Nee flappie, dat zal de Hoge Raad niet !!
Zie
http://www.rechtspraak.nl/Gerechten/HogeRaad/
Geplaatst op 26 Apr 2005 19:28 door flappie
heb je ook een afschrift gekregen wat er precies verkocht is en tegen welke koers?
Daar heb ik wel om gevraagd, om zowel de aan als verkoopbewijzen, twee keer zelfs. Beide malen hetzelfde stomme antwoord dat ze in bundels hebben gekocht etc.. en dat ik moest betalen en anders... nou ja, daar hebben ze waarschijnlijk iedereen op dezelfde manier geprobeerd bang te maken.
Geplaatst op 26 Apr 2005 20:21 door Hans A
Waarom Guus-geluk op voorhand zo afzeiken?
Ik weet wel dat er veel figuren op dit forum zitten die een spelletje met ons proberen te spelen. Gewoonlijk merk je dat direct omdat ze niet weten waar ze het over hebben of omdat ze kwetsende opmerkingen plaatsen.
Bij Guus-geluk heb ik dat nog niet gezien.
Ga er daarom voorlopig eens van uit dat hij misschien wel de waarheid spreekt en ons wil helpen. Wat heb je te veliezen?
Guus als je het meent hoop ik dat je doorzet en over de emotionele reacties van de gedupeerden heen stapt.
Gaandeweg zien we wel hoe het uitpakt.
Groeten Hans A
Iemand de bij een bank werkt, heeft gewerkt maakt niet zoveel spelvouten als Guus en weet zeker wel hoe dividentd gespeld moet worden (maar met plakken en knippen kon deze persoon het een enkele keer wel goed gespeld krijgen)!
Nee, een echte klokkenluider komt niet op dit forum "genieten" maar stapt rechstreeks naar het O.M.
En dacht je dat TROS RADAR geen klapper wilde maken!! Ze weten heus wel wie hier ingelogd is ...