LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voor het eerst sinds "2 weken" voel ik mij blij !!

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
keessie

Voor het eerst sinds "2 weken" voel ik mij blij !!

Ongelezen bericht door keessie »

Voor het eerst sinds "2 weken" voel ik mij blij !!!

Waarom?

Omdat heeeel langsaam en gelijdelijk de macht en het woord van DEXIA begint te wankelen.

RTLZ (RTL5) kopt vandaag, 5 mei:

SCHIKKINGSVOORSTEL DUISENBERG NIET REALISTISCH !!!

Mensen, er zijn steeds meer kritische noten te horen en te lezen in de media.

Wij het klootjesvolk zijn "NIET" machteloos.

Als wij ons maar blijven laten horen en "BESLIST NIET ACCOORD GAAN MET DIT FLUT ACCOORD" zal het tij zeker in ons voordeel keren.

Laat allen je ongemoegen over dit "WAARDELOZE DUISENBERG ACCOORD" horen zodat de MEDIA die signalen wel moet oppikken en publiceren.

Wij gaan winnen van "DEXIA & DUISENBERG & LEASEVERDRIET"!!!

Kees

ronald101

Re: Voor het eerst sinds "2 weken" voel ik mij blij !!

Ongelezen bericht door ronald101 »

Ik snap ook totaal niet,
* waarom leaseverlies accoord is gegaan met die schikking
* de manier en met welke argumenten leaseverlies een rechtzaak tegen dexia gevoerd heeft (stelletje slapjaanesen). Er waren veel en veel meer argumenten die tegen Dexia gebruikt konden worden.

Zoals meniggeen al op dit forum gezegd heeft; het was al bekend met welk doel leaseverlies in deze afaire zou spelen.

Ik heb nu nog wel een hele grote vraag en ik ben daar zeer zeker niet de enige in. Nu leaseverlies accoord is gegaan met de schikken dan neem ik ook aan dat leaseverlies opgeheven gaat worden!, MAAR WAAR GAAN DE CONTRIBUTIEGELDEN VAN C.A. 4 MILJOEN EURO NAAR TOE????????????????????. Dexia zal wel met Leaseverlies de afspraak gemaakt hebben dat die 4 miljoen Euro niet ten goede mag komen in een zaak tegen Dexia. Nou Dexia ik kan jullie 1 dingen zeggen, DAT ONDERZOEK KOMT ER EVENGOED WEL.

Los van het feit dat ik al een rechtzaak tegen Dexia heb lopen, ben ik evengoed bereid om een soort gelijk bedrag als de contrubutie van Leaseverlies te storten in een stichting/bureau die het voortouw neemt in dat grootschalig onderzoek. Ik weet zeker dat er velen met mij zijn die dit ook willen doen. Nou, voor zo'n 4miljoen euro is zo'n grootschalig onderzoek zeer zeker mogelijk.

Ik wil nog een ding zeggen tegen de stichting leaseverlies. JULLIE HEBBEN ONS LATEN VALLEN ALS EEN BAKSTEEN. DIE ZOGENAAMDE SCHIKKING KWAM JULLIE WEL GOED UIT WANT NU KUNNEN JULLIE BEZIG HOUDEN MET DE LEUKERE DINGEN ALS B.V. HET OPMAKEN VAN DIE 4 MILJOEN EURO!!!!!!!!!!!!!!!!!!. STICHTING LEASEVERLIES, JULLIE ZIJN GEEN HAAR BETER ALS DEXIA. STERKER NOG IK WEET VOOR 99,9% ZEKER, JULLIE ZIJN DEXIA!!!!!!!!!!!!

leeuwtje

Ongelezen bericht door leeuwtje »

Helemal mee eens. Dexia en Stichting Leaseverlies hebben onder 1 hoedje gespeeld. Het is 1 pot nat. Stichting Leaseverlies moet door de juiste instanties sterk in de gaten gehouden worden. 1 boehoudkundig onderzoek mischien?

ad snoeren

Ongelezen bericht door ad snoeren »

RTLZ Nieuws
Schikkingsvoorstel Duisenberg niet realistisch”
“Gedupeerde aandelenlease-beleggers kunnen beter gaan procederen, dan ingaan op de schikking van Duisenberg”, dat zegt Ger van Dijk, directeur van het bedrijf Leaseproces.

Voorstel
Het voorstel van Duisenberg komt er globaal op neer dat gedupeerde beleggers hun inleg definitief kwijt zijn en de maandelijkse termijnen moeten blijven betalen. In het gunstigste geval wordt wel de restschuld (gedeeltelijk) kwijtgescholden.

Uitspraken rechter gunstiger
Ger van Dijk, directeur van het bedrijf Leaseproces noemt het voorstel van Duisenberg ,,niet realistisch.'' Hij zegt: ,,Het houdt geen rekening met recente rechterlijke uitspraken waaruit blijkt dat de meeste beleggers bij de rechter veel beter af zijn.

Dexia moet vaak de inleg terugbetalen én de restschuld komt voor de rekening van de bank.'' Hij vindt het voorstel dan ook ,,onacceptabel laag.''

Procederen
Volgens Ger van Dijk kunnen de meeste beleggers beter gaan procederen. ,,Waarom zou je je laten afschepen met kwijtschelding van een deel van de restschuld als er een goede kans is dat je bij de rechter daarnaast ook de inleg geheel of gedeeltelijk terugkrijgt?'' Volgens hem hebben gedupeerden niets te verliezen: ,,De kans dat de rechter de gedupeerde minder zal toewijzen dan het bemiddelingsvoorstel is in vrijwel alle gevallen nihil.''

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Peter R de Vries zou de zaak moeten onderzoeken!

Kor S

Ongelezen bericht door Kor S »

zolang p.r.d vries verbied mp3tjes te downloaden, vindt ik ,m niet aardig. :(

SSonja

Ongelezen bericht door SSonja »

Helaas moet je wel de proceskosten betalen.

Maar dat zei maar zo dan.

Gesloten