LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stemkaarten-telling Duisenbergregeling

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
Idaho

Re: Stemkaarten-telling Duisenbergregeling

Ongelezen bericht door Idaho »

Voor het overige kan ik mij goed vinden in hetgeen Ton stelt. Ook andere personen en instellingen constateren een enorme hausse (mooi Dexia-achtig woord brrrrr ) aan aanmeldingen/inschrijvingen inzake procederen. Het lijkt allemaal nogal haaks te staan op hetgeen de voornoemde uitslag pretendeerde te stellen...
Beste Captain America,

Bovenstaand is niet verwonderlijk, uiteraard zijn vele zoniet alle gedupeerden zo langzamerhand op de hoogte van hetgeen speelt.
Onder deze gedupeerden zijn een flink aantal mensen die een afwachtende houding hebben aangenomen.

Nu de keuze voor of tegen een schikking rond deze tijd gemaakt moet worden, is het logisch dat er een toename is van het aantal mensen wat alsnog wil gaan procederen, ze hebben gewikt en gewogen en uiteindelijk voor zichzelf besloten om niet met deze schikking akkoord te gaan, dan rest deze mensen nog 1 weg en dat is de rechtbank, deze toename zal volgens mij dus van korte duur zijn en uiteindelijk zo rond november zal redelijk duidelijk zijn hoeveel mensen nu exact een procedure tegen Dexia aangespannen hebben.

vrgr,
Idaho

marjal

Ongelezen bericht door marjal »

Ik denk dat mensen nu moeten gaan procederen zelf sta ik in dubio of een groepsproces via Hola Poelman, die ik morgen ga bellen, of via leaseproces.

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

deze toename zal volgens mij dus van korte duur zijn en uiteindelijk zo rond november zal redelijk duidelijk zijn hoeveel mensen nu exact een procedure tegen Dexia aangespannen hebben.
Wat ben je toch een geweldige weetallesalvantevoren.
Je kan beter een programma gaan maken over je voorspellende gave, bij de tros succes verzekerd.

forumgek

Ongelezen bericht door forumgek »

Ik vind het best realistisch wat Idaho zegt eigenlijk! Maar de tijd zal het leren en niemand zal de getallen ooit bekend maken! Helaas!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 04 Sep 2005 22:09 door Idaho

Nu de keuze voor of tegen een schikking rond deze tijd gemaakt moet worden,

O.. is dat zo ??

Wat weet jij toch veel idaho, ik kan dit echt nergens vinden en ik denk dat die keuze ook nog wel ergens het volgend jaar gemaakt kan worden.

Waarom wil dexia nu plotseling zo opschieten.. kunnen ze het recht niet veel langer meer frustreren??

forumgek

Bén jij nou dom of wás je dom?
Je moet toch voor 1 okt. reageren!

ad snoeren

Ikke moet niks. Zij moeten betalen!!!!!!

Ikwaseenbeetjedom

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 04 Sep 2005 23:35 door Tessie

Bén jij nou dom of wás je dom?
Je moet toch voor 1 okt. reageren!
O ?

Werkelijk ?

K'dacht het niet hè !

Ik MOET niks en zeker niet voor dexia !!! :evil: :evil: :evil:

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

Ik denk dat hier sprake is van "aardappelmoeheid"....... :roll: :lol:

Degene die daar last van heeft, probeert de rest ook aan te steken...

Elias.
Laatst gewijzigd door Elias op 04 sep 2005 23:56, 1 keer totaal gewijzigd.

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

marjal

Geplaatst op 04 Sep 2005 22:23 door marjal

--------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat mensen nu moeten gaan procederen zelf sta ik in dubio of een groepsproces via Hola Poelman, die ik morgen ga bellen, of via leaseproces.
naar Holla poelman of mij hoef je nu even niet te bellen, groep 8 is voor ons even de laatste groep. we moeten ons nu gaan concentreren op begeleiding van deze 8 groepen, voorlopig hebben de advocaten daar de handen vol aan, je zult dus even verder moeten zoeken, iedereen heeft nu 2 jaar de tijd gehad om iets te ondernemen, nu gaat alle aandacht naar de processen, verweren, en een goed einde,

groeten Ton

forumgek

naar Holla poelman of mij hoef je nu even niet te bellen, groep 8 is voor ons even de laatste groep.
Ok dus niet meer verwijzen naar ton. Het wordt dus alles of niets voor degenen die de schikking afwijzen.
Hoewel... binnen die 8 groepen kan nog ruimte ontstaan?? (van degenen die wel schikken?). Naar wie gaan we verwijzen vanaf nu, voor gereduceerde advocaatkosten? Naar Ad S. die het zelf blijkbaar doet?
Wanneer je wilt schikken volgens het voorstel zul je trouwens voor 1 okt moeten reageren vlgs mij!
Alles wat later komt (qua schikking) is koffiedik!
Geplaatst op 04 Sep 2005 23:54 door Elias

--------------------------------------------------------------------------------

Ik denk dat hier sprake is van "aardappelmoeheid".......
:?:

Elias

Ongelezen bericht door Elias »

En daarbij ook nog eens schade door resistente colorado-kever, komt ook uit Amerika zeker ?

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

naar Holla poelman of mij hoef je nu even niet te bellen, groep 8 is voor ons even de laatste groep. we moeten ons nu gaan concentreren op begeleiding van deze 8 groepen, voorlopig hebben de advocaten daar de handen vol aan, je zult dus even verder moeten zoeken, iedereen heeft nu 2 jaar de tijd gehad om iets te ondernemen, nu gaat alle aandacht naar de processen, verweren, en een goed einde,
Niet alleen bovenstaande groepprocessen maar ook andere kantoren lopen tegen de limiet aan die men kan verwerken.
Op zich niet verwonderlijk want we praten over heel wat gedupeerden die inmiddels aan het procederen zijn geslagen en of bezig zijn om een proces te starten.

Deze verzadiging geldt overigens niet voor ieder advocaten kantoor of andere proces vormen. Een aantal van hen heeft rekening gehouden met een grote toeloop en hebben geinvesteerd in een goede ICT infrastructuur om het hoofd te kunnen bieden aan een dergelijke toeloop.

Informeer naar de mogelijkheden wanneer je een proces wilt opstarten bij diverse behartigers of [email protected].

Ton,
Veel succes met de 8 groepen en hopelijk op niet al te lange termijn op naar gorep 9, 10 etc.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

aert0001

Ongelezen bericht door aert0001 »

Misschien is er wel iemand anders die zich wil opwerpen om de mouwen op te rollen en daadwerkelijk iets te doen, anders dan commentaar leveren op hen die proberen te helpen, iedereen is vrij om groepen gedupeerden samen te brengen en samen met een of meerdere advocaten kosten te gaan reduceren, voor ons wordt het nu zaak om de procesgang te bevorderen en begeleiden, onze aandacht gaat nu naar een goede afloop, en die zal er komen,

groeten T :wink: n

dank je wel Pieter, maar de taak zit er niet op, hij wordt alleen intensiever,

marjal

Ongelezen bericht door marjal »

Vandaar dat mijn vragen niet beantwoord werden vanmiddag. Wie is de baas bij Holla Poelman ?

Niet Ton toch of wel ? Ik informeer gewoon m.i. hebben deze mensen een grote ervaring opgedaan.

Slaat hier de waanzin toe 8) Of toch maar leaseproces !!!!!!!!!!!

anne_

Ongelezen bericht door anne_ »

Ha Ton,

Petje af en een groot compliment voor alle moeite die je hebt gedaan om 8 groepen te coördineren. Het is een grote klus geweest en ik hoop van ganse harte dat het zijn vruchten af zal werpen. "Aan de vruchten herken je de boom" die boom ben jij. Ik steek geen veren in je k..... maar ik heb respect en bewondering voor je belangeloze inzet.

Gr. Anne.

forumgek

Absoluut, heb daar een enorm respect voor! Daar gaat het niet om. Voelde men zich maar eens niet zo persoonlijk aangesproken. (wanneer je het niet met iemand eens bent, ben je een dexiamedewerker of troll. Zo ontzettend dom! Nee dan gaan we alleen nog maar uitspraken, agenda's, krantenartikelen, persberichten etc. plaatsen). :roll:
Of voelden anderen dat plaatsvervangend maar niet zo. Dan was het makkelijker discussieren. Niets op pal, tonaert (ooo) , payback etc aan te merken (muv het betaalde lidmaatschap van payback dan).
Minder lange tenen zou een ieder goed staan!

ad snoeren

T 8) N, Ik vind je een geweldig mens. Want laat er geen misverstand over bestaan, wat jij doet met alle mogelijke inzet voor zoveel mensen is onbetaalbaar nogmaals GEWELDIG :D :D :wink: :lol: :lol: :D :D :wink: :wink:

Ange

Ongelezen bericht door Ange »

8 x pakweg 50 zaken? x pakkumbeet 500 euri zejt janneke_52 = 2 ton :!:
of reken ik verkeert? :oops: daar ken je een hoop voor weten.

ad snoeren

Rekenen is niet je sterkste kant Ange.
En blijf van Ton af of ik kom je opzoeken met al m'n vrienden. Wat denk je wel niet!!!!!!!!

Gesloten