LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Van den knuppel ende het hoenderhok...

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

Hoe is het toch mogelijk? Payback heeft een eigen forum, Pal heeft een eigen forum. Toch schijnt er voor beide partijen geen groter vermaak te zijn dan dit forum vol te plempen met hun postings, al dan niet functioneel. Ze trollen er met zijn allen vrolijk op los, die pallers en paybackers hier. Je herkent ze aan hun felheid, hun eenzijdige kijk op zaken, maar ook aan het feit hoe ze kritisch denkenden gezamenlijk om zeep trachten te helpen op een welhaast agressieve manier, andersdenkenden uitmaken voor Dexiatrollen en Dexiamedewerkers etc. Bovendien gaan ze ook over tot persoonlijke aanvallen op de man af (want daarin trekken ze één lijn). Ze verraden zich echter, wanneer de één zich net wat hoger-van-de-toren-blazend opstelt dan de ander. Dan schrikken ze er niet voor terug ook elkaar voor ik weet niet wat uit te maken en onderlinge vetes hier uit te vechten. Daarnaast claimen ze 'eigen' topics op dit forum en posten ze de ene probleemstelling na de andere om maar vooral voor hun eigen club reclame te kunnen maken.
Even met het weekend voor de deur de knuppel maar in het hoenderhok: wat is het belang van PAL en Payback zich hier zo op te stellen???

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Nog een knuppel.
10 november 2005

Fortisbank onder vuur voor 'promotie jeugdprostitutie'

Brussel

Verkoop je maagdelijkheid.
Rook je suf en eet je te barsten aan hamburgers,en
klaag daarna de tabaks- en fastfoodindustrie aan.
Met dit soort tips aan jongeren om supersnel rijk te
worden, heeft het concern Fortis in België een flinke rel
ontketend.
De 'tip aan 15-plussers' op de jongerensite van de bank
en verzekeraar vielen zó fout, dat Fortis gisteren niet
wist hoe snel ze die weer moest weghalen.Maar het
kwaad was toen al geschied: consumentenorganisaties
dienden een klacht in. De economische inspectie begint
een onderzoek.
Volgens een van de consumentenbonden is Fortis zelfs
strafrechtelijk vervolgbaar, wegens het aanzetten van
minderjarigen tot ontucht

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

Wreker, we zijn het bijna nooit eens, maar dit is natuurlijk walgelijk. Alleen vraag ik me af hoezeer dit door de schrijver van het krantenartikel uit de context gerukt is.
Verkoop je maagdelijkheid.
Rook je suf en eet je te barsten aan hamburgers,en
klaag daarna de tabaks- en fastfoodindustrie aan.
Met dit soort tips aan jongeren om supersnel rijk te
worden, heeft het concern Fortis in België een flinke rel
ontketend.
Stond er misschien op de site onder: nee dit soort Amerikaanse praktijken is niet de weg om rijk te worden, open liever een tienerrekening bij ons? Kun je je nog afvragen of het deugt, maar is even anders dan hoe het hierboven staat beschreven.
Laatst gewijzigd door faeks op 11 nov 2005 22:07, 1 keer totaal gewijzigd.

wreker
Berichten: 951
Lid geworden op: 25 jun 2005 23:59

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door wreker »

Zie AD Rotterdams Dagblad Donderdag 10 November 2005, pagina 2.

peus306
Berichten: 64
Lid geworden op: 18 okt 2004 22:51

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door peus306 »

Faesk,
we hebben het al een keer gehad over jouw toegevoegde waarde op dit forum. En die is nog steeds niks..............
Alleen vraag ik me af wat jou nou zo drijft om hier op het forum steeds weer met die negatieve kritiek te komen. Men kan geen onderwerp aansnijden of jij spuit weer de nodige modder erover. Als het je niet bevalt wat je leest blijf dan weg, maar kom niet iedere keer weer met dat belerende vingertje!

Luigi
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Luigi »

wat is het belang van PAL en Payback zich hier zo op te stellen???
Faeks: PAL en Payback proberen aandelenlease gedupeerden erop te wijzen dat er meer mogelijk is dan alleen maar de Duisenberg regeling. Op de site van PAL is ook duidelijk te lezen dat ieder zijn eigen beslissing mag nemen. Dus hoe jij erbij komt dat ze alleen voor eigen parochie preken, snap ik niet.

Wat me aan jou berichten opvalt, Faeks, is dat jij mensen probeert te overtuigen om juist niet te procederen. Lijkt me ook geen goed advies, uit recente uitspraken blijkt dat er via een procedure ook naar de inleg wordt gekeken die je kwijt bent. Een onderdeel waar Dexia het maar niet over wil hebben. Ik wil toch op zijn minst weten waarom ik een aantal jaren zo'n fikse rente heb moeten betalen over een lening. En juist het woord 'lening' is in de contracten van aandelenlease heel slim omzeild. Het moest nl. lijken dat je aan het sparen was. Is het woord 'lening' bewust omzeild in de contracten. Lijkt me van wel.

En ook belangrijk: wat is er met het geleende geld gebeurd? Zijn hier wel echt aandelen voor gekocht? Er zit toch op zijn minst een vreemd luchtje aan de aandelenlease? Niet waar, Faeks?

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Willems »

faeks,

Jouw egocentrische bezorgdheid wordt helemaal niet onderschreven, kennelijk door niemand!. Dit forum leeft al jaren haar eigen leven en niets wijst erop, dat het jou nodig zal hebben voor wat dan ook! Jouw bezorgheden zijn geheel van een andere orde, die met het forum als forum niets te maken hebben.
Iedereen komt hier voor hun belang, evenals jij en zo ook anderen.
Denk jij werkelijk, dat jij tussen allemaal, die hier komen, specifiek aan jou de predikaat zaligverklaring toebedeeld wordt, dat jij je permiteert van zulke hoge toren te blazen? Jouw probleem is, dat jij gewoon je eigen plaats niet kent en maak jij je daardoor onuitstaanbaar, onaanvaardbaar en tenslotte redicuul! Beperk je tot jouw eigen waardeloze, absoluut nietszeggende plak en collage beeldvorming, leef jouw eigen leven en laat anderen ook leven!!!

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

Luigi, ik adviseer niemand om te schikken, noch om te procederen. Wél om goed advies in te winnen en te kijken naar je eigen persoonlijke situatie, met daarbij in je achterhoofd dat je omstandigheden van vandaag op morgen kunnen veranderen. Pal en Payback adviseren om te stoppen met betalen en te procederen. Ik vind dat mensen verder moeten kijken dan de Pal- en Paybackneuzen lang zijn en dat advies niet rücksichtlos op moeten volgen. Misschien is procederen het beste, maar misschien ook is schikken het beste. Dat is afhankelijk van ieders situatie. Men doet het hier voorkomen of het een uitzondering is die schikt, dat is niet het geval. Het aantal dat niet schikt is relatief klein. Van degenen die al aan het procederen zijn, is het percentage dat niet schikt hoog.
Meer zeg ik eigenlijk niet. Maar dat is blijkbaar al een vrijbrief voor menig paller en paybacker om de grenzen van fatsoen in hun reacties jegens mij en een aantal anderen te overschreiden. Er dan nog vanuitgaande dat ze in ieder geval grenzen kennen...
Willems, alsjeblieft zeg, laat naar je kijken, of beter nog, laat je nakijken :roll:

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Willems »

Weet je inhoudelijk niets beters? Schaam je niet, i.p.v. met en standpunt te komen, dat je gebruik maakt van een, goedkope, afgezaagde persoonlijke nonsens? Kijk zelf in de spiegel en wees eerlijk voor jezelf voordat anderen het voor je doet!
Jij wilt je met alle geweld jezelf laten gelden op dit forum, maar je komt niet alleen tekort, je bent veels te leeg en je houdt je bezig met nonsens en achterklap. Aandelenlease gaat je gewoon voorbij bij gebrek aan inzichten en kennis! Weet je niets beters, beheers je en laat vervuiling achterwege. Goed voor jou én de rest!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Geplaatst op 11 Nov 2005 21:15 door faeks

Hoe is het toch mogelijk? Payback heeft een eigen forum, Pal heeft een eigen forum.

en dus wil feeks ook een eigen forum...

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Pieter »

Aan allen die het lezen willen,

Wat Feaks verkondigd is alleszins onzin te noemen.
Met dien verstande dat ze ongewild Payback en PAL over één zelfde kam scheert.
Payback adviseert niet per definitie om te stoppen met betalen aan Dexia cs. Dit dient genuanceerd te worden dat als men wilt stoppen met betalen dat men dit in overleg dient te doen met hun rechtshulpverlener zodat er voor de gedupeerde in kwestie in zijn of haar persoonlijke situatie een juiste overweging wordt genomen. Wat voor de een vanzelfsprekend en tot de mogelijkheden behoort zonder nare consequenties is voor de ander in zijn/haar situatie een verslechtering van haar eigen economische situatie. Wat dat aangaat deelt Payback de gedachtegang van Feaks.

Zoals Procederen ook een punt is wat voor een ieder afzonderlijk afgewogen dient te worden. Ik maak geen geheim dat ik en of Payback de duivelsberg-regeling een gedrocht vindt, een sigaar uit eigen doos. Echter voor sommige onder ons is juist dit gedrocht van een schikking een uitkomst. Hij/zij die het hoofdstuk willen afsluiten, likken noodgedwongen hun wonden. Hij/zij waarbij procederen per saldo geen meerwaarde oplevert zijn beter af met de schikking als dat hij/zij gaat procederen en likken noodgedwongen hun wonden. Deze twee groepen uitmaken voor Dexia troll of wat dies meer zij is ongepast en getuigt van recalcitrant, radicaal of extremistische gedrag.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door ad snoeren »

ach
Laatst gewijzigd door ad snoeren op 12 nov 2005 06:24, 2 keer totaal gewijzigd.

faeks
Berichten: 958
Lid geworden op: 08 nov 2005 22:47

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door faeks »

Pieter,zoals je het hier beschrijft, zijn we het in grote lijnen met elkaar eens. Niet helemaal natuurlijk, maar dat geeft niet.
IWEBD, Faeks een eigen forum? Grappige posting, maar je bent idd niet wijs!
Willems, ga je mond spoelen! Shame!!!
Feydakin, ik onderschrijf je mening waar het Willems aangaat, Ad ik zie dat je er zo ongeveer niet van geslapen hebt :wink: dat is het niet waard!

Gast

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Gast »

Willems,

Het spijt mij dat ik mij erin meng, om een hevige strijd te voorkomen in deze moeilijke tijd voor ons allen, zal ik mij inhouden, maar ik verwonder mij dat jij en snoeren en weet ik veel nog meer, zo tegen elkaar doen.
Is het niet zo, willems, dat wij in deze zaak elkaar moeten steunen?
Ik dacht van wel.
Wat schiet je ermee op als gedupeerden elkaar voor rot schelden, ik weet wel dat in deze strijd de gemoederen verhit raken, toch moeten we elkaar helpen door elkaar in waarde te laten; wat iemand zijn sexuele geaardheid ook is of geloof of ras, is nu niet belangrijk, het gaat hierom dat wij nu allemaal broeders en zusters zijn, dus elkaar zo te behandelen schieten we niks mee op.
We helpen elkaar alleen door die vijandigheden tegenover elkaar te staken en elkaar van informatie te voorzien.
Weet je trouwens wie het wel leuk vinden als gedupeerden zo tegen elkaar doen?
Het is een bank, de letter begint met een D en ze zitten in Amsterdam.
Aangezien die trollen ook op deze forum zitten, die voelen zich in hun nopjes.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Willems »

Valley,
Ik respecteer jouw zienwijze, echter het is wel zo, dat ik deze vent of wat het ook moge wezen, al maanden met een grote bocht passeert om te verkomen wat jij bedoelt. De ervaring wijst uit, hoe groter de bocht des te meer de toenadering, omdat waar leeg en domheid is, zal het daar gaan halen, wat zij tekort hebben. Zij gebruiken 1001 aliassen en komen altijd met persoonlijke afgesleten opmerkingen, die je moet neutraliseren, voordat het vaste vormen gaan krijgen. M.a.w. het is een essentieel strijd, gelijk het streven tegen het onrecht van de aandelenlease: zolang een stroom bestaat, bestaat er ook tegenstroom en zo zal het voortduren.
Maar ik zeg nogmaals, je hebt gelijk in jouw zienswijze, indien het probleem alleen buiten dit forum lag; de ervaring die ik opgedaan heb is, dat geheel deze zaak staat of valt met het verdelgen van de ongedierte hier op dit forum.
Er is talrijke vooruitgang in deze zaak geboekt door het vloeren van diverse draken met tien koppen, die zich hier op dit forum trachten te manifesteren. Valley, vergis je niet, indien je niet in staat bent, dit forum clean te houden, sta je met lege handen, omdat hier is het front
waar het uitgevochten wordt. Win je hier dan win je ook bij het gerecht en advocaten! Probeer jij nu mij te begrijpen!

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door ad snoeren »

maar ik verwonder mij dat jij en snoeren en weet ik veel nog meer, zo tegen elkaar doen.
Is het niet zo, willems, dat wij in deze zaak elkaar moeten steunen?
Ik dacht van wel.
Mon Val

Dat je dit verwonderd kan ik me voorstellen als je dit forum nog niet lang bezoekt'
Normaal gesproken reageer ik ook niet meer op dit discriminerende scheldende bullebakmonster.
Maja vannacht geweldig wezen stappen, en dan zie ik dat gescheld weer na thuiskomst van dit nare rare mannetje,
Ja en toen kon ik het weer niet laten, Ik heb het maar verwijdert want het is toch zinloos.
Maar ben niet bang, want ik reageer normaal niet meer op zijn idiote postings.
want voor mij is alles wat hij roep in reuzel gebakken stinkende lucht!!!!

Gast

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Gast »

Willems,

Wat jij zei heb je helemaal gelijk in, ik begrijp je maar al te goed, alleen eris een punt waar ik het totaal niet met je eens ben en dat is;

door op het forum uit te vechten win je beslist geen rechtszaak mee.
Was het maar waar, dan deed ik mee, ik zou dan als een God in Frankrijk leven.
Een rechtszaak win je alleen maar door je beheersing te bewaren, want als je bij de Rechter bent en je gaat lopen te tieren en te schreeuwen dan wijst zo'n Rechter je geheid terug en steld de tegenstander in het gelijk.
De strijd lever ik liever bij de Rechter met inhoudelijke argumenten.
Ik geef het eerlijk aan je toe, het is verdomd moeilijk om altijd rustig te blijven, ook ik heb er weleens moeite mee, maar dan tel ik tot 10 en mijn boze bui is weg.
Wat de rest betreft, ben ik dus wat ik al zei, helemaal met je eens.

Gast

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door Gast »

Ad Snoeren,

Jij zegt weer dingen tegen Willems die ook niet door de beugel kunnen, kijk als jij die man voor rotte vis uitmaakt en andere dingen die niet kunnen; welke ik niet op zal sommen, dan is het logisch dat hij ook naar je uithaalt.
Het lijkt mij beste dat jij hier eens over nadenkt, anders moet de moderator van Trosradar maar eens ingrijpen door bans uit te delen.
Want joh sorry dat ik het zeg, al die vijandelijke heden tegen elkaar, terwijl wij nu elkaar heel hard nodig hebben, dat kan echt niet.
Zo winnen wij geen strijd; zie mijn posting aan Willems.
Groet, Monument Valley

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Mon Val

Je zou je eens af kunnen vragen hoe ernstig deze man discrimineerd,
en wie er mee begon.
Maar jij mag vinden wat je wilt hoor.
Ik heb voor mijn strijd dit soort mensen niet nodig.

henkgeluk
Berichten: 302
Lid geworden op: 29 apr 2005 20:05

Re: Van den knuppel ende het hoenderhok...

Ongelezen bericht door henkgeluk »

geachte faeks,

ik ben vanaf aanvang op dit forum .alhoewel onder een andere naam.
omdat de eerste (pechvogel) ineens weg was.

ik lees bijna elke dag de nieuwe postings,dus ook de uwe.

je zult mij nooit betrappen op schelden of anderszins ,dus ook niet naar u toe.

ik vindt en vond ,leven en laten leven.

velen op dit forum kennen mij ,dus ook piet koremans en leden van pay-back.

in zekere zin begrijp ik u wel als u zegt" dat iedereen moet uitmaken of men door wil procederen" en zoals u schrijft " pal en pay-back achterna lopen" .(in een andere context)

u moet echter ook begrijpen ,dat sommige gedupeerden des duivels zijn. feitelijk niet op dexia ,maar op haar/zijn voorgang(ster)er .

de feiten zijn allang bekend> contracten werden verkocht aan > aowérs ,wwérs ,waoérs gehandicapten,en geestelijk minder vermogenden.kortom een heel scala van mensen ,die dachten a: te sparen b: voor hun oude dag c: pensioenbreuk .
diegenen die wel van de hoed en de rand wisten,zie je niet op dit forum
dat zijn de hoger opgeleiden,politie agenten ,advocaten,notarissen ,en nog meer hoger kader.

ja feaks ! ook die kochten die contracten,er is meer.er is ook een heel scala van zelfs opgenomen gesprekken van verkopers ! die elkaar de juiste mensen doorspeelden. het is niet toevallig dat (wat ik eerder aanhaalde) deze mensen via cold calling werden benaderd.

ik zal nu kort door de bocht gaan,middels deze praktijken ,en middels fraudeleus handelen ,zijn deze contracten verkocht.

immers er is nog steeds geen bewijs van massale aankoop aandelen!
sterker nog er is wel bewijs dat middels speciale bv's via constructies van aankoop en verkoop optie's (oa toc opties) is gehandeld.

wel beste faeks ,met bovenstaand schrijven hoop ik u reageren op dit forum wat in een ander licht te bezien!!

vrgr

henk geluk

Gesloten