IWEBD, er liggen veel meer zaken stil dan er tot op heden uitspraken zijn! Dát is de realiteit. Het zág er een tijdje goed uit, maar niemand heeft de garantie dat dat zo blijft! Ik denk dat het niet zo blijft. M.i. gaan rechters één lijn trekken en in het verlengde van de schikking vonnissen op termijn. Of dat echt zo is, is zowel voor jou als voor mij koffiedik kijken.
De mensen voor wie het misschien beter zou zijn te schikken (gezinnen bv?) hebben die kans nu. Moeten dat niet, maar ze kunnen maar beter wel goede afwegingen maken! Vertel jij ze maar dat ze niet over schikken moeten nadenken, iwebd, en leg ze dan over een paar jaar uit dat toen ze besloten op jouw advies vooral toch maar niet te schikken, er zelfs niet over na te denken, het lang nog niet zeker was dat ze hun zaak (die stilligt) ooit zouden winnen en dan alsnog tot in lengte van dagen in de ellende zitten. Jij durft die verantwoordelijkheid te nemen? Doen dan! Ik vind het onverantwoordelijk adviezen te geven vanuit één standpunt, wanneer je niet alle voors en tegens eerst tegen elkaar afgewogen hebt. Om wille van de hoop, het samen maakt sterk principe...?? Besef JIJ dat goed???
Nogmaals, van die "knuppel" blijft nog geen zwevend hoenderveertje over.....
Voor Elias:
D’r was een vogeltje, dat kon niet kakken
D’r was een veertje aan z’n poepertje blijven plakken,
Hij zei verdie, hij zei verda, hij zei verdomme
Hoe is dat veertje aan m’n poepertje gekomme?
Toen kwam de moeder van dat vogeltje aangevlogen
En heeft dat veertje van zijn poepje afgenomen.