Een tikkeltje naïef zijn we allemaal, was dat niet zo geweest dan zaten we nu niet met die Legiolease-drama.Geplaatst op 13 Nov 2005 03:27 door ad snoeren
--------------------------------------------------------------------------------
Mon Val.
Je lijkt me een heel aardig mens.
Maar wel een tikkeltje naïef.
Onderschat nooit je medemens Ad Snoeren want dan kom je bedrogen uit, ik kan weleens domme reacties plaatsen of naïeve reacties, dat doe ik met een reden, kijk ik wil ook niet te intelligent overkomen.
Het forum is al niet van een intelligent niveau, als ik dergelijke berichten lees, dan krijg ik door de vele domme reacties die geplaatst worden o.a. van Willems en jou behoorlijke grijze haren erbij en dat is dan niet van oude dom, dus ik heb dan ook niet de intentie om het forum op een intelligent niveau te plaatsen.
Ik kan wel betere forums bedenken waar wel intelligentie aanwezig is, daar behoren bepaalde figuren die hier rondwaren niet thuis.
Dus Ad Snoeren voortaan eerst nadenken voordat je wat zegt, je moet maar zodenken ook ik kan uithalen en ik geloof niet dat je mijn ware karakter wilt zien want dan ben ik niet zo aardig meer.
Dat ik mij niet in de vete van jullie inlaat komt omdat het mij niet waard is, maar nogmaals zeg ik pasop met het onderschatten want dan kom je bedrogen uit.
Ken jij het gezegde Stille wateren hebben diepe gronden en je moet nooit de huid van een beer verkopen als ie nog niet geschoten is?.
Wat zou dat betekenen denk je?
Denk daar maar eens goed overna.