LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] rotterdam huurkoop

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
capellenaar

rotterdam huurkoop

Ongelezen bericht door capellenaar »

Het is een tijd geleden dat ik hier iets heb geschreven maar dat komt meer door wantrouwen, gedrag e.d van dit forum. Maar wilde toch even melden voor degene die wel geinteresseerd zijn dat in mijn rechtzaak, die inmiddels alweer een tijdje loopt, eindelijk een doorverwijzing is gekomen naar de kantonrechter i.v.m. huurkoop. Uitspraak is 15 december geweest maar is niet te vinden op rechtspraak.nl. Betreft hier een winsverdriedubbelaar en feestplannen. En nee partner heeft geen handtekening gezet. Afwachten nu dus maar wat de kantonrechter gaat zeggen!

impact

Re: rotterdam huurkoop

Ongelezen bericht door impact »

Capellenaar, je kunt naar de griffie van het kantongerecht bellen en vragen hoe de uitspraak luidt Ik hoop dat je hebt gewonnen!

capellenaar

ff reageren. misschien ben ik niet duidelijk geweest maar de verwijzing naar de kantonrechter was 15 december. bij het kantogerecht komt die in januari pas voor

Math

Ongelezen bericht door Math »

Twee dagen voor 15 januari krijg je bericht van je advocaat dat de zaak is uitgesteld en dat gaat zo zeker een zestal keren door. Ik spreek uit ervaring. Gr. Math

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Dec 2004 16:52 door capellenaar

--------------------------------------------------------------------------------

wilde toch even melden voor degene die wel geinteresseerd zijn dat in mijn rechtzaak, die inmiddels alweer een tijdje loopt, eindelijk een doorverwijzing is gekomen naar de kantonrechter i.v.m. huurkoop. Uitspraak is 15 december geweest maar is niet te vinden op rechtspraak.nl. Betreft hier een winsverdriedubbelaar en feestplannen. En nee partner heeft geen handtekening gezet.
Dus capellenaar, de winstverdriedubbelaar is huurkoop.?
Ik vind dat goed nieuws, wil je mij op de hoogte houden, mijn hogerberoepszaak gaat binnenkort beginnen, als de w3d echt huurkoop is, kan ik dat meenemen in mijn zaak; mijn ex-partner heeft destijds ook niet getekend.

Groet

capellenaar

ben ervan overtuigd dat alle zaken uitgesteld worden bij de kantonrechter tot er een hoge raad uitspraak is. en voor monument valley: succes en we duimen voor je.

Julika

Ongelezen bericht door Julika »

Mijn zaak werd in april na de kantonrechter in alkmaar verwezen -huurkoop-
Het is niet dat de kantonrechter tot nu toe iets uitgesteld heeft. Het zijn de advocaten, die de zwarte Piet hen en weer schuiven in goed nederlands heet het. ..de kantonrechter heeft Dexia Bank in de gelegenheit gesteld om nog te reageren op de vier laatste stukken
(productier) die bij conclusie van dupliek in conventie, tevens repliek in reconventin in het geding zijn gebracht.
MOrgen zal de kantonrechter uiteindelijk uitspraak doen, als hij het niet te druk heeft.
Jullie horen het nog van mij.

Julika

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 21 Dec 2004 17:11 door capellenaar

--------------------------------------------------------------------------------

monument valley: succes en we duimen voor je.

Bedankt capellenaar.
groetjes

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Capellenaar,

Goed te horen dat in Rotterdam de rechter nog steeds van oordeel is dat het om huurkoop gaat.
In een vonnis van 24 maart dit jaar heeft Rotterdam ook al aangegeven dat het huurkoop is.

Is het mogelijk dat ik de uitspraak zou kunnen krijgen om deze, uiteraard geanonimiseerd, op de website te zetten?
Wil je me mailen hierover?

Er is veel belangstelling voor deze uitspraken en advocaten maken hier dankbaar gebruik van in hun verweer/dagvaarding tegen dexia.

"With a little help from my friends" gaan wij het winnen van dexia!

Groeten,
Piet

Gesloten