| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ook ING braaf net als DEXIA (volgens ZALM)
Ook ING braaf net als DEXIA (volgens ZALM)
Ook ING valt niets te verwijten net als DEXIA en alle andere oplichters.
Had iemand verwacht dat ZALM zijn vriendjes zou afvallen ????
Ook minister Zalm van Financiën gelooft niet dat verzekeraar Nationale Nederlanden beleggers jarenlang bewust heeft misleid.
Fouten in software
Nationale Nederlanden zou expres de opbrengsten uit beleggingsverzekeringen rooskleuriger hebben voorgespiegeld dan ze in werkelijkheid waren. Zalm gelooft de verklaring van de verzekeraar dat er sprake was van fouten in de software die offertes berekende voor klanten.
Compensatie traag
De fouten zijn in 2002 hersteld. De 400.000 gedupeerde klanten worden gecompenseerd. Zalm heeft er begrip voor dat de Nationale Nederlanden daar ruim de tijd voor neemt. Hij schrijft aan de Tweede Kamer dat de verzekeraar het de afgelopen jaren druk had met een grote hoeveelheid wetswijzigingen.
Had iemand verwacht dat ZALM zijn vriendjes zou afvallen ????
Ook minister Zalm van Financiën gelooft niet dat verzekeraar Nationale Nederlanden beleggers jarenlang bewust heeft misleid.
Fouten in software
Nationale Nederlanden zou expres de opbrengsten uit beleggingsverzekeringen rooskleuriger hebben voorgespiegeld dan ze in werkelijkheid waren. Zalm gelooft de verklaring van de verzekeraar dat er sprake was van fouten in de software die offertes berekende voor klanten.
Compensatie traag
De fouten zijn in 2002 hersteld. De 400.000 gedupeerde klanten worden gecompenseerd. Zalm heeft er begrip voor dat de Nationale Nederlanden daar ruim de tijd voor neemt. Hij schrijft aan de Tweede Kamer dat de verzekeraar het de afgelopen jaren druk had met een grote hoeveelheid wetswijzigingen.
-
Ikwaseenbeetjedom
Re: Ook ING braaf net als DEXIA (volgens ZALM)
drie jaar later !!!De fouten zijn in 2002 hersteld. De 400.000 gedupeerde klanten worden gecompenseerd. Zalm heeft er begrip voor dat de Nationale Nederlanden daar ruim de tijd voor neemt.
is dat nog ruim te noemen.. en daar heeft zalm begrip voor ???
en dan wordt het alleen nog maar gecompenseerd omdat er één enkeling vasthoudend bleek te zijn en van geen opgeven wilde weten, anders hadden ze helemaal niks gecompenseerd
Overigens heeft zalm zelf toegegeven wel eens gewoon ordinair te LIEGEN !
http://www.platformaandelenlease.nl/Nie ... 2005-1.htm
-
Notenkraker
Dit heet in gewoon Nederlands: Poging tot oplichting.
-
Ikwaseenbeetjedom
Wat me steeds weer verbaast is dat we een Minister van Financiën hebben die keer op keer, de handelwijze van de Financiële instellingen
goedkeurd, of accepteerd als noodzakelijk.
Naar mijn beleving zijn deze financiëele instellingen geen burgers die stemmen, maar instituten die ten dienst moeten staan aan de burger.
Ook De Minister van Financiën is
A:" gekozen door de Nederlandse burger (indirect)
B: heeft een ambt om de burger te dienen.
Dan verbaast het me dat hij steeds voor de tegenpartij van de burger partij kiest, en niet voor degene welke hij moet verzorgen.
Janny
goedkeurd, of accepteerd als noodzakelijk.
Naar mijn beleving zijn deze financiëele instellingen geen burgers die stemmen, maar instituten die ten dienst moeten staan aan de burger.
Ook De Minister van Financiën is
A:" gekozen door de Nederlandse burger (indirect)
B: heeft een ambt om de burger te dienen.
Dan verbaast het me dat hij steeds voor de tegenpartij van de burger partij kiest, en niet voor degene welke hij moet verzorgen.
Janny
Zalm is een assosiaal en smerig persoon die het niet waardig is om volksvertegenwoordiger te zijn, deze man zou door zijn partij ernstig aan de tand gevoeld moeten worden en vervolgens afgezet moeten worden, want dit heet gewoon het volk een oor aannaaien en de boel bedriegen en niets anders.
VR GR
VR GR
Zalm zit niet in de Tweede Kamer en is geen volksvertegenwoordiger!
Ik begrijp ook de ophef niet. Nationale Nederlanden compenseert de beleggers volledig en wel vrijwillig. Men komt na wat beloofd is. Dat is toch niet te vergelijken met een dwarsliggende Dexia?
Ik begrijp ook de ophef niet. Nationale Nederlanden compenseert de beleggers volledig en wel vrijwillig. Men komt na wat beloofd is. Dat is toch niet te vergelijken met een dwarsliggende Dexia?