LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Postbank

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
harm
Berichten: 11
Lid geworden op: 10 aug 2003 23:16

Postbank

Ongelezen bericht door harm »

Hallo allemaal,

Zo, dat is een tijdje geleden dat ik hier ben geweest maar ik vond dat het weer eens tijd werd om te reageren. Ik loop al een tijdje met de pest in mijn lijf tov De Postbank. Wat is dat toch een lieve bank die toch nergens mee te maken heeft en nu zelfs durft te beweren dat ze slachtoffer zijn van de negatieve klanken nav de berichten omtrent aandelenlease. Mag ik deze mensen er even aan herrinneren dat zij de bank zijn geweest die hebben samengewerkt met Spaarselect en de hypotheken hebben verstrekt om velen in de zeer diepe ellende te werken! De arrogantie van deze bank! Nu komt daar nog bij dat ze tijdens het afsluiten van de ellende alle hypotheken zonder moeite hebben verstrekt en dat ze nu in de tussentijd de criteria hebben aangescherpt zodat mensen die nog een beetje overwaarde overhebben en zo uit de problemen proberen te komen geen nieuwe hypotheek meer bij hun kunnen afsluiten. Boontje komt om zijn loontje meneer de postbank. Stop maar iets in het achterste van die blauwe leeuw en zit maar lekker op jullie eigen blaren. Eens kijken of Jan Mulder dan nog zo lekker zit.
Harm

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Postbank

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Komt nog bij dat die lieve leeuw kredieten plotseling bevriest en weigert vanwege BKR notering Dexia.


Ik hoop dat de onderste steen boven komt voor al die stinkbanken.

Liefs Ad

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Postbank

Ongelezen bericht door aert0001 »

Tja van de Postbank bereiken mij inderdaad steeds meer negatieve berichten, D.K. vastgezet, hypotheek afgewezen, lening afgewezen.

géén erg fijn bankje.

iedereen die hiermee te maken heeft of heeft gehad vraag a.u.b. om een schriftelijke afwijzing, met vermelding van de reden. ( B.K.R. registratie door Dexia)

ook hier komen we dan later nog op terug,

Ton

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Postbank

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Wil je ze ook van andere banken? Want dan ga ik een rondje maken!
iedereen die hiermee te maken heeft of heeft gehad vraag a.u.b. om een schriftelijke afwijzing, met vermelding van de reden. ( B.K.R. registratie door Dexia)

ook hier komen we dan later nog op terug,
Kun je dit toelichten?
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 18 feb 2005 01:06, 1 keer totaal gewijzigd.

pluutje
Berichten: 2669
Lid geworden op: 04 aug 2004 00:01

Re: Postbank

Ongelezen bericht door pluutje »

De enige bank die je nog kunt vertrouwen is je eigen zitbank :!: :)

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Postbank

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Ton die afwijzingen zijn schriftelijk, ze stellen daarin niet in discussie te gaan.ggggrrrrwwww

Lfs Ad

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Postbank

Ongelezen bericht door impact »

Is dat soms de kracht van de Postbank?

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Postbank

Ongelezen bericht door ad snoeren »

GGGGGRRRRRWWWWW. :evil: :evil: :evil:

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Postbank

Ongelezen bericht door aert0001 »

piiiiep! :)

Ton

Gesloten