LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kromme rechters......
Kromme rechters......
Uit de Parlementaire Nieuwsbrief:
Als het aan LPF'er Eerdmans ligt, geven rechters hun bijbaan als advocaat, officier van justitie óf Eerste Kamerlid op. Volgens het Kamerlid ligt het gevaar van belangenverstrengeling immers 'levensgroot op de loer'. 'De mogelijkheid van bijvoorbeeld Eerste Kamerleden die wetten maken om ze vervolgens uit te buiten in de rechtszaal, is zeer ongezond.' De beschuldiging dat juist Eerdmans de scheiding der machten niet zou respecteren door zich als parlementariër te bemoeien met lopende zaken, noemt hij 'onzin'. 'Als het hele land zich druk maakt over een rechtszaak is het vreemd dat ik mijn mond moet houden. Als volksvertegenwoordiger heb ik juist de taak aan de bel te trekken.' (De Volkskrant)
Welke zou hij trouwens bedoelen?
Ik weet er nog wel "een paar" rechtszaken die als prima voorbeeld zouden kunnen dienen.
En waar ze in het parlement nu onderhand eens hun mond over open moeten trekken
Als het aan LPF'er Eerdmans ligt, geven rechters hun bijbaan als advocaat, officier van justitie óf Eerste Kamerlid op. Volgens het Kamerlid ligt het gevaar van belangenverstrengeling immers 'levensgroot op de loer'. 'De mogelijkheid van bijvoorbeeld Eerste Kamerleden die wetten maken om ze vervolgens uit te buiten in de rechtszaal, is zeer ongezond.' De beschuldiging dat juist Eerdmans de scheiding der machten niet zou respecteren door zich als parlementariër te bemoeien met lopende zaken, noemt hij 'onzin'. 'Als het hele land zich druk maakt over een rechtszaak is het vreemd dat ik mijn mond moet houden. Als volksvertegenwoordiger heb ik juist de taak aan de bel te trekken.' (De Volkskrant)
Welke zou hij trouwens bedoelen?
Ik weet er nog wel "een paar" rechtszaken die als prima voorbeeld zouden kunnen dienen.
En waar ze in het parlement nu onderhand eens hun mond over open moeten trekken
Re: Kromme rechters......
Daarom zie ik liever daden, niet vage woorden, om de feiten heen draaien maar het beestje bij zijn naam noemen.
-
op de side van de sociale databank nl
http://www.sdnl.nl
is ook vanalles terug te vinden over kromme rechters,helaas nog nix over aandelenlease
http://www.sdnl.nl
is ook vanalles terug te vinden over kromme rechters,helaas nog nix over aandelenlease
De LPF en recht....? Krommer kan je het niet buigen.
Recht in Nederland......krommer kan je het niet maken!
Voor het op de verkeerde dag buiten zetten van vuilnis is de strafmaat 300 euro of 6 dagen zitten ( Patty Brard )
Kan iemand mij vertellen, wat de strafmaat is voor financieel adviseurs, die hun klanten op grote schaal hebben opgelicht met aandelenlease producten?
Kan iemand mij vertellen, wat de strafmaat is voor financieel adviseurs, die hun klanten op grote schaal hebben opgelicht met aandelenlease producten?
Bv gedurende 30 jaar en 6 dagen per week vuilnis van Patty Brard buiten zetten.
Nb. Per Gedupeerde.
Nb. Per Gedupeerde.
-
wreker, dat is helemaal nog niet bewezen.
Jawel.wreker, dat is helemaal nog niet bewezen.
Kromme rechters.....houden zich liever bezig met de uitzetting van een meisje dat voor haar examen zit dan met aandelen lease oplichters.
Maar minister Verdonk volgt alleen maar de regels...............
Het kromme recht in Nederland bepaalt ook dat iedere gedupeerde afzonderlijk een klacht moet indienen.
Een financieele instelling kan dus de boel belazeren en rustig afwachten.
Alleen die klanten, die een proces aanspannen, en doorzetten, worden uiteindelijk in hun gelijk gesteld en krijgen hun geld terug.
De betreffende financieele instelling blijft verder straffeloos.
Met andere woorden misdaad loont dus in Nederland
Een financieele instelling kan dus de boel belazeren en rustig afwachten.
Alleen die klanten, die een proces aanspannen, en doorzetten, worden uiteindelijk in hun gelijk gesteld en krijgen hun geld terug.
De betreffende financieele instelling blijft verder straffeloos.
Met andere woorden misdaad loont dus in Nederland
Het heeft Beleger+ goed gedaan die tweede "g" uit zijn naam te hebben laten vallen. Hij ziet de zaken nu vanuit de werkelijkheid!
Dan wachten we toch gewoon nog een poos. de aanhouder wint?Alleen die klanten, die een proces aanspannen, en doorzetten, worden uiteindelijk in hun gelijk gesteld en krijgen hun geld terug.
Ik heb geduld, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel
Ik heb toch behalve Dexia, alles betaald, dus kan ik alleen maar terug krijgen met rente.
Je schijnt bij Dexia een hoge rente te krijgen 12.1/2 % ?
dus succes verzekerd.
En de rechters, die moeten zich langzaamaan wel krom lachen om die besluitenloosheid van Dexia. Je bent schuldig en betaald, of je bent onschuldig en je houd je poot strak, een rechte rug heeft mijn voorkeur.
Dat heen en weer gewiebel van dexia is toch zwaar vermoeiend, waar moet een rechter zich nou op baseren, op als wisselvalligheden van Dexia, of of de strakke eisen van de gedupeerden.
Wie het weet, mag het zeggen.
OP DE WET.
Janny