LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws van SLV

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door wreker »

beleggers
Nooit geweten dat ik een belegger was :o

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Piet »

Op 17 september heb ik de volgende posting geplaatst.
Deze is ook wel van toepassing in deze topic:

Idaho schrijft:
VOORAF is middels een schematische voorstelling weergegeven wie wel en wie niet in aanmerking zouden komen voor de Duisenbergregeling.
Ook is er tezamen met de stemmingskaart nog een schrijven geweest waar dit ook nog eens duidelijk vermeld stond.
De begeleidende brief waar Idaho naar verwijst is hier te lezen:
http://www.leaseverlies.nl/index.php?pa ... php?nid=29

Hier is precies te lezen wat VOORAF is gezegd en verzwegen en gesuggereerd.
Heb je het Dexia Aanbod getekend en is je contract voor 1 mei 2005 afgelopen, GEEN REGELING!
Kan ik even niet vinden in de brief van Leaseverlies die Idaho bedoelt.
Heb je het Dexia Aanbod getekend en heb je het contract na de minimum looptijd beëindigd, GEEN REGELING.
Kan ik even niet vinden in de brief van Leaseverlies die Idaho bedoelt.
Heb je het Dexia Aanbod getekend en heb je gekozen voor call opties, GEEN REGELING
Kan ik even niet vinden in de brief van Leaseverlies die Idaho bedoelt.
Heb je een aflossings- of garantie product, is deze na de minimum looptijd beëindigd en voor 1 mei 2005, GEEN REGELING.
Kan ik even niet vinden in de brief van Leaseverlies die Idaho bedoelt.



En wat zegt de stichting Leaseverlies aan het einde ook nog even fijntjes:
Aan de minnelijke regeling op hoofdlijnen, de hierboven opgenomen weergave en de voorbeelden in de bijlage kunnen om de hier genoemde redenen nadrukkelijk geen rechten worden ontleend.
Net als bij de loterij: u maakt gegarandeerd kans op..........maar u krijgt niets.

En:
Daarnaast hebben De Nederlandsche Bank en minister G. Zalm van Financiën de totstandkoming van de Regeling toegejuicht en gezegd dat zij hopen dat de effectenleasecontractanten dit voorstel serieus in overweging nemen.
De financiële wereld en de overheid is weer voor een blamage behoed ten koste van ontelbare gedupeerden die hierdoor onrecht zijn aangedaan.

Wie is er nu misleidend bezig:
LET OP! Door het terugsturen van de stemkaart bent u niet gebonden aan de Regeling. U maakt ons slechts uw mening kenbaar.
Vervolgens gaat Leaseverlies en verzoek indienen bij het Gerechtshof om de schikking VERPLICHT te stellen voor alle aandelenlease gedupeerden.
Wanneer u geregistreerd staat bij Stichting Leaseverlies én Stichting Eegalease, dan ontvangt u EUR. 90,-.
Wie heeft er 90 euro teruggekregen?

De stichting Leaseverlies was bezig met een rechtszaak tegen Dexia over één onderwerp: misleiding.
Dit was van te voren al een hopeloze zaak, maar ik vraag me eigenlijk iets anders af, Leaseverlies was degene volgens mij die al die tijd bezig was met misleiding van de aandelenlease gedupeerden en is daar nog steeds mee bezig.
De voorzitter van een belangenbehartiger die zegt “eigenlijk medelijden te hebben met Dexia” en “Dexia is een heel brave bank” is niet bezig met het behartigen van de belangen van zijn aangeslotenen die daar geld voor betaald hebben.

Idaho, waarom gaat de stichting Leaseverlies aan het Gerechtshof vragen om de schikking bindend te verklaren voor diegene die NEE hebben gestemd en diegene die niet zijn aangesloten bij Leaseverlies en al die gedupeerden die aan het procederen zijn.
Het is toch een eigen keuze die je maakt?
Leaseverlies hoeft toch niet naar het Gerechtshof te gaan om de schikking bindend te laten verklaren voor degene die de schikking hebben geaccepteerd.
Die schikking is er toch al en waar De Nederlandsche Bank en Zalm zo trots over zijn? Dus waarom het Gerechtshof erbij halen?
Dat is ook niet gebeurd met het Dexia Aanbod waar bijna 90.000 gedupeerden voor getekend hebben.

Gelukkig staat er goed artikel in het NRC Handelsblad van vandaag:
http://www.platformaandelenlease.nl/php ... c.php?t=86
Er staat ook een treffende tekening bij, een worst die ons wordt voorgehouden met een merkje met de afbeelding van Duisenberg

Door het massaal opzeggen van het vertrouwen in de stichting Leaseverlies wordt de kans klein dat het Gerechtshof de schikking bindend gaat verklaren.
Stuur je brief met het opzeggen van het vertrouwen in de stichting Leaseverlies op en laat je niet weer misleiden.
Het gaat om JOUW geld en JOUW leven

Groeten,
Piet

O.a. deze posting wordt door Lemstra aangehaald in zijn interview met het FD:
'In de categorie ruis valt dat Leaseverlies en Eegalease wordt verweten opzettelijk te verzwijgen dat bepaalde groepen beleggers niet in aanmerking komen voor de Duisenberg-regeling. Dat is onzin.
Maar antwoord geven op deze vragen en stellingen, ho maar!
Het lijkt Idaho wel.......nee toch!!..... het zou toch niet!!! .....neeeee dat kan toch niet, zou Lemstra Idaho zijn...??? (sarcastisch bedoeld, dus niet te serieus reageren))

Nog zo'n grove van Lemstra:
'Dat we de schikking iedereen door de strot duwen is ook zo'n onzin. Na de uitspraak van het hof kan iedereen die niet mee wil doen in een periode van naar schatting vier maanden zich met een simpel eenregelig briefje van de schikking distantiëren.
Maar als ik vraag WAAROM hij de rechtbank vraagt om de schikking BINDEND te verklaren voor ALLE aandelenlease gedupeerden en waarom hij de lopende rechtszaken van vele duizenden gedupeerden wil stilleggen....dan krijg ik geen antwoord.
De echte Judas is opgestaan, men zij gewaarschuwd.
Zeg je vertrouwen in deze stichtingen NU nog op, voordat je het recht om (verder) te procederen wordt ontnomen.
De voorbeeldbrief is te vinden op www.platformaandelenlease.nl

Groeten,
Piet
PAL, ook jouw belangen behartiger
Laatst gewijzigd door Piet op 01 okt 2005 13:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Notekraker
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 sep 2005 22:03

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Notekraker »

Piet volgens Lemstra preek jij voor eigen parochie en dient jouw verzet een commercieel doel.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door JH »

Wat is notekraker met 1 n ineens omgeslagen :lol:

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

Piet is het mogelijk om een rechtstreekse link naar de voorbeeldbrief hier te plaatsen?

Gr. Anne.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door JH »

Waarom een link naar de voorbeeldbrief op dit forum. Daar hebben jullie inmiddels je eigen forum voor. Er is toch niemand geinteresseerd in die voorbeeldbrief behalve het militante uitschot dat zich PAL-achterban noemt.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

Vroeg ik jou iets JH????

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:roll:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 okt 2005 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

nvt
Laatst gewijzigd door anne_ op 30 sep 2005 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door JH »

onovertrokken ????? jullie mogen wel alles zeggen omdat jullie het zo goed weten. Dit is dictatuur dat wordt opgelegd door ene piet k die zijn zin niet krijgt. De tijd is voorbij dat ik nog enig respect voor deze man heb. Ik begrijp niet dat een weldenkend mens zich zo laat manipuleren door zijn schoolse manier van schrijven. Of zijn het toch de mensen met een lage opleiding die dit graag willen lezen :roll:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:roll:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 okt 2005 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

Als iemand deze link korter kan krijgen haal ik hem weg.

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door JH »

Ook mijn postings worden door jullie gelezen en jullie vinden het ook nodig om hierop te reageren, dat zegt toch wel genoeg en daarom blijf ik ook doorgaan en voor mijn mening uitkomen.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Truus2004 »

http
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 okt 2005 15:34, 4 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

Oké Pipa, en laat JH maar *** l e n.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Idaho en JH komen mij de strot uit met hun minzame praatjes.

De hele dag zitten klieren onder de baas zijn tijd en nog eisen serieus genomen te worden.

Mensen dat leaseverlies en de andere vazallen gezwicht zijn voor het grote geld van dexia is zo duidelijk als wat. daar kunnen deze nitwits never brood van bakken.

Wij zullen zorgen dat dit aan de kaak wordt gesteld, Reken daar maar op, dexia en vazallen. Mij en de rest krijgen jullie niet klein. Al moet ik alles wat ik heb verkopen, maar deze oplichters zullen worden berecht.

Samen zijn wij sterk. Bewijs genoeg. Zie het angsthazen verhaal van Leaseverlies :P :P :P

JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door JH »

Zie het angsthazen verhaal van Leaseverlies
Datzelfde kun je ook van de verkrampte berichten van piet k zeggen. Daaruit proef je ook de angst voor mogelijke schadeclaims van PALLERS wanneer zij onverhoopt hun rechtszaak verliezen of de deurwaarder op bezoek krijgen.

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door pewi »

Op verzoek van Anne_
Voorbeeldbrief opzeggen belangenbehartiging Leaseverlies.
Klik hier
Vrgr Pewi

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door Truus2004 »

:wink:
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 04 okt 2005 15:33, 2 keer totaal gewijzigd.

anne_
Berichten: 1469
Lid geworden op: 12 jan 2005 15:02

Re: Nieuws van SLV

Ongelezen bericht door anne_ »

Ad laat je niet verleiden, lekker laten doen.

Gesloten