| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Oproep aan Payback leden te informeren over demo Leeuwarden
Re: Oproep aan Payback leden te informeren over demo Leeuwarden
Wat dacht je van Ton, en al die anderen die achter de schermen werken?????
Gr. Anne.
Gr. Anne.
Mijn verstandhouding met P.K(vooral wederzijds)is niet dermate dat ik dat meteen onderschrijf.
Uiteraard val ik PAL niet af,maar P.K.haalt m.i. steeds oude koeien uit de sloot(met aanhalingen van prive correspondentie)waarvan ik me verre van distantieer.
Verder wens ik PAL alle succes en hoop op een samenwerkingsverband(onzer zijds geen enkel probleem/op normal terms).
Maar die "normal terms"moet je wel gestalte geven,en niet schoorvoetend verschuiven ,als het je uitkomt.(P.K.).
Groet Rob Adank/Breda
Uiteraard val ik PAL niet af,maar P.K.haalt m.i. steeds oude koeien uit de sloot(met aanhalingen van prive correspondentie)waarvan ik me verre van distantieer.
Verder wens ik PAL alle succes en hoop op een samenwerkingsverband(onzer zijds geen enkel probleem/op normal terms).
Maar die "normal terms"moet je wel gestalte geven,en niet schoorvoetend verschuiven ,als het je uitkomt.(P.K.).
Groet Rob Adank/Breda
-
Gast
Adank u bent blijkbaar een tegenstander van Piet Koremans, uw goed recht maar geen reden om payback leden informatie te onthouden over de demonstratie tegen Aegon!
Dit keer ben ik het met Jules Degrelle HELEMAAL eens !
Degrelle,
Geen voor/tegen en of medestander van P.K.
Weinig interessant deze info/
Geen voor/tegen en of medestander van P.K.
Weinig interessant deze info/
Trudy,
Info inzake demo kan iedere gedupeerde overal op het Forum zien.
Dus het nieuws verspreidt zich vanzelf onder gedupeerden/geinteresseerden,toch.
Met vr,groet,
Rob Adank/Breda
Info inzake demo kan iedere gedupeerde overal op het Forum zien.
Dus het nieuws verspreidt zich vanzelf onder gedupeerden/geinteresseerden,toch.
Met vr,groet,
Rob Adank/Breda
Als je tijd en zin hebt,zoek ff op Tros Radar Forum
Alle succes.
Rob Adank / Breda
ps.Heb nog een heleboel spandoeken en ander demo materiaal kosteloos op te halen op Bavelselaan 66 Breda.
Met vriendelijke groet,
Rob Adank /breda
Alle succes.
Rob Adank / Breda
ps.Heb nog een heleboel spandoeken en ander demo materiaal kosteloos op te halen op Bavelselaan 66 Breda.
Met vriendelijke groet,
Rob Adank /breda
PAYBACK, DIT IS ONWIL ONWIL ONWIL
IK BEN NIET BOOS,
IK BEN PISNIJDIG !!!!!!!!!!!
JULLIE HEBBEN GEWEIGERD JULLIE LEDEN TE INFORMEREN OVER DE KOMENDE DEMONSTRATIE OP WOENSDAG 11 MEI A.S. VOOR HET AEGON-GEBOUW IN LEEUWARDEN.
Aegon lacht in haar vuistje, is dat de bedoeling?
JULLIE WERKEN JE IN HET ZWEET????? JULLIE BOYCOTTEN.
Jullie willen maar één ding, dat die demonstratie een flop wordt, alleen omdat het door Piet Koremans (Pal) georganiseerd is. Jullie ego is belangrijker dan het belang van de demonstratie voor de gedupeerden, juist nu, na deze geflopte schikking van Dexia moeten we ons MASSAAL laten horen, maar dat gaat niet lukken wanneer niet genoeg mensen op de hoogte zijn.
JULLIE WORDEN HARTELIJK BEDANKT VOOR JULLIE GEWELDIGE STEUN !
IK BEN NIET BOOS,
IK BEN PISNIJDIG !!!!!!!!!!!
JULLIE HEBBEN GEWEIGERD JULLIE LEDEN TE INFORMEREN OVER DE KOMENDE DEMONSTRATIE OP WOENSDAG 11 MEI A.S. VOOR HET AEGON-GEBOUW IN LEEUWARDEN.
Aegon lacht in haar vuistje, is dat de bedoeling?
JULLIE WERKEN JE IN HET ZWEET????? JULLIE BOYCOTTEN.
Jullie willen maar één ding, dat die demonstratie een flop wordt, alleen omdat het door Piet Koremans (Pal) georganiseerd is. Jullie ego is belangrijker dan het belang van de demonstratie voor de gedupeerden, juist nu, na deze geflopte schikking van Dexia moeten we ons MASSAAL laten horen, maar dat gaat niet lukken wanneer niet genoeg mensen op de hoogte zijn.
JULLIE WORDEN HARTELIJK BEDANKT VOOR JULLIE GEWELDIGE STEUN !
en Payback zwijgt in alle talen. Slecht geweten?
Er kan nooit genoeg gedemonstreerd worden hoe zielig zo'n clubje verleasers bij elkaar is.
Dan komen er zo'n 100 verleasers naar het IJ. Lachen, gieren, brullen.
Ik denk dat de collega's in Leeuwarden zich bescheuren woensdag.
Dan komen er zo'n 100 verleasers naar het IJ. Lachen, gieren, brullen.
Ik denk dat de collega's in Leeuwarden zich bescheuren woensdag.
een t.v beeld zegt meer dan duizend woorden
gedupeerden,...BE THERE.
de aegonnisten enz vinden dit niet leuk wij wel.
gedupeerden,...BE THERE.
de aegonnisten enz vinden dit niet leuk wij wel.
noch 2 nachtjes slapen.
Tja Kor, ik vermoedde al dat jij het niveau van de schoolreisjes nooit was ontstegen.
Overigens blijkt uit dit topic duidelijk dat zowel PB als Piet Koremans puur uit zijn op eigen roem. Lekker veel in de krant komen. Dat je dan niet serieus wordt genomen en wordt neergezet als een dwaas -ik kan de aangehaalde quote van PK in de Volkskrant over Bosnië en eerlijkheid (??) niet anders zien dan een manier om iemand lachwekkend neer te zetten- is minder van belang dan het feit dat je je mening mag geven. Ik heb al tijden geleden aangegeven dat splintergroeperingen met een achterban van een paar duizend mensen compleet niet interessant zijn als onderhandelingspartner en dat het tijd werd om de handen ineen te slaan. Helaas zijn er een paar mega-ego's die een en ander in de weg staan. Ik vrees dat Pietus de boskabouter hierin het grootste struikelblok is want die vindt het wel erg lekker om constant berichten te plaatsen als hij weer eens een plaatselijk sufferdje heeft gehaald. Los van het goede werk dat hij doet cq heeft gedaan, zorgt zijn machtsgeilheid ervoor dat zijn bril te vaak beslagen is van zijn eigen gehijg en dat zijn zicht daardoor is ernstig is vertroebeld zodat hij zijn oorspronkelijke doelen niet meer in zicht heeft.
Overigens blijkt uit dit topic duidelijk dat zowel PB als Piet Koremans puur uit zijn op eigen roem. Lekker veel in de krant komen. Dat je dan niet serieus wordt genomen en wordt neergezet als een dwaas -ik kan de aangehaalde quote van PK in de Volkskrant over Bosnië en eerlijkheid (??) niet anders zien dan een manier om iemand lachwekkend neer te zetten- is minder van belang dan het feit dat je je mening mag geven. Ik heb al tijden geleden aangegeven dat splintergroeperingen met een achterban van een paar duizend mensen compleet niet interessant zijn als onderhandelingspartner en dat het tijd werd om de handen ineen te slaan. Helaas zijn er een paar mega-ego's die een en ander in de weg staan. Ik vrees dat Pietus de boskabouter hierin het grootste struikelblok is want die vindt het wel erg lekker om constant berichten te plaatsen als hij weer eens een plaatselijk sufferdje heeft gehaald. Los van het goede werk dat hij doet cq heeft gedaan, zorgt zijn machtsgeilheid ervoor dat zijn bril te vaak beslagen is van zijn eigen gehijg en dat zijn zicht daardoor is ernstig is vertroebeld zodat hij zijn oorspronkelijke doelen niet meer in zicht heeft.
Nou Nou wat een stukje vol wroeging en haat tegen Piet.
Zegt veel meer over de persoon die schrijft onder de naam van Bokkie
dan iets over Piet Koreman.Piet die door een journalist uit de Volskrant een uit zijn verband gerukte frase in de mond gelegd krijgt, de journalist die er daarna een flauwekulzin van maakte in een artikel.
Piet is inderdaad een oud militair, die zich financieel flink gepakt voelt.
Dit na de ellende van Bonië moet hij hier nu in Nederland meemaken dat er een banken zijn die mensen flink besodemieterd hebben.
Dat gaat tegen zijn rechtsgevoelens en ideëen in.
Dexia is een bank met veel macht.
Het machtsevenwicht van deze bank is aan het wankelen gebracht.
Ik onderschat daarin de rol van Piet niet. Ben daar zelfs verbaast over
hoe hij de publieke mening heeft weten te beinvloeden en de pers
voortdurend heeft gewezen dat het helemaal scheef was wat hier in Nederland gebeurde .
Zegt veel meer over de persoon die schrijft onder de naam van Bokkie
dan iets over Piet Koreman.Piet die door een journalist uit de Volskrant een uit zijn verband gerukte frase in de mond gelegd krijgt, de journalist die er daarna een flauwekulzin van maakte in een artikel.
Piet is inderdaad een oud militair, die zich financieel flink gepakt voelt.
Dit na de ellende van Bonië moet hij hier nu in Nederland meemaken dat er een banken zijn die mensen flink besodemieterd hebben.
Dat gaat tegen zijn rechtsgevoelens en ideëen in.
Dexia is een bank met veel macht.
Het machtsevenwicht van deze bank is aan het wankelen gebracht.
Ik onderschat daarin de rol van Piet niet. Ben daar zelfs verbaast over
hoe hij de publieke mening heeft weten te beinvloeden en de pers
voortdurend heeft gewezen dat het helemaal scheef was wat hier in Nederland gebeurde .
Ieder zijn eigen mening maar ik heb Piet niet zien protesteren over de inhoud van dat stuk in de Volkskrant; hij plaatste het zonder commentaar.