LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
fakes
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 nov 2005 21:15

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door fakes »

Ja toch? Of zullen er nog steeds mensen zijn die zich om de tuin laten leiden?
Ja natuurlijk!

whatafoolbelieves
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 okt 2005 23:04

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door whatafoolbelieves »

Ik denk dat EN de financiele instellingen voorzichtiger worden (lees nog slinkser in het aanbieden door zich wel aan de regeltjes te houden)

En dat door deze TrosRadar en nationale aandacht de mensen voorzichtiger worden in het ondoordacht tekenen van allerlei vage contracten.

Helaas is het voor een aantal mensen te laat, maar ja wie een gokje waagt kan ook verliezen.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door wreker »

Tja....wie een gokje waagt kan heel veel trouwe klanten verliezen, en er zelf aan onderdoor gaan.

whatafoolbelieves
Berichten: 65
Lid geworden op: 07 okt 2005 23:04

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door whatafoolbelieves »

Heu?
Tja....wie een gokje waagt kan heel veel trouwe klanten verliezen, en er zelf aan onderdoor gaan.
Wie heeft er trouwe klanten (gehad)

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door wreker »

Dexia, Fortis, Aegon enz

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Héél bewust en héél geraffineerd en toch komen ze er niet mee weg !!

Dit was niet zo maar een vergissing van de bank

ik vind dat geen enkele vorm van oplichting of nog erger, van een misdrijf, ongestraft mag blijven !

Hier had justitie al lang een onderzoek naar moeten doen, maar de corruptie is blijkbaar in Nederland nog erger dan gedacht..

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Héél bewust en héél geraffineerd en toch komen ze er niet mee weg !!
Iwebd

Is dit nu allemaal zo zeker? Ik zag eergisteren die meneer Wel link of hoe heet hij ook weer,? op een heel linke manier bij buitenhof het abn amroschandaal in Amerika weer bagataliseren. Zo van dat kunnen wij in Nederland allemaal niet weten, dus iedereen in nederland weer blij. Verder geen vragen meer. En zo gaat het steeds.
Geen vragen meer de tijd is om.
De macht van het geld zit overal en overal tussen.
Ik ben nog nergens zeker van. :cry:

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door pluutje »

die meneer Wel link
Hele goeie Ad! :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Wel degelijk met voorbedachte rade..

Dat maakt het verweer van dexia ook zo krampachtig want zij vrezen een strafzaak

en om die reden proberen zij alles ook zo lang mogelijk te rekken en zoveel mogelijk poppetjes te schuiven

en daarbij is alles geoorloofd.

Het zal dexia echt worst wezen of er slachtoffers vallen .. of er mensen zijn die door alle spanningen hun gezondheid kwijtraken en dan misschien wel de uiteidelijke afloop niet meer kunnen meemaken.

Sterker nog, hoe meer tegenstanders geelimineerd, hoe beter!

en dat alles met voorbedachte rade !!


Elias
Berichten: 1972
Lid geworden op: 09 mar 2005 00:10

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Elias »

Ja, en u vast die bekende schilder.... :lol:

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Er had al lang duidelijkheid kunnen zijn of dexia nu wel of niet voor al hun aandelen lease klanten alle aandelen heeft gekocht, of dat zij, zoals knuppe zich liet ontvallen, zich bedient hebben van "indekken".

Ik vind het raar (verdacht) dat dexia ook de rechtzaken die daar over gaan heeft weten stil te leggen.

Dit sterkt mij in mijn vermoedens, dat dexia bewust strafbare feiten heeft gepleegd, met het doel om enkele miljarden extra winst te genereren.

Maar misschien weet donner niet waar dit allemaal over gaat, omdat hij van zalm verkeerde informatie krijgt, dat gebeurt daar wel vaker.
Anders was er toch al lang een onderzoek gestart of er voldoende aandelen (totaal) in het bezit waren van dexia voor alle aandelen lease klanten, dus excl. de aandelen voor andere klanten...

cornelis
Berichten: 880
Lid geworden op: 12 feb 2004 10:58

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door cornelis »

En kromme rechters trappen daarin,of werken er bewust aan mee in opdracht van.....

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

"indekken" waren de woorden van knuppe..

dexia had nooit die rechtzaken die over het bewijs van de aandelen gingen stil moeten laten leggen.

Het lijkt er zo toch echt sterk op dat dexia bewust strafbare feiten wil verdoezelen, met het doel om enkele miljarden extra winst te genereren van de mensen die alsnog gaan schikken (= betalen aan dexia).

dexia van goede wil.. jaja.. maar niet heus!

Julika
Berichten: 403
Lid geworden op: 30 nov 2003 18:50

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Julika »

@ in was een beetje dom

Er zijn drie vrouwen, die in ik goed ken, die een hoop informatie van mij over Piet gekregen hebben iets te doen tegen hun schulden van Dexia.
Maar ja hun mannen stoppen liever de zaak in de doofpot zeggen zelfs de kinderen durfen het niet weten omdat ze zich zo schamen ingetrapt te zijn door de Dexia - Baende en ze betalen liever stillschweigend, dat iemand er weet van heb.
Mij maag draait zich om als ik eraan denk.

LG Julika

B-
Berichten: 273
Lid geworden op: 23 jan 2006 15:52

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door B- »

Juliaka,

Misschien moeten deze drie vrouwen zelf een zaak tegen Dexia starten.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door pluutje »

Geplaatst op 05 Feb 2006 21:46 door Julika


--------------------------------------------------------------------------------

@ in was een beetje dom

Er zijn drie vrouwen, die in ik goed ken, die een hoop informatie van mij over Piet gekregen hebben iets te doen tegen hun schulden van Dexia.
Maar ja hun mannen stoppen liever de zaak in de doofpot zeggen zelfs de kinderen durfen het niet weten omdat ze zich zo schamen ingetrapt te zijn door de Dexia - Baende en ze betalen liever stillschweigend, dat iemand er weet van heb.
Mij maag draait zich om als ik eraan denk.

LG Julika
Julika,

Vermoedelijk zijn er veel meer mensen die in dezelfde situatie verkeren! :idea:
Diep treurig is dat. :cry:


.

exfortisklant
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 nov 2005 14:42

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door exfortisklant »

Heel veel mensen weten de weg niet of zijn bang ( ondanks het feit dat het 100% duidelijk is dat ze opgelicht zijn) te verliezen.

Gelukkig heb ik er, wat Fortis Groeivermogen betreft, al veel op het juiste spoor gezet.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Jammer dat Tros Radar mijn Poll heeft verwijderd, waarin naar voren kwam dat er toch erg veel mensen van mening zijn dat je niet kunt schikken, als niet is komen vast te staan dat de tegenpartij geen strafbare feiten heeft gepleegd, maar op alle manieren probeert te voorkomen dat ze het bewijs moet prijsgeven.

Nu blijft er een sfeer van wantrouwen hangen in een land waar meer mensen vertrekken dan dat er binnenkomen, waar meisjes niet meer mogen studeren of gepensioneerden bekeurd worden wanneer zij afval niet op straat gooien, maar netjes in een prullenbak deponeren.

Een land waar je met bed en al op straat gezet wordt, als je iets te veel wiet-plantjes op zolder had, maar waar nu ineens gesproken wordt over legale wiet-plantages :lol: :lol: :lol:

Een land waar we zwichten voor terreur, of het nu terroristen zijn, extremisten of een bank...

Waarom zou donner geen onderzoek beginnen?
Mag vast niet van zalm, fw, slv en de izenm.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Is het dexia-schandaal bewust opgezet door dexia zelf?

Ongelezen bericht door pluutje »

Iwebd,

Inderdaad, je zou er een boek over kunnen schrijven. :!: :idea: :wink:

Gesloten