LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Restschuld kwijt en het gedonder begint opnieuw

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
koemjo4
Berichten: 6
Lid geworden op: 30 nov 2003 14:37

Restschuld kwijt en het gedonder begint opnieuw

Ongelezen bericht door koemjo4 »

Beste allemaal,

Vorig jaar oktober heb ik mijn laatste termijn betaald van een restschuld van 3100 euro met een aandelenlease constructie van Defam(Fortis).
U kunt zich voorstellen dat ik blij was en eindelijk van dat hele geouwehoer af was.
Echter anno maart 2005 kan ik nog steeds geen geld lenen omdat de Defam zo vriendelijk was om mij een A codering te geven bij het BKR.

Voor de slimmerikken onder ons, ik heb altijd netjes betaald en Defam heeft schriftelijk toe gegeven dat ze mij een onterechte codering hebben gegeven. Met andere woorden denk niet dat als je klaar bent met je effectenlease constructie, rechtszaak, dat je er dan al bent.

De frustraties beginnen gewoon opnieuw en persoonlijk ben ik dat gedonder zo verschrikkelijk zat.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Restschuld kwijt en het gedonder begint opnieuw

Ongelezen bericht door impact »

Koemjo4, dat is wel heel erg vervelend voor je en bovendien kan het voor jou (vervolg)schade teweegbrengen.
Je zou Defam (aangetekend) kunnen schrijven en ze in gebreke stellen met sommatie om binnen 14 dagen die onterechte A-codering te doen schrappen bij het BKR. Dreig ze bij ingebreke blijven met een gerechtelijke procedure hierover met een forse schadeclaim. Als jij kunt aantonen dat je nooit achterstand hebt gehad, zouden ze zo'n procedure altijd verliezen!
(Dreigen wil niet zeggen dat je dan ook daadwerkelijk moet gaan procederen!)

Gast

Re: Restschuld kwijt en het gedonder begint opnieuw

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 08 Mrt 2005 10:50 door impact


--------------------------------------------------------------------------------

(Dreigen wil niet zeggen dat je dan ook daadwerkelijk moet gaan procederen!)

Onzin wat je nu verteld Impact, als je A zegt moet je ook B zeggen.
Als iemand een ander een kunstje flikt, en die iemand is in gebreke c.q. blijft ingebreke, dan moet je de handschoen oppakken en vechten voor gerechtigheid.
Dus jouw opmerking slaat als een tang op een varken.

impact
Berichten: 2157
Lid geworden op: 04 jul 2004 17:04

Re: Restschuld kwijt en het gedonder begint opnieuw

Ongelezen bericht door impact »

Waar slaat dit nu op, Monument Valley? Al eens eraan gedacht dat mensen misschien niet over de benodigde finaciën beschikken om weer een rechtzaak aan te spannen? Eerst (alleen) een dreigbrief sturen brengt soms ook het gewenste resultaat teweeg als de tegenpartij weet dat hij ongelijk heeft.

Legio_Loser
Berichten: 121
Lid geworden op: 12 jul 2004 18:02

Re: Restschuld kwijt en het gedonder begint opnieuw

Ongelezen bericht door Legio_Loser »

Echter anno maart 2005 kan ik nog steeds geen geld lenen omdat de Defam zo vriendelijk was om mij een A codering te geven bij het BKR.

Dat noemen we het lot!
Misschien is nog meer geld lenen ook helemaal niet goed voor je.
Wel eens aan sparen gedacht? :idea:

Gesloten