LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Settlement afwijzen volgens vhmadvocaten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
leasepijn
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 sep 2004 18:11

Settlement afwijzen volgens vhmadvocaten

Ongelezen bericht door leasepijn »

Op mijn vraag aan vhmadvocaten (www.vhmadvocaten.nl) of ik mijn procedure moet stopzetten en in moet gaan op het settlement voorstel van Dexia kreeg ik een overtuigend NEE als antwoord. Vele argumenten die vhmadvocaten aanvoerde worden oa ook door Piet op dit forum weerlegt. Ook heeft Dexia in hun antwoord geen goede verklaring kunnen weerleggen over het feit dat, bij mijn contract in de w3d, zij gebruik gemaakt heeft van opties waardoor ik ten onrechte 2/3 meer heb moeten lenen dan noodzakelijk was om deze positie te financieren en daarover wederom onterecht 19% rente (dit nog zonder verrekening van de dividenden die Dexia heeft ontvangen) heb moeten betalen. Mijn besluit staat vast. GEEN SETTLEMENT AANVAARDEN.
Waar zaten trouwens de gedachten van onze heren van de stichtingen tijdens de settlement besprekingen. Diverse rechters zijn in hun uitspraken veel verder gegaan dan de heren van de stichting met deze settlement hebben bereikt. Maw. ze hebben geen geld voor ons verdient maar juist weggeven. Alleen deze heren zijn dus de winnaars!!!!

Gesloten