LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niet tekenen het Duisenberg voorstel.

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
J Hopman

Niet tekenen het Duisenberg voorstel.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Mensen,

Teken het Duisenberg voorstel niet , want je gaat onherroepelijk weer de boot in net als bij het het Dexia-aanbod.

Ik heb het zelf meegemaakt bij mijn dochter, die moest toendertijd wel om dat ze anders geen geld kon krjgen van de bank en ik het moest afkopen, omdat alles geregistreerd stond bij het BKR.eN ZIJ ZO MET HAAR VRIEND GEEN HUIS KON KOPEN.

Nu zou ze helemaal niets terug krijgen omdat ze het heeft afgekocht.
Dus gan wij ( ikzelf heb het ook afgekocht) gewoon in zee met LEASE-PROCES, waar we een heel lang gesprek mee hebben gehad en die zeer geloofwwardig en kundig overkomen, en wij denken dat ze de zaak zeer zeker kunnen winnen. Kijk ik kan niet over een ander beslissen, maar als je net als mijn dochter al je spaarcentjes in deze winstverdriedubbelaar heb zitten, en er staat in de brochure dat je op zijn minst een verlies kan hebben van -2% 0% 2% 4% etc, en wij hadden geen enkele beleggings ervaring je vies de boot in bent gegaan en ben je flink bedonderd.

En de heer Duisenberg zet zijn eigen in voor zulke doelen wat wij en vele anderen niet kunnen begrijpen, en als hij er dan ook wat goeds had uitgehaald. Maar dat is ook niet het geval, want alles is weer in het voordeel van Dexia.

Dus is mijn mening en die van vele andere mensen TEKEN NIET, WANT DAN HEBBEN ZE JE WEER NET ALS MET DAT DEXIA-AANBOD.

Jo.

J Hopman

Re: Niet tekenen het Duisenberg voorstel.

Ongelezen bericht door J Hopman »

Beste Mensen,

Ik heb er staan op zijn minst een verlies van -2% maar dat moet zij op zijn meest, en hoger kon dat verlies nooit uitvallen.

Dan ben je als leek toch vies bedonderd door deze heren, en dan komt die heer Duisenberg met een voorstel dat gewoon weg te belachelijk is om over na te denken.

Jo.

Dubio

Ongelezen bericht door Dubio »

omdat alles geregistreerd stond bij het BKR.eN ZIJ ZO MET HAAR VRIEND GEEN HUIS KON KOPEN.
Als je zo slecht met geld omgaat dat je een WV3D aanschaft lijkt het me beter ook maar geen huis te kopen.
Kijk ik kan niet over een ander beslissen, maar als je net als mijn dochter al je spaarcentjes in deze winstverdriedubbelaar heb zitten, en er staat in de brochure dat je op zijn minst een verlies kan hebben van -2% 0% 2% 4% etc, en wij hadden geen enkele beleggings ervaring je vies de boot in bent gegaan en ben je flink bedonderd.
Je hebt toch wel eens gehoord van de krach van 1929, en die van 1987 heb je waarschijnlijk zelf meegemaakt. Dan begrijp je toch dat een beurs harder kan dalen dan 2%, oh ja, dan moet je ook nog begrijpend kunnen lezen, ook een vaardigheid.

CB

Ongelezen bericht door CB »

Goh duppie, wat ben je weer scherp vandaag. Compliment!

Het is inderdaad een kwestie van begrijpend lezen, maar dat geldt ook voor de aanbieders inzake de wettelijke verplichtingen waaraan zij zich dienen te houden.

Gezien de diverse laatste recentelijke uitspraken van diverse rechtbanken hebben de aanbieders en jij het begrijpend lezen, met name inzake de wettelijke verplichtingen, ook niet onder de knie.

pluutje

Ongelezen bericht door pluutje »

Dubje,

Hoe dikwijls heb je het onderstaande al geplaatst?
Het lijkt wel een fobie. :idea: :oops:
Je hebt toch wel eens gehoord van de krach van 1929, en die van 1987 heb je waarschijnlijk zelf meegemaakt. Dan begrijp je toch dat een beurs harder kan dalen dan 2%, oh ja, dan moet je ook nog begrijpend kunnen lezen, ook een vaardigheid.

figar

Ongelezen bericht door figar »

En het is CRASH dubioot

albert-o

Ongelezen bericht door albert-o »

Beurs Pakistan is krach nog niet te boven www.kse.com.pk

Afgaande op de koershistorie van de Karachi Stock Exchange 100, lijkt in Pakistan de zeepbel op de aandelenmarkt pas vijf jaar later uiteengespat dan in de westerse wereld. Nadat de Pakistaanse beurs tussen 2000 en najaar 2004 al een stijging van zo’n 280% achter de kiezen had, schoot de index het half jaar daarop van 5300 naar meer dan 10.000 punten, mede gedreven door de hoge olieprijzen waar drie van de vijf grootste bedrijven van profiteren.
krach van beurs .Crash b.v. auto ongeluk.

PP

Ongelezen bericht door PP »

Goh Dubio!

Jij wist dus van die eerdere beurskrachs en bent toch in zo'n aandelenleaseproduct getrapt???
Alsjeblief!!!! Maak hier op dit forum niemand meer uit voor debiel of wat dan ook want het gros hier op dit forum is er gegarandeerd onwetend ingestapt aleen jij wil dit ontkennen omdat je zelf veel stommer bent geweest als eerder genoemden.
En doe mij en velen een plezier; hou op met je reacties!!

Groetjes
PP

HvdB

Ongelezen bericht door HvdB »

figar

Geplaatst op 28 Jul 2005 23:43 door figar
En het is CRASH dubioot
Lekkere slimmerik ben jij zeg!!!

krach
de krach (mannelijk), de krachs

ineenstorting van een handelshuis of bank, die een crisis
veroorzaakt
betekenisverwante termen

hyponiem(en):
beurskrach