LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Is er iemand gisteren (14 november) naar de informatieavond van Leaseproces geweest in de Jaarbeurs? Zo ja, dan ben ik erg benieuwd of:

- Hier veel cliënten aanwezig waren.
- Leaseproces nog iets nieuws te melden had, en dan met name over het moment waarop er nu eindelijk eens gedagvaard gaat worden.

Martinvdm

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik ben geweest ja... :D

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Wat is dit nu weer voor kinderachtige reactie? Moest je bij binnenkomst een geheimhoudingsverklaring ondertekenen of zoiets?

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Laat maar Martin, ik wacht het verslag van Leaseproces zelf wel af.
Druk bezochte informatieavond op 14 november 2007
Ruim 600 cliënten van Leaseproces hebben de informatieavond bezocht.
U kunt op deze plaats binnenkort een kort verslag lezen van hetgeen op deze avond aan de orde is geweest.

Martinvdm

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Die reactie van mij is net zo kinderachtig als dat jij op dit forum Leaseproces van wanprestatie beschuldigd, toch door gaat met procederen met deze organisatie, en als er een informatieavond is waarbij je je eitje kwijt kan en graag het laatste nieuws kan horen, uitblinkt door afwezigheid.

Maar natuurlijk had je geen tijd, of een andere afspraak of whatever.

Ik zal in de loop van de dag, als ik even tijd heb, proberen een verslag te maken over de avond.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

O gut hoor, ik ben geen overtuigde Leaseproces-fan en wordt daarop direct afgerekend. Ik heb commentaar op de werkwijze van Leaseproces, ik ben niet op de informatie bijeenkomst geweest, dus ik hoor er niet meer bij.

Ongelooflijk, wat sneu.

Wat ik ook zo verschrikkelijk stom vind is dat de echte Leaseproces/PAL-fans hier gewoon keihard bezig zijn om zoveel mogelijk mensen bij zichzelf weg te jagen. Kritiek is niet gewenst, bij Dexia werken alleen maar witte boorden criminelen en Leaseproces/PAL kunnen niets fout doen.

Man, het lijkt hier de SP wel.

Als je een volwassen vent bent geef je gewoon even een feitelijk verslag van wat er aan de orde is geweest. Zo niet, dan wacht ik dat verslag van Leaseproces zelf wel af in de wetenschap dat dat tenminste wel feiten bevat.

Procesvoerder
Berichten: 689
Lid geworden op: 12 jul 2006 12:26

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Procesvoerder »

Ligt het niet veel meer voor de hand dat Leaseproces dit zelf doet?

Daar moet je gaan klagen, JeroenEU, of zoek een andere belangenbehartiger!

Eyedaho
Berichten: 138
Lid geworden op: 09 jul 2007 16:12

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Eyedaho »

O gut hoor, ik ben geen overtuigde Leaseproces-fan en wordt daarop direct afgerekend
Alsof dat mogelijk is. :wink:
Ze denken hier geloof ik het alleenrecht te hebben op het geschreven woord en dan vooral hoe er geschreven wordt.

Lekker laten gaan en je eigen koers varen Jeroen en vooral blijven zeggen wat je denkt/wilt.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Procesvoerder


Geplaatst op 15 Nov 2007 13:28 door Procesvoerder
Ligt het niet veel meer voor de hand dat Leaseproces dit zelf doet?

Daar moet je gaan klagen, JeroenEU, of zoek een andere belangenbehartiger!
Anders gaat procesvoerder je voorgevel verbouwen als je het niet doet.

Martinvdm

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Ik heb ook commentaar op de werkwijze van Leaseproces:

Gisteren een vraag neergelegd bij een medewerker van Leaseproces, vandaag een antwoord gekregen met het verzoek om nog een stuk zodat mijn rechtzaak vervolgd kan worden.

Is dit vlot, of vlot?

Als je dus wat schot in je zaak wilt hebben, kan het dus wel eens de moeite lonen om naar een informatieavond te komen en daar een medewerker aan te spreken...

Aktie = nog steed reactie...
:wink:

Goed gewerkt jongens en meisjes !!

Navarre
Berichten: 663
Lid geworden op: 26 apr 2006 16:21

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Navarre »

Gisteren een vraag neergelegd bij een medewerker van Leaseproces, vandaag een antwoord gekregen met het verzoek om nog een stuk zodat mijn rechtzaak vervolgd kan worden.
Dus als ik het goed begrijp, geef je je zaak aan Leaseproces en moet je dus zelf vragen stellen waarna men jouw vraagt om nog een stuk op te sturen????

Nou dat is inderdaad vlot, kort op de bal zullen we maar zeggen.

Werd je daar nou niet razend over? Wat nou als je niet op die avond was geweest? Had je die vraag dan ook zo snel gesteld? ( :wink: laat maar ik ken je antwoord al)

Hoelang zijn jouw gegevens nou al niet in handen van Leaseproces?

Nou vooruit, zalig zijn de goedgelovigen zullen we maar zeggen.

Martinvdm

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Dus als ik het goed begrijp
Maar je begrijpt het niet goed... :wink:

Ik begreep iets ook niet goed maar nu, dankzij het vlotte optreden van Leaseproces, weer wel...

We zijn niet allemaal zo slim als jou...

gerrit dekzeil
Berichten: 110
Lid geworden op: 04 jun 2006 21:40

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door gerrit dekzeil »

Martin, is het nu echt zo bezwaarlijk om in te gaan op de vraag van jeroenEUR
Hier veel cliënten aanwezig waren.
- Leaseproces nog iets nieuws te melden had, en dan met name over het moment waarop er nu eindelijk eens gedagvaard gaat worden
Het is een doodnormale vreaag waar niets achter zit. Jij zit zo onderhand dag en nacht op dit forum om ervaringen uit te kunnen wisselen, waarom geef je dan niet een beknopte samenvatting. Jouw reactie op de vraag van jeroenEUR is inderdaad een kinderachtige reactie en het geeft een duidelijke indruk hoe je werkelijk bent.

jeroenEUR
Berichten: 430
Lid geworden op: 10 mei 2007 22:24

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door jeroenEUR »

Ach Gerrit, laat maar joh. Martin heeft het zo druk met Lego spelen dat ik al niet eens geïnteresseerd meer ben in zijn verslag.

Opvallend trouwens dat hij kennelijk de enige is op dit forum die naar de informatie bijeenkomst is geweest. Persoonlijk vind ik 600 van de meer dan 20.000 cliënten ook helemaal niet veel: dit is slechts 3% van het klantenbestand van Leaseproces. Dat is zelfs een hele slechte opkomst.

Hoe zou dat nu komen? Ik neem aan dat niet iedereen, net als mij, andere verplichtingen had.

Misschien ligt het dan toch aan de communicatie van Leaseproces?

Wat is die Martin trouwens een egoïst hè, dat hij niet eens zijn ervaringen voor de andere 19.399 gedupeerden op dit forum wil plaatsen. Die gast denkt echt alleen maar aan zichzelf: als mijn dossier maar zo snel mogelijk wordt opgestart ...

Neem dan een voorbeeld aan Piet Koremans. Die is tenminste bereid om alle uitspraken op internet te publiceren en zelfs verslagen van hoorzittingen voor iedereen beschikbaar te stellen. Informatie waar ook egoïsten als Martin van profiteren.

Maar als hen zelf een keer heel netjes wordt gevraagd om mee te werken aan deze informatievoorziening ho maar.

Dat jij Piet nog onder de ogen durft te komen, Martin. Ik zou mij kapot schamen.

Martinvdm

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door Martinvdm »

Goh Jeroentje, je durft nogal hé?
O ja, via een forum is het tuurlijk 'makkelijker' dan irl. want dan heb je 'andere verplichtingen'.
Of had je geen zin om in de file te staan net als ik voor deze avond?

Als je goed gelezen had, was ik best van plan geweest om een verslag te maken als ik even tijd over zou hebben. Ik ben n.l. een paar dagen weggeweest en moest nog het een en ander doen (nee, geen Lego) wat even iets belangrijker was.

Maar goed, ik ben toch de enige die naar de vergadering is geweest van het forum, dus wacht jij maar lekker het verslag af van Leaseproces.

Nog iets...

Je mag me gerust een egoïst vinden hoor, liever dat jij het zegt dan iemand met zijn volle verstand zoals Piet (de koffie was lekker hé ;) )

JIJ moest jezelf schamen, Leaseproces beschuldigen van wanprestatie, op een vergadering waar je je lekker kan ventileren verstek laten gaan en mij durven een egoïst te noemen.

Laf en zielig...heb er geen andere woorden voor op dit moment..

RinusVH003

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

Goed zo Martin, zeg die wijsneus maar eens de waarheid. Hij denkt dat hij alles weet, maar heeft zelf nog veel te leren. Zoals dat vliegen vangen beter gaat met stroop dan met azijn als je iets door een ander gedaan wilt hebben.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

RinusVH003


Geplaatst op 18 Nov 2007 16:39 door Verstuur mail RinusVH003
Goed zo Martin, zeg die wijsneus maar eens de waarheid. Hij denkt dat hij alles weet, maar heeft zelf nog veel te leren. Zoals dat vliegen vangen beter gaat met stroop dan met azijn als je iets door een ander gedaan wilt hebben.
Rinus, ouwe kwijlebal, wat zoek je hier eigenlijk? Ruzie?

RinusVH003

Re: Iemand naar informatieavond Leaseproces geweest?

Ongelezen bericht door RinusVH003 »

Met een geflipte schertsfiguur zoals jij is dat de moeite niet waard.

Gesloten