LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Verdraaien van de feiten

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
JH
Berichten: 2919
Lid geworden op: 30 aug 2003 14:37

Re: Verdraaien van de feiten

Ongelezen bericht door JH »

Goed zo ibebd, niemand neemt jou nog serieus met je herhaalde lasterpraat op dit forum :wink: En helaas ben jij nu echt schuldig of ga je het weer op anderen afschuiven :wink:

Luigi
Berichten: 75
Lid geworden op: 31 aug 2005 22:23

Re: Verdraaien van de feiten

Ongelezen bericht door Luigi »

Iedereen, let wel iedereen, kon destijds bij het afsluiten van een lease-contract weten dat het om een overeenkomst voor het aankopen van aandelen met geleend geld ging.
Toch nog een vraag voor Joop(K): bovenstaande quote van jou klinkt heel logisch. Maar toch zou ik ook graag van jou weten: had Dexia leningen af mogen sluiten zonder WcK-vergunning?
En waarom doet Dexia zo moeilijk over de bewijzen van aan -en verkoop van de aandelen?

Niet elk ondertekend contract hoeft rechtsgeldig te zijn als dit niet volgens de regels van de wet afgesloten is? Wat is je mening hierover?

Joop(K)
Berichten: 325
Lid geworden op: 24 mei 2004 08:02

Re: Verdraaien van de feiten

Ongelezen bericht door Joop(K) »

Luigi, met alle respect maar de door jou maar ook door Pieter genoemde argumenten vind ik aardig bedacht maar horen thuis in de categorie kul argumenten. Ze zijn er pas met veel fantasie bijgesleept toen bleek dat de aandelenkoersen in het begin van deze eeuw plotsklaps en tegen ieders verwachting in elkaar klapten. Had de stijgende lijn van de jaren 1995 - 2000 zich gewoon voortgezet had niemand van de huidige lease gedupeerden het in zijn hoofd gehaald om te praten over een WCK-vergunning, het aantonen van de aan- en verkoop van aandelen door Dexia of over een handtekening meer of minder. Of je het nou leuk vindt of niet maar zo zit de aandelenwereld nu eenmaal in elkaar.
Wat mij het meeste gestoord heeft aan met name PAL is het schaamteloos aanschuiven bij de demonstratie van linkse beroeps oproerkraaijers tegen het regeringsbeleid. Echt te zot voor woorden. Zolang er geen excuus van PAL komt voor deze gigantische miskleun zal ik mij vrolijk zowel in woord als geschrift blijven afzetten tegen alles wat riekt naar PAL. Dat clubje heeft er zelf om gevraagd.
Laatst gewijzigd door Joop(K) op 01 okt 2005 00:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Verdraaien van de feiten

Ongelezen bericht door Albert »

Wat kun je het soms toch mooi beschrijven :lol: 8)

Pieter
Berichten: 1874
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:06
Contacteer:

Re: Verdraaien van de feiten

Ongelezen bericht door Pieter »

Luigi, met alle respect maar de door jou maar ook door Pieter genoemde argumenten vind ik aardig bedacht maar horen thuis in de categorie kul argumenten.
Joop K,

Als aanbieders en of andere effecten handelaren de wetgeving KUL vinden dan is het nog erger gesteld met het moraal van deze witte boorden heren.

Zo iets in de trant van: De wet geldt niet voor diegene die daar nadeel van ondervinden.

Met vriendelijke groet,
Pieter Hezemans
Vereniging Payback

Gesloten