Ik zie helaas ook door de bomen het bos niet meer betreffende mijn Dexia-contract.
Ik ben bijna 6 jaar geleden hierin gestapt, door overredingskracht van de meneer van de Dexia (toen werd nog gesproken over de Bank La Bouchere), die mij vertelde dat het om een periode van 5 jaar ging.
Dit jaar ben ik er pas achtergekomen, dat het niet om 5 jaar ging, maar om 20 jaar, omdat ik het vreemd vond dat er nog steeds geld afgeschreven werd iedere maand en toen ben gaan informeren hoe dat zat en toen kreeg ik te horen dat er een behoorlijk bedrag bij BKR vermeldt stond op mijn naam en dat dit contract nog ruim 14 jaar duurt.
Inmiddels heb ik een brief ontvangen van de Dexia waarin ze aanbieden de aandelen te verkopen (dan staat er nog een minimaal restbedrag open), maar ze vermelden er ook bij dat als ik hiermee akkoord ga dat ik geen aanspraak meer kan maken op de Duisenberg-regeling.
Nu is mij echt nog steeds onduidelijk wat de Duisenberg-regeling exact inhoud en wat voor mij het beste is om te doen.
Het enigste wat ik wil, is helemaal af zijn van de Dexia en vooral van de steeds terugkerende maandlasten en de BKR-Tielvermelding.
Wie heeft voor mij een antwoord of een slimme tip hoe dit op te lossen, want het is financieel voor mij niet meer te doen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia/LegioLease
-
Martinvdm
Re: Dexia/LegioLease
Hallo Linda,
Als ik jou was dan zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met een adviseur wat je het beste kan doen. Ik ben zelf aangesloten bij Leaseproces maar je hebt ook PAL en Payback en die kunnen je verder helpen.
Succes,
Martin
Als ik jou was dan zou ik zo snel mogelijk contact opnemen met een adviseur wat je het beste kan doen. Ik ben zelf aangesloten bij Leaseproces maar je hebt ook PAL en Payback en die kunnen je verder helpen.
Succes,
Martin
Hallo Linda,
Geef me wat gegevens zoals welk contract heb je, heb je een partner en heeft deze mee getekend, ben je akkoord gegaan met het Dexia Aanbod, heb je recht op toevoeging (zie Procedure toevoeging op www.platformaandelenlease.nl ).
Als ik wat meer weet dan kan ik beter antwoord geven op je vragen en samen te kijken wat er in jouw situatie voor mogelijkheden zijn om zo goed mogelijk uit deze situatie te komen.
Er zijn gelukkig voldoende mogelijkheden om iets te doen.
De enige manier om snel van de BKR registratie af te komen is om het contract te beeindigen en de restschuld te betalen.
Wat de Duisenberg regeling voor jou betekent kan ik je vertellen als ik wat meer gegevens heb.
Mail naar [email protected]
Groeten,
Piet
Geef me wat gegevens zoals welk contract heb je, heb je een partner en heeft deze mee getekend, ben je akkoord gegaan met het Dexia Aanbod, heb je recht op toevoeging (zie Procedure toevoeging op www.platformaandelenlease.nl ).
Als ik wat meer weet dan kan ik beter antwoord geven op je vragen en samen te kijken wat er in jouw situatie voor mogelijkheden zijn om zo goed mogelijk uit deze situatie te komen.
Er zijn gelukkig voldoende mogelijkheden om iets te doen.
De enige manier om snel van de BKR registratie af te komen is om het contract te beeindigen en de restschuld te betalen.
Wat de Duisenberg regeling voor jou betekent kan ik je vertellen als ik wat meer gegevens heb.
Mail naar [email protected]
Groeten,
Piet
-
Notenkraker
In het forum van De Financiële Telegraaf staat nu ook de topic Dexia. Kijk op www.dft.nl !