LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Piet »

Idaho schreef:
Ten eerste, ben ik een groot voorstander van de Duisenberg-schikking.

Ten tweede, ik draag dat uit aangezien ik de manier waarop een aantal tegenstanders vd Duisenberg-schikking zo vreselijk misleidend vind, dat er wel plaats is voor een klein tegenbriesje.
Door het tot vervelens toe, keer op keer blijven vertellen dat de Duisenberg regeling zo goed is, moet ik toegeven dat het kleine briesje wel resultaat heeft gehad.
Wij krijgen regelmatig e-mails binnen van gedupeerden die het aanmeldingsformulier hadden ingestuurd en vervolgens schrokken van wat deze regeling voor hem of haar inhield en hier direct van afzagen.
Even een stukje uit een e-mail van een paar dagen geleden:
Ik ben daarom op aanraden van een collega lid van Stichting Leaseverlies geworden en kreeg uiteindelijk brieven over de Duisenbergregeling. Uit de brieven maakte ik op dat ik er verstandig aan deed akkoord te gaan met de Duisenbergregeling, zodat ik voor deze regeling heb gestemd. Uit de laatste brief van Dexia bleek echter dat mijn product Capital Effect geen restschuld kan overhouden aan het eind van de looptijd dus zogenaamde maximale looptijd waardoor ik maar 10% korting op de restschuld krijg bij voortijdig stopzetten.

Vanwege positieve publicaties en de brieven vanLeaseverlies over de Duisenbegregeling heb ik vorige week toch een ondertekende overeenkomst Duisenbergregeling naar Dexia gestuurd.
...... lees ik nu op internet (www.trosradar.nl) dat die Duisenbergregeling waarschijnlijk voor mij helemaal niet zo gunstig is, of heb ik het mis? Kan ik alsnog mijn inleg terugkrijgen mocht dat allemaal doorgaan met WCR of hang ik nu ik akkoord ben gegaan met de Duisenbergregeling?

Ik voel me daardoor eigenlijk voor de tweede maal in de maling genomen. Eerst proberen de zogenaamde belangenverenigingen (Leaseverslies, Trosradar, Consumentenbond) mij ervan te overtuigen om akkoord te gaan van de Duisenbergregeling en als
ik het contract ondertekend heb teruggestuurd... enz.
Vooral zo door gaan Idaho en maar vooral vertellen dat die Duisenberg regeling zo goed is.
Vele gedupeerden zullen je dankbaar zijn.

Groeten,
Piet

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Copla »

Alles overziende zijn wij van mening dat de Duisenberg Regeling vooral gunstig kan zijn voor cliënten met een (i) beperkte schade (minder dan € 10.000) en/of (ii) cliënten die niet in staat of bereid zijn om zo nodig een gerechtelijke procedure tegen Dexia te voeren. Daarbij merken wij op dat de kosten van een procedure voor gedupeerden steeds lager worden, nu in de rechtspraak steeds meer duidelijkheid ontstaat en de know how onder advocaten en rechters op het gebied van aandelenlease zaken inmiddels sterk is toegenomen. Sommige kantoren bieden ook de mogelijkheid om tegen een beperkte vaste vergoeding deel te nemen aan een groepsactie, d.w.z een procedure waarin voor meerdere cliënten wordt opgetreden, zoals in de groepsacties ‘Groep Dexia I’ van LeaseVerlosser. Hierdoor hoeven de kosten van een procedure geen bezwaar meer te zijn.
Piet de mensen die jij hebt geadviseerd niet te betalen en nu een BKR-notering hebben, zullen je dit advies ook niet in dank afnemen.

Iemand een ban geven bij het PALforum, die het niet met jullie eens is op het Trosforum nota bene kom nou toch gauw..............

Notenkraker
Berichten: 835
Lid geworden op: 21 jun 2005 11:29

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Notenkraker »

Het forum van PAL is bedoeld voor leden en sympathisanten van www.platformaandelenlease.nl . Oproerkraaiers en meelopers van Dexia en de andere zwendelaars kunnen we daar missen als kiespijn. Ben jij dan geblokkeerd, Copla? Als dat zo is: lang leve PAL! Of, nog liever: dat PAL nog maar kort nodig moge zijn en we weer met ons leven verder kunnen gaan.

Copla
Berichten: 109
Lid geworden op: 08 okt 2005 19:00

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Copla »

Ik praat niet over mezelf ik kom daar al lang niet meer. Maar het is blijkbaar usance op dit forum dat de zgn. Pallers iedereen beledigen op het forum van de Tros.

DEBBY HOUTGRAAF gaarne aktie ondernemen.

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Piet »

Piet de mensen die jij hebt geadviseerd niet te betalen en nu een BKR-notering hebben, zullen je dit advies ook niet in dank afnemen.
Suggereren schijnt sommigen in het bloed te zitten.
Gelukkig weten de vele duizenden gedupeerden die telefonisch, via brief of e-mail contact hebben of hebben gehad met PAL wel beter.
Als Copla dit ook had gedaan had hij deze veronderstelling niet geplaatst.

Groeten,
Piet

Marja3
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 jul 2005 14:22

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Marja3 »

Copla,
Die BKR- notering die was er al vanaf ongeveer het begin van het contract, veel mensen wisten dat niet.
Dit kwam boven water als mensen een creditcard wilden aanvragen, die vervolgens werd geweigerd, evenals mensen die een hypotheek wilden hebben, Dan maakt een A-codering als wanbetaler ook niet veel meer uit. Je kan toch bijna niets meer op dat gebied. Bovendien als je bij andere dingen uitlegt dat het door Dexia komt wordt het nogal eens door de "vingers"gezien. En volgens mij steeds vaker.

Marja3
Laatst gewijzigd door Marja3 op 20 nov 2005 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.

andre26
Berichten: 212
Lid geworden op: 24 okt 2005 10:51

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door andre26 »

als je zoek in het archief van trosradar kom je deze uitzending tegen over de bkr-codering!

pewi
Berichten: 679
Lid geworden op: 16 feb 2005 20:52

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door pewi »

Idaho,
Over "in herhaling vallen" gesproken.
Maar omdat het blijkbaar nog niet overgekomen is, nog maar een keertje......

Ten eerste, ..............................................
Ten tweede, .............................................
Ten derde, de bovengenoemde mensen blijven konstant in herhaling vallen, ....................................................................
...................................ik blijf daar tegen ageren.
Vrgr pewi

Hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 05 jun 2005 13:58

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Hamster »

lang leve PAL! Of, nog liever: dat PAL nog maar kort nodig moge zijn en we weer met ons leven verder kunnen gaan.
Het lijkt er meer op dat PAL alles doet om dit tot in lengte van jaren voort te laten duren, gegeven de postings van de bekende figuren hier. Kennelijk hebben deze personen geen sociaal leven meer en zijn zij verslaafd aan het Tros Radarforum.

Marja3
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 jul 2005 14:22

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Marja3 »

Bovendien als ik zou doorbetalen om een A-notering als wanbetaler te voorkomen dan was ik inmiddels alweer 6000 euro armer,
Geef mij maar een A-kodering.
mvg Marja

Marja3
Berichten: 97
Lid geworden op: 02 jul 2005 14:22

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Marja3 »

Ik zie jouw steeds vaker hier, Hamster ook verslaafd?
Marja

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Idaho »

:roll:
Laatst gewijzigd door Idaho op 20 nov 2005 15:29, 2 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Willems »

Idaho is geen ernstig iemand, die eigenlijk een reactie waardig is. Deze' man zijn tactiek is, moet hij als Idaho de onderspit delven, dan komt hij terug veelvuldig onder geheel andere namen om zich te laten gelden. Een zeer wisselvallig iemand, "plus Dexia, que Dexia même" om bij Dexia in goede aarde te vallen om ook een graantje net Lemstra mee te kunnen pikken om zich gauw te kunnen verrijken door de gedupeerden neer te knuppelen voor Dexia. Mijn indruk is dat Dexia hem niet waardeert, omdat wanneer hij zijn wereldbelevenis los laat, dat hij dingen zegt die Dexia niet graag hoort. De zwendel in deze zaak heeft vaste vormen aangenomen en verandert niet. Geen wonder dat ook de commentaren een vaste vorm krijgen en zich herhalen. Wie een hausse product aan de man brengt na verloop van de hausse omstandigheden, pleegt bedrog zonder meer. En dit verschijnsel is jaren bekend en zeker voor de aanbieders en niet voor de kopers! Laat Idaho nu hieromtrent beslagen ten ijs komen: nu wordt niet getierd en gescholden zoals hij het graag hoort en ziet om zich erachter te verschuilen om niet op de zaak geargumenteerd te hoeven ingaan, want hij kan gewoonweg niet argumenteren: wat hij doet is achterklappen en verdraaiien en nooit geargumenteeerd ter zake.
Laat hij hier komen vertellen hoe geschikt zal moeten worden met contracten die vernietigd zijn!
Ik vind het niet raadzaam om in te gaan op Idaho, dit kan hem alleen maar fanatieker maken. In dit geval heeft hij wel een reactie van mij weten los te peuteren, maar in de toekomst zal het toch heel minder worden omdat mijn belangen verschoven zijn van dit forum.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Idaho »

:roll:
Laatst gewijzigd door Idaho op 20 nov 2005 15:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Idaho »

:roll:
Laatst gewijzigd door Idaho op 20 nov 2005 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door wreker »

Dat is reeds lang bekend, Piet wordt enigzins in de juiste banen gedirigeerd door een aantal advocaten.
OK, daar hoef ik ook niet meer over in te zitten!

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Idaho »

:roll:
Laatst gewijzigd door Idaho op 20 nov 2005 15:31, 1 keer totaal gewijzigd.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Willems »

Ga ik zelf erin geloven?? Dat jij nu tot in de holst van de nacht, jouw commentaar met moeite aan de man probeert te brengen, komt het omdat deze zaak geen zwendel is maar clean!!!! Weet wat je zegt man, honderd duizenden zijn beroofd en gaan naar de rechter omdat deze zaak geen zwendel is...........RIP Idaho RIP man........
Weet ik wel, daarom doe ik het ook. Immers jullie zijn het zeer onwaardig!
Het moet je toch enigszins duidelijk zijn, dat ik zonder jullie ook gemakkelijk verder kan dan telkens veel te verliezen met reterij. December is in aantocht ik neem aan dat mijn zaak zal wel of niet voorkomen in ieder geval ik ben erover heen: mocht het lukken prima, mocht het niet lukken ook prima en verder mij inlaten met schandalen hier op dit forum lijkt mij niet meer verstandig. Ik heb geholpen naar mijn geweten, nu ligt het aan anderen om gelijk mij ook een advocaat te raadplegen.!
Ik zal mij persoonlijk zeer onwaardig voelen om voor jou onder een andere naam hier te komen om jou te zeggen wat er te zeggen valt. Neen, maar vergis je niet indien nodig zal ik altijd er zijn en zeggen naar mijn eigen stijl wat er te zeggen is en verder gewoon mijn voeten aan jullie stellingen veeg!

Idaho, even concreet, want dan je niet tegen: KPN was in juli 2000, 46 bij verkoop in december als WVD amper 14 om dan in drie jaar tijd te eindigen 4/5. Desalniettemin: werd geadverteerd: KPN betrouwbaar en solide terwijl het nagenoeg in failliet zone verkeerde. Kijk, wat ik nu doe is duidelijk rozen voor varkens gooien, omdat jij het allerminste verstand hierover heeft laat staan beseffen. Ik zou zeggen droom maar verder buiten jouw wereldbevelenis!!!Saluut!!!!!
Laatst gewijzigd door Willems op 20 nov 2005 01:36, 2 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door wreker »

Ik twijfel nergens aan.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: ontvangen vonnis kantonrechter Alkmaar

Ongelezen bericht door Idaho »

Even een stukje uit een e-mail van een paar dagen geleden:
Quote:
Ik ben daarom op aanraden van een collega lid van Stichting Leaseverlies geworden en kreeg uiteindelijk brieven over de Duisenbergregeling. Uit de brieven maakte ik op dat ik er verstandig aan deed akkoord te gaan met de Duisenbergregeling, zodat ik voor deze regeling heb gestemd. Uit de laatste brief van Dexia bleek echter dat mijn product Capital Effect geen restschuld kan overhouden aan het eind van de looptijd dus zogenaamde maximale looptijd waardoor ik maar 10% korting op de restschuld krijg bij voortijdig stopzetten.

Vanwege positieve publicaties en de brieven vanLeaseverlies over de Duisenbegregeling heb ik vorige week toch een ondertekende overeenkomst Duisenbergregeling naar Dexia gestuurd. ...... lees ik nu op internet (www.trosradar.nl) dat die Duisenbergregeling waarschijnlijk voor mij helemaal niet zo gunstig is, of heb ik het mis? Kan ik alsnog mijn inleg terugkrijgen mocht dat allemaal doorgaan met WCR of hang ik nu ik akkoord ben gegaan met de Duisenbergregeling?

Ik voel me daardoor eigenlijk voor de tweede maal in de maling genomen. Eerst proberen de zogenaamde belangenverenigingen (Leaseverslies, Trosradar, Consumentenbond) mij ervan te overtuigen om akkoord te gaan van de Duisenbergregeling en als
ik het contract ondertekend heb teruggestuurd... enz.
Ik weet niet met wie jij allemaal mailwisselingen hebt Piet, ik hoop niet met jezelf........maar het was reeds lang bekend dat Capital Effect niet onder deze schikking zou vallen.

pfffff het gaat maar door........en straks gaat de bom barsten, nou ik hoop dat je dan als Piet dé Paller eens niet achter je mede-Pallers gaat staan, maar er dan eens vóór gaat staan!

Gesloten