LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door piano »

Kor het moge duidelijk zijn dat hij er zelf een is. :cry:

berendjan
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jul 2004 17:58

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door berendjan »

Had je vanmiddag zo dyslectisch staan te schelden had je zeker aandacht getrokken.
Laatst gewijzigd door berendjan op 01 jun 2005 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door aert0001 »

Deze groep mensen staan niet voor kwantiteit, deze diamanten staan voor kwaliteit, en denk erom, het valt echt wel op, steeds opnieuw,

één druppel water in zee doet niet veel, maar in een woestijn zorgt het voor een uitbarsting van leven,

dat het wel degelijk uitmaakt merk je aan de commentaren van de échte stumpers,

slaap lekker, het is dik verdient, jullie hebben vandaag weer een grote daad gedaan, dank jullie wel, chapeau

Ton

piano
Berichten: 373
Lid geworden op: 10 mei 2005 15:46

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door piano »

Sluit ik me helemaal bij aan Ton :!:


CHAPEAU VRIENDEN EN VRIENDINNEN :wink:

BEDANKT
:D

woest
Berichten: 862
Lid geworden op: 30 okt 2004 11:28

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door woest »

Beste mensen, ik wil iedereen, die gisteren naar het Malieveld is geweest ontzettend bedanken. Ik kon echt niet door familie-omstandigheden.

Bedankt Piet en Ton en iedereen! :wink:

Loes

Margriet
Berichten: 105
Lid geworden op: 06 jul 2003 19:31

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door Margriet »

Ook wij waren erbij ,dat de groep ( ongeveer 100) minder was als vorig jaar oke ,maar.......... we waren wel STRIJDBAAR en HOORBAAR!!!!!!!!
Ook nu hoorde ik dat er nog mensen zijn die nog steeds aan Dexia betaalden maar morgen gelijk een advocaat gingen zoeken en van gezamelijk procederen nog NIETS wisten omdat ze geen internet hebben!
Toen ik langs de markt liep hoorde ik een mevrouw daar tegen anderen zeggen ,daar demonstreren ze en nemen het Zalm kwadelijk, daar heb ik ook mee gesproken en deze mevrouw was blij met de uitleg want, ze vond het erg vervelend dat ze OORDEELDE over iets dat ze niet wist en vond dat we DOOR MOESTEN GAAN ,tegen dit onrecht !!!!!!!
Piet heeft met de buitenlandse pers ook gesproken die wilden HEM spreken en in het buitenland ook onder de aandacht brengen.
Agnes en Vendrik hebben goed gesproken ,net als Piet die een DAVEREND applaus kreeg voor zijn inzet te samen met anderen.
Kom ik thuis en zie ik op het SBS show journaal dat trosradar zegt dat er een akkoord is in de bemiddeling met Duisenberg!!!!!!!(wat een misser) Uiterlijk 20 juni 2005 kunnen we nml. de stemkaart terug sturen naar Stichting Leaseverlies.
Duidelijk is dat het te lang duurt en ons zat zijn helaas, maar het leeft wel zeker nog onder de mensen dus ook al is de groep wat kleiner ze waren MEER hoorbaar en strijdbaar.
Vecht voor je Recht en Samen staan we Sterk!!!!!!!!!
Groet Margriet.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door pluutje »

Beste Mensen,

De schatting van het aantal deelnemers aan de demonstratie loopt noal uiteen! Volgens mijn ruwe schatting waren het er aanvankelijk minstens 150.

Aangekomen op het plein hebben er een aantal afgehaakt, vermoedelijk ook omdat zij dachten het afgelopen was en mogelijk ook afgeschrikt door camera's en fototoestellen!

Ik vond de demonstatie geslaagd!
Jammer van het tijdstip.

Heb wel een aantal Forum bezoekers gemist.

Bravo Piet, Lourens en Johan1 !!!

Groeten aan Pewi en Margriet en vooral ook aan Okerene, sterkte en succes :wink:

Baas en Bazinnetje van

Pluutje
Laatst gewijzigd door pluutje op 02 jun 2005 13:00, 3 keer totaal gewijzigd.

leeuwen
Berichten: 118
Lid geworden op: 27 jul 2003 20:09

Re: OPROEP voor de landelijke demonstratie op 1 juni 2005

Ongelezen bericht door leeuwen »

Inderdaad jammer dat er 'maar' een honderdtal mensen op de demo zijn afgekomen maar het was te verwachten. De mensen die willen schikken - en dan kunnen er best veel zijn - zijn uiteraard niet op komen dagen. Ik vond het al met al best geslaagd, we hebben ons goed laten horen en Piet had zijn huiswerk goed gemaakt, dat hij op het Malieveld niet goed te verstaan was, was jammer, maar deed weinig af aan de rest van de demo. Goeie spandoeken heb ik gezien en wat het tijdstip betreft: het had ook zijn voordelen dat er tegelijk een referendum werd gehouden: er waren veel cameraploegen en fotografen en die hadden op het moment dat wij op het Plein arriveerden, weinig te doen, dus maakten ze van ons opnamen en Piet werd zelfs gevraagd voor een buitenlands interview.

Of er ook materiaal gebruikt is, weet ik niet maar vanmorgen stond er een prachtige foto van de demo in de Alkmaarse Courant met als koptekst: Dexia en leasebeleggers strijden steeds feller en zo is het! Onder de foto stond: 'Dexia? Dexineel', 'Pak de dief!'en 'Waarom meneer Zalm?' Ondanks het schikkingsvoorstel van Dexia is de strijd tussen de bank en de leasebeleggers nog altijd niet gestreden. Het lijkt er zelfs steeds feller aan toe te gaan. Gisteren stonden ze er weer. Honderd boze leasebeleggers demonstrerend op het Binnenhof (...) in Den Haag. Ze waren verontwaardigd over de schikkingsvoorstellen die Dexia bank de gedupeerde beleggers heeft gedaan. "Het is een schande", zegt Piet Koremans van Platform Aandelenlease. "Ik wil en ik kan niet akkoord gaan met het schikkingsvoorstel van Dexia."

Ik heb absoluut geen spijt dat ik de reis naar Den Haag heb ondernomen en heb er een goed gevoel aan overgehouden. In dit geval kan je rustig zeggen: "Niet geschoten is altijd mis", met andere woorden: als we niet hadden gedemonstreerd, hadden we ook de krant niet gehaald!

Bedankt mensen dat jullie er waren. We blijven doorknokken tot het bittere einde!!! Uiteindelijk zullen we overwinnen :!: :!: :!:

Groet van Ineke

Gesloten