LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] RECHT IS RECHT
Re: RECHT IS RECHT
Maak jij uit wie er bevoegdheid hebben op dit forum? Over grote mond gesproken............. een breedbekkikker is niets vergeleken bij jouw grote mond. Als jij iedereen in zijn waarde laat heb je niets te vrezen, dan kan ik zelfs met genoegen je artikelen lezen.
Vriendelijke groet en vergeet het licht niet uit te doen als je gaat slapen,
Anne.
Vriendelijke groet en vergeet het licht niet uit te doen als je gaat slapen,
Anne.
Marja, toch!!
Dit is een forum en je dient je ernaar aan te passen. Dat je het grof vindt, is een kwestie van jouw gevoeligheid, maar of het wel grof is, is wat anders.
En hier vrees ik, dat jij jezelf als norm neemt: Ok, het is dan niet zo grof!!!
Ik om mijn oren krijgen? Het gaat de ene oor en de andere uit een kwestie van omruilen een aai om een weloverwogen lik op stuk overeenkomstig forum vereisten!
Dit is een forum en je dient je ernaar aan te passen. Dat je het grof vindt, is een kwestie van jouw gevoeligheid, maar of het wel grof is, is wat anders.
En hier vrees ik, dat jij jezelf als norm neemt: Ok, het is dan niet zo grof!!!
Ik om mijn oren krijgen? Het gaat de ene oor en de andere uit een kwestie van omruilen een aai om een weloverwogen lik op stuk overeenkomstig forum vereisten!
Anne, die Willems is nu eenmaal niet in staat om netjes en gemanierd op te treden, is helaas niks aan te doen.
Maar Ann,
dat is juist het probleem, tot nu toe ben ik nooit in mijn waarde gelaten! In tegendeel! Je vindt mijn stukken wel goed. Indien ik je zeg hoeveel literatuur ik moet verwerken, voordat jij het kan lezen, dan pas ga je inzien dat het zin heeft!
dat is juist het probleem, tot nu toe ben ik nooit in mijn waarde gelaten! In tegendeel! Je vindt mijn stukken wel goed. Indien ik je zeg hoeveel literatuur ik moet verwerken, voordat jij het kan lezen, dan pas ga je inzien dat het zin heeft!
Door Willems heb ik nu besloten lesbo te worden!! Om maar het risico uit te schakelen ooit tegen een man als hem aan te lopen (zelfs al istie jonger dan Willems). Bedankt Dexia, ik word pot.
Traumatisch traumatisch....automatisch automatisch? het is niet anders...
Traumatisch traumatisch....automatisch automatisch? het is niet anders...
Laatst gewijzigd door faeks op 16 nov 2005 23:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Iedereen welterusten, ik doe mijn licht uit
Marja3
Marja3
Hollander
Vind je van jouzelf dat jij gemanierd bent op dit forum. Je verdraait alles zoals het jou goeduitkomt met zeer weinig persoonlijkheid: de ene keer
"plus Dexia, que Dexia même" en de andere keer een fanatieke gedupeerde. Goede manieren lijken mij toch wat anders, Hollander.
Vind je van jouzelf dat jij gemanierd bent op dit forum. Je verdraait alles zoals het jou goeduitkomt met zeer weinig persoonlijkheid: de ene keer
"plus Dexia, que Dexia même" en de andere keer een fanatieke gedupeerde. Goede manieren lijken mij toch wat anders, Hollander.
Laatst gewijzigd door Willems op 16 nov 2005 23:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Rudy als jij andere in hun waarde laat zullen er velen zijn die jou ook in waarde laten.
En faeks zullen we samen gaan wonen als pot? Jij de pot ik het plantje!!!!!
En faeks zullen we samen gaan wonen als pot? Jij de pot ik het plantje!!!!!
Lijkt me geweldig Anne! De rust alleen al.....alleen de pot en het plantje, wat wil een mens meer....
Hé Willems, bedankt he!! Top!!!
Hé Willems, bedankt he!! Top!!!
Laatst gewijzigd door faeks op 16 nov 2005 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Allerliefste Ann,
Niemand zal in hun waarde blijven indien ik niet in de mijne blijf. Dat is een eerste vereiste voor een goed draaiend forum. Voor straks wel te rusten!
Niemand zal in hun waarde blijven indien ik niet in de mijne blijf. Dat is een eerste vereiste voor een goed draaiend forum. Voor straks wel te rusten!
-
Geplaatst op 16 Nov 2005 23:46 door faeks
Door Willems heb ik nu besloten lesbo te worden!!
Niet door Willems feeks, je bent het of je bent het niet... dat is gewoon zo en volgens mij kun je daar dan niets aan doen, net zo min als ik er iets aan kan doen dat ik hetero ben.
Voor de mensen die het niet meer snappen.. dit was het Legio Lease forum, maar totaal kapot gemaakt door dexia aanhangers.
Dexia speelt het echt als een valse kat in het nauw!
Je bent niet wijs!
-
feeks, je valt in herhaling met je voortdurende gescheld.. ook niet erg netjes hoor, maar je bent zoals je bent natuurlijk...Geplaatst op 17 Nov 2005 00:11 door faeks
Je bent niet wijs!
klets niet iwebd! Wat ik zei: je lijkt niet wijs! Oh nee, je bent niet wijs! Is dat gescheld?
Allerliefste Rudy,
Vgr. Anne.
Mooi, zo denk ik er ook over, en dat geldt ook voor Ad en zijn partner en alle personen met hun eigen geaardheid. Zijn we het toch eens met elkaar. Weltrusten en een kus op je kruin.Niemand zal in hun waarde blijven indien ik niet in de mijne blijf.
Vgr. Anne.
Kus op je kruin..... jekkes! Anne heeft natuurlijk gelijk, maar eigenlijk verdien je dit niet Rudy!
Heb ik geen moeite mee hoor pot, weltrusten.
Plantje.
Plantje.
Viezerik! Kus op de kruin van Willems.... jachie
Dag plantje
liefs
pottie
Dag plantje
liefs
pottie
Waarom viezerik??? Heb jij wel eens iemand gekust op zijn kale kruintje? Is zeer sensueel hoor
Hangt er maar helemaal van af van wie dat kruintje is .....
Willems? Jachie!!!
Willems? Jachie!!!
Laatst gewijzigd door faeks op 17 nov 2005 00:35, 1 keer totaal gewijzigd.