| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Corruptie speelt bij Justitie AMS
-
CashDamageLeader
Corruptie speelt bij Justitie AMS
Vandaag ( al eerder vernomen ) ben ik via insiders bij Justitie ( volgens tipgevers! ) het volgende te weet gekomen.
Dus mogelijk dat het al bekend is/was:
De afdeling Frankrijk van Dexia wil de rechtszaak 'Duisenberg regeling'
uitsluitend in AMSTERDAM afhandelen.
Waarom?
Er is juist 'toevallig' binnen de kringen van Justitie in AMSTERDAM een rechter die van Dexia crediet heeft en een hypotheekschuld, nu wil zich dus het volgende afspelen;
U raad het al, deze rechter zal voor Dexia gunstige uitspraken doen toekomen, omdat men persoonlijk zelf géén kant meer uit kan!
Het knijpt nu aan alle kanten.
De banken hebben de zaken onder controle met geld van ONS!
Dus mogelijk dat het al bekend is/was:
De afdeling Frankrijk van Dexia wil de rechtszaak 'Duisenberg regeling'
uitsluitend in AMSTERDAM afhandelen.
Waarom?
Er is juist 'toevallig' binnen de kringen van Justitie in AMSTERDAM een rechter die van Dexia crediet heeft en een hypotheekschuld, nu wil zich dus het volgende afspelen;
U raad het al, deze rechter zal voor Dexia gunstige uitspraken doen toekomen, omdat men persoonlijk zelf géén kant meer uit kan!
Het knijpt nu aan alle kanten.
De banken hebben de zaken onder controle met geld van ONS!
-
Martinvdm
Re: Corruptie speelt bij Justitie AMS
Als dit zo is dan moet daar OGENBLIKKELIJK op gesprongen worden door de belangenbehartigers...
Het zal toch niet zo zijn dat ik straks een negatieve uitspraak eraan over houd, omdat de rechter persoonlijk ook bij Dexia in het rood staat en onder tafel 'handje klap' doet...
Als dit wel gebeurt dan zal deze rechter nog verder in de **** komen want dan gaan we ervoor zorgen dat hij zijn baantje kwijt raakt...Al moet ik het tot de hoogste rechter spelen.
Ik neem aan dat je bovenstaande ook kan weerleggen ??
Het zal toch niet zo zijn dat ik straks een negatieve uitspraak eraan over houd, omdat de rechter persoonlijk ook bij Dexia in het rood staat en onder tafel 'handje klap' doet...
Als dit wel gebeurt dan zal deze rechter nog verder in de **** komen want dan gaan we ervoor zorgen dat hij zijn baantje kwijt raakt...Al moet ik het tot de hoogste rechter spelen.
Ik neem aan dat je bovenstaande ook kan weerleggen ??
Bij het kadaster kun je nazien waar, en wie en waar men een hypotheek heeft, het is dus na te trekken.
Janny
Janny
-
Oom Dagobert
Op zichzelf is iedereen toch vrij crediet te vragen waar hij wilt?
En wie heeft er geen hypotheek?
Dit heeft toch niets met bewustte belangenverstrengeling te maken?
Ik bedoel, probeer maar eens te bewijzen dat de bedoelde rechter nu niet meer onpartijdig kan zijn.
Bovendien, voordat hier bovenop gesprongen wordt, bij een onderzoek heeft Dexia WEER enige maanden vertraging bereikt.
Weer een onderzoek waarbij Knuppe de winnaar wordt, ongeacht de uitslag.
Wie zegt dat Dexia dit dus niet expres naar buiten heeft gebracht?
OD.
En wie heeft er geen hypotheek?
Dit heeft toch niets met bewustte belangenverstrengeling te maken?
Ik bedoel, probeer maar eens te bewijzen dat de bedoelde rechter nu niet meer onpartijdig kan zijn.
Bovendien, voordat hier bovenop gesprongen wordt, bij een onderzoek heeft Dexia WEER enige maanden vertraging bereikt.
Weer een onderzoek waarbij Knuppe de winnaar wordt, ongeacht de uitslag.
Wie zegt dat Dexia dit dus niet expres naar buiten heeft gebracht?
OD.
-
Van Dalen
..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 12:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martinvdm
Er hangt al genoeg vuile was buiten van Dexia dus ik kan me niet voorstellen dat ze dit ook nog eens erbij willen/kunnen hebben (als het natuurlijk waar is)...
En als het waar is, dan weten ze ook gelijk dat we toch ons huiswerk doen, en toch bovenop de zaak zitten...
En als het waar is, dan weten ze ook gelijk dat we toch ons huiswerk doen, en toch bovenop de zaak zitten...
Natuurlijk wil Dexia dit graag in Amsterdam houden. Niet omdat men rechters in de zak heeft, in dat soort indianenverhalen geloof ik niet totdat het bewezen is. In Frankrijk en België heeft Dexia een goede naam, dat wil men zo houden en dan is het goed dat een probleem in het verre Nederland niet zo opvalt.
Bovendien is Dexia al in Nederland bezig met de runoff omdat de naam Dexia te vergelijken is met Buckler (dat is overigens in Spanje gewoon nog te koop). Daarvoor is al gereserveerd en de Nederlandse vestiging is afgeschreven. Het is ook verreweg het goedkoopst om het probleem in Nederland te houden.
Last but not least, de partijen wonen in Nederland of zijn daar gevestigd, er staat geen formumkeuze in de overeenkomsten (niet in de leaseovereenkomsten en niet in de WCAM-overeenkomst; dat laatste voor zover toegelaten) en dus is slechts de Nederlandse (voor wcam de Amsterdamse) rechter bevoegd. Partijen kunnen het dus alleen in Nederland uitvechten. Er is natuurlijk geen gedupeerde die er vrijwillig aan meewerkt om (kostbaarder dan in Nederland) in het buitenland te procederen door achteraf een forumkeuze overeen te komen. Kortom, ook al zou Dexia iets anders willen, Dexia heeft gewoon geen keus.
Overigens wat moet een Franse of Belgische rechter nu met het Nederlandse recht wat van toepassing is. De Franse rechter heeft echt geen Nederlands recht gestudeerd.
Bovendien is Dexia al in Nederland bezig met de runoff omdat de naam Dexia te vergelijken is met Buckler (dat is overigens in Spanje gewoon nog te koop). Daarvoor is al gereserveerd en de Nederlandse vestiging is afgeschreven. Het is ook verreweg het goedkoopst om het probleem in Nederland te houden.
Last but not least, de partijen wonen in Nederland of zijn daar gevestigd, er staat geen formumkeuze in de overeenkomsten (niet in de leaseovereenkomsten en niet in de WCAM-overeenkomst; dat laatste voor zover toegelaten) en dus is slechts de Nederlandse (voor wcam de Amsterdamse) rechter bevoegd. Partijen kunnen het dus alleen in Nederland uitvechten. Er is natuurlijk geen gedupeerde die er vrijwillig aan meewerkt om (kostbaarder dan in Nederland) in het buitenland te procederen door achteraf een forumkeuze overeen te komen. Kortom, ook al zou Dexia iets anders willen, Dexia heeft gewoon geen keus.
Overigens wat moet een Franse of Belgische rechter nu met het Nederlandse recht wat van toepassing is. De Franse rechter heeft echt geen Nederlands recht gestudeerd.
-
CashDamageLeader
Ik heb van de insiders vandaag gehoord dat het gaat om een 'vermoeden'
Waarmee ben jij nou bezig
Mensen aan het gek maken....denk eens na.....alvorens zulke nonsens te plaatsen 
En weer een niets zeggende complottheorie van een PALjas.
Alles wat niet in het straatje van PAL past wordt afgedaan als corrupt en onrecht.
Laten we allemaal maar eerst eens gaan geloven dat ons rechtsysteem werkt en laat de wet maar uitmaken of onze contracten geldig zijn of niet.
Het zou natuurlijk wel erg zijn om erachter te komen in 2010 dat het doorprocederen voor niets is geweest ondanks alle "hoopgevende" berichten van onze PropagandaPiet[/quote]
Alles wat niet in het straatje van PAL past wordt afgedaan als corrupt en onrecht.
Laten we allemaal maar eerst eens gaan geloven dat ons rechtsysteem werkt en laat de wet maar uitmaken of onze contracten geldig zijn of niet.
Het zou natuurlijk wel erg zijn om erachter te komen in 2010 dat het doorprocederen voor niets is geweest ondanks alle "hoopgevende" berichten van onze PropagandaPiet[/quote]
-
Van Dalen
..
Laatst gewijzigd door Van Dalen op 22 okt 2006 12:51, 1 keer totaal gewijzigd.
En wie tegen ons is laten aan impact aka Van Dalen over.Van Dalen
BerichtGeplaatst op: 10 Aug 2006 00:50 Onderwerp:
HvdC mag hem gerust "Propaganda-Piet" noemen. Onze Piet Koremans weet toch wel dat wij PAL achter hem staan want hier luidt
SAMEN STAAN WIJ STERK. Zelfs al wordt het 2010, dan nog zullen we na onze zwaarbevochten overwinning op de oplichtende banken het glas heffen op onze terechte zege. Met Piet als middelpunt!