordeel dan of je het fin. Kan dragen om de strijd aan te gaan en anders zijn er idee(en) zat om dit op te lossen.


Vrgr.Andre

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste mede- gedupeerde,

Op onderstaande link kunnen jullie het uitgebreide verslag lezen, waarin de meeste actuele vragen van dit moment worden beantwoord door een deskundig aandelenlease advocaat.

Hierin staat ook duidelijk dat je voor een (goede) oplossing ook NIET bij Dexia (en/ of een andere leaseaanbieder) moet zijn!


http://www.platformaandelenlease.nl./do ... 250205.doc

veel leesplezier en succes toegewenst!

Voor (overige) vragen mag je me ook mailen op e-mailadres:[email protected]

m.v.g. justice man

Radar
Site Admin
Berichten: 5512
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: betalingen stopzetten??

Ongelezen bericht door Radar »

Gebruik eerst de zoekfunctie van het forum om te zien of uw vraag ergens anders al beantwoord is. Dit topic wordt gesloten.

Met vriendelijke groet,
Redactie Radar

Gesloten